Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


PJPorsche

Aanbevolen berichten

Hoezo boos? [emoji3]  Ik gun het je helemaal!
En bedenk: dubbele wishbones vooraan, mmmmmmmmmmmm [emoji3] 

Al had em nen De Dion as makker, t blijft aantrekkelijk [emoji23]
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mich zei:


Al had em nen De Dion as makker, t blijft aantrekkelijk emoji23.png

Euh, nee toch niet, da's er echt over :lolz: 

Edit: alhoewel, dat valt ook "goed" te krijgen, had de Corvette C7 niet ook nog een DeDion?
Edit2: neent, wel nog bladveren maar geen DeDion meer. Da's écht te veel "kammenedde". :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, gTa zei:

Euh, nee toch niet, da's er echt over :lolz: 

Edit: alhoewel, dat valt ook "goed" te krijgen, had de Corvette C7 niet ook nog een DeDion?
Edit2: neent, wel nog bladveren maar geen DeDion meer. Da's écht te veel "kammenedde". :D

CATERHAM!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lotuzzz zei:

CATERHAM!

Ja en dat is geen pluspunt van die auto. Daarom dat de CSR die niet meer heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

Ja en dat is geen pluspunt van die auto. Daarom dat de CSR die niet meer heeft...

Is inderdaad het zwakste punt. Maar toch nog te verkiezen boven 99.999% van de +1500kg meerarmige achteras karren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez, 't is al duidelijk dat er op de optielijst een pakketje "glanszwarte uitvoering" zal staan, waarbij het matzwart van de insert in de neus (luchthapper) en de insert in de achterbumper dan voor een paar duizend euro weggetoverd wordt. :D  Je verwacht dat wel van Porsche.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi sportief maar persoonlijk vind ik die sleeves op de kofferbak/neus ni zo knap.

De smalle lijn van de vorige is mooier.  Het  ontneemt of ontsiert de 911 zijn elegantie net iets teveel imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik verander graag snel, maar dit is echt wel te snel. Misschien over een paar jaren een 992.2 GT3 touring. Misschien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gt3 is echt wel serieus opgeslagen... Pfff... Met de 'juiste' opties en nen xpel of deftige coating en biv, taks en alle andere nest, tikte toch close richting 200k...  😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, -krikke- zei:

Die gt3 is echt wel serieus opgeslagen... Pfff... Met de 'juiste' opties en nen xpel of deftige coating en biv, taks en alle andere nest, tikte toch close richting 200k...  😬

Wat denk je dat een 991.2 kost na xpel, taxen,  verzekering, enz... 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid