Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


PJPorsche

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, Audi S8 zei:

porsche-911-gt3-touring-package-spy-shot-rear-three-quarter.jpg

Niet om de Gt3 (touring) af te breken, maar persoonlijk vind ik de twee centrale pijpjes minder mooi.  2x1 of 2x2 langs de zijkanten zou imo mooier/gespierder zijn.

Gt3 met of zonder spoiler... Hmmm zou een heel moeilijke keuze zijn...  Ik denk dat ik voor de touring zou gaan.  Op de parking van Spa of de Ring is zo een joekel van een spoiler het 'normaal'.  Op de gewone baan, tussen het gewone verkeer, vind ik het meer en meer 'onnozel' staan.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/11/2020 at 8:00 AM, Jokke_vlo said:

Dat ziet er heel goed uit ! Eindelijk een mooie komt op een 992

Wanneer heb je hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, -krikke- said:

Niet om de Gt3 (touring) af te breken, maar persoonlijk vind ik de twee centrale pijpjes minder mooi.  2x1 of 2x2 langs de zijkanten zou imo mooier/gespierder zijn.

Gt3 met of zonder spoiler... Hmmm zou een heel moeilijke keuze zijn...  Ik denk dat ik voor de touring zou gaan.  Op de parking van Spa of de Ring is zo een joekel van een spoiler het 'normaal'.  Op de gewone baan, tussen het gewone verkeer, vind ik het meer en meer 'onnozel' staan.  

Een touring in het zwart, zonder privacy glas, alu raamlijsten, zilverkleurige remklauwen en zilverkleurige velgen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een 992.2 touring, tegen dan een hybride, een donkerblauwe, of donkergroene, met PDK, en beige SportPlus stoelen. [emoji7]

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, BMWMB zei:

Voor mij een 992.2 touring, tegen dan een hybride, een donkerblauwe, of donkergroene, met PDK, en beige SportPlus stoelen. emoji7.png

Gestopt met lezen bij hybride

  • Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, BMWMB said:

Dus een 918 Spyder vinden jullie dan ook niks?

Neen klopt.

Een Carrera GT het einde.

Trouwens zelfs die neus van 918 trekt toch ook op de b*llen. Dat dat marcheert voor zot daar twijfel ik niet aan, maar heb er geen wauw gevoel bij.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, BMWMB zei:

Dus een 918 Spyder vinden jullie dan ook niks?

Geen probleem met hybrides. Wel problemen met auto’s die 70 jaar historiek hebben en waar de benzinemotor deel uitmaakt van de beleving die nu hybrides zouden worden. Ferrari mag ook hybrides maken, zolang ze hun V8 en V12 maar blijven aanbieden. Heilige huisjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Jules_W said:

Geen probleem met hybrides. Wel problemen met auto’s die 70 jaar historiek hebben en waar de benzinemotor deel uitmaakt van de beleving die nu hybrides zouden worden. Ferrari mag ook hybrides maken, zolang ze hun V8 en V12 maar blijven aanbieden. Heilige huisjes. 

Ze leggen tegenwoordig zelfs automaten in die auto's met 70 jaar historiek en waar de manuele versnellingsbak deel uitmaakt van de beleving.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat noemen ze vooruit gang.


Die "heilige huisjes", daar heeft een autofabrikant niks aan, voor de 3 auto's die hem als heilig huisje aan een purist kan verkopen, kan hij er 97 aan het grote publiek slijten die geen hol geven om heilige huisjes. Idem met automaten, ze hebben die gewoon nodig om aan de europese uitstootnormen te komen. Een automaat kan zo geprogrameerd worden dat de co2 uitstoot optimaal is, dat kan met een rechtervoet en manuele versnellingsbak niet. En dat die 3 puristen daar moeilijk over doen zal hun worst wezen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ze leggen tegenwoordig zelfs automaten in die auto's met 70 jaar historiek en waar de manuele versnellingsbak deel uitmaakt van de beleving.

