Ga naar inhoud

1985 BMW E28 M535i


binnenmuisarchitekt

Aanbevolen berichten

Reden van verkoop  : chasing the dream ! :D

Succes met de verkoop, meneer doktoor !

Zou leuk zijn als enkele van die foto's in het "BMW lovers" topic zouden verschijnen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes met de verkoop!

Zoals door velen reeds gezegd; eerlijke en goede advertentie!

Interessant ook wel om te zien wat je er voor vraagt zodoende ik het kan opvolgen. Verandering van spijs doet eten :D

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Mayonaise said:

Die prijzen van oude bmw's zijn echt crimineel. Wie geeft dat er nog voor? :') 

Ja soms is het erover hé. Alles wat Classic of Yountimer is. Kennis van mij verkocht zijn Clio Williams vorige maand voor 18.000€, was wel een heel propere met 105.000km. Maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die prijzen van oude bmw's zijn echt crimineel. Wie geeft dat er nog voor? :') 

Had ik geweten dat ze op zo'n korte tijd zo snel gingen stijgen in prijs dan had ik me 5-7 jaar geleden een dikke E30 325i of E28 (M)535i gekocht. :/
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Ian zei:


Had ik geweten dat ze op zo'n korte tijd zo snel gingen stijgen in prijs dan had ik me 5-7 jaar geleden een dikke E30 325i of E28 (M)535i gekocht. 😕

Wisten we toen toch ook al? Koop nu een E36 M3 3.2 en houd hem bij tot ze echt geld waard zijn 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wisten we toen toch ook al? Koop nu een E36 M3 3.2 en houd hem bij tot ze echt geld waard zijn [emoji6]

Ergens wel, maar anderzijds speelde de leeftijd toen ook mee. Als 20-jarige is pakweg een 325i amper te verzekeren (betaalbaar). Voor m'n 318is betaalde ik in 't begin toen ik 'm pas had al €960 of zoiets, en dat was maar 100 kW.

Zo'n E36 moet je alweer extra plaats en centen voor hebben om dat zolang aan de kant te zetten. En eigenlijk is 't ook al te laat gezien de prijsstijgingen. E36 323ti lijkt me ook nog wel een collector's item te worden (voor degenen die niet puur op de looks maar vooral op het rijden fixeren). De propere exemplaren zijn nu al moeilijker te vinden onder de €6-7k. Zag er onlangs wel eentje passeren voor rond de 3k maar dat wekt dan weer argwaan ivm mogelijke gebreken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ian zei:


Ergens wel, maar anderzijds speelde de leeftijd toen ook mee. Als 20-jarige is pakweg een 325i amper te verzekeren (betaalbaar). Voor m'n 318is betaalde ik in 't begin toen ik 'm pas had al €960 of zoiets, en dat was maar 100 kW.

Zo'n E36 moet je alweer extra plaats en centen voor hebben om dat zolang aan de kant te zetten. En eigenlijk is 't ook al te laat gezien de prijsstijgingen. E36 323ti lijkt me ook nog wel een collector's item te worden (voor degenen die niet puur op de looks maar vooral op het rijden fixeren). De propere exemplaren zijn nu al moeilijker te vinden onder de €6-7k. Zag er onlangs wel eentje passeren voor rond de 3k maar dat wekt dan weer argwaan ivm mogelijke gebreken.

Ik zou er dan ook niet mee rijden of toch niet inschrijven, anders ga je niet veel winst hebben op het einde van de rit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er dan ook niet mee rijden of toch niet inschrijven, anders ga je niet veel winst hebben op het einde van de rit. 

Uiteraard, kost haast een arm en een been om dat nu op de baan te krijgen zonder een meter gereden te hebben. Anderzijds lijkt dat jarenlange stilstaan ook niet gezond. Is eerder interessant voor mensen die