Maakt niet uit hé, iedereen is toch gewoon blij als je hem dan ook nog manueel kunt kopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Joske zei:

Dat noemen ze vooruit gang.


Die "heilige huisjes", daar heeft een autofabrikant niks aan, voor de 3 auto's die hem als heilig huisje aan een purist kan verkopen, kan hij er 97 aan het grote publiek slijten die geen hol geven om heilige huisjes. Idem met automaten, ze hebben die gewoon nodig om aan de europese uitstootnormen te komen. Een automaat kan zo geprogrameerd worden dat de co2 uitstoot optimaal is, dat kan met een rechtervoet en manuele versnellingsbak niet. En dat die 3 puristen daar moeilijk over doen zal hun worst wezen.

Van mij mogen ze die auto’s zelfs vol-elektrisch uitbrengen zonder pedalen of stuur. Maar het is toch heerlijk dat er nog wordt gedacht aan de purist 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Jules_W zei:

Van mij mogen ze die auto’s zelfs vol-elektrisch uitbrengen zonder pedalen of stuur. Maar het is toch heerlijk dat er nog wordt gedacht aan de purist 

Nu nog wel ja maar dat gaat eruit.

Op een bepaald moment zijn ze voor de puristen ook gestopt met het aanbieden van paard en kar... Iedereen moest maar auto kopen.  De echte paard en kar believers zullen toen ook wel gevloekt hebben dat het met de eerste auto's 'minder intens' was qua rijden en beleving...  😁 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Jules_W said:

Maakt niet uit hé, iedereen is toch gewoon blij als je hem dan ook nog manueel kunt kopen? 

Succes bij het speccen van je manuele Ferrari V12

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, Joske said:

Dat noemen ze vooruit gang.


Die "heilige huisjes", daar heeft een autofabrikant niks aan, voor de 3 auto's die hem als heilig huisje aan een purist kan verkopen, kan hij er 97 aan het grote publiek slijten die geen hol geven om heilige huisjes. Idem met automaten, ze hebben die gewoon nodig om aan de europese uitstootnormen te komen. Een automaat kan zo geprogrameerd worden dat de co2 uitstoot optimaal is, dat kan met een rechtervoet en manuele versnellingsbak niet. En dat die 3 puristen daar moeilijk over doen zal hun worst wezen.

En die 15 andere puristen die lopen te klagen kopen toch enkel tweedehands, dus daar verdienen ze ook niks aan.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Niko80 zei:

Neen klopt.

Een Carrera GT het einde.

Trouwens zelfs die neus van 918 trekt toch ook op de b*llen. Dat dat marcheert voor zot daar twijfel ik niet aan, maar heb er geen wauw gevoel bij.

Ik heb al een 918 Spyder moeten verplaatsen. Alleen het schakelen van Neutraal naar Drive deed mijn teelballen al omhoog kruipen.

porsche27-_mg_2333.jpg

Hoe lullig kan een versnellings"pook" zijn zeg.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, -krikke- zei:

Nu nog wel ja maar dat gaat eruit.

Op een bepaald moment zijn ze voor de puristen ook gestopt met het aanbieden van paard en kar... Iedereen moest maar auto kopen.  De echte paard en kar believers zullen toen ook wel gevloekt hebben dat het met de eerste auto's 'minder intens' was qua rijden en beleving...  😁 

Ik herinner mij anders dat de 911R de laatste manuele 911 zou zijn. Tot ze zagen dat daar veel animo voor was en ze besloten de GT3 dan toch ook nog maar manueel uit te brengen. Enfin soit, ik hoef daar niet van overtuigd te worden hoor. Mijn punt was eigenlijk dat een 918 zoals bmwmb zei van begin af aan een hybride is maar dat het jammer zou zijn als er geen 911 non-hybrides meer zouden zijn. Hier is iedereen er precies al klaar voor, zoveel te beter. Mij krijgt ge daar voorlopig nog niet ingestoken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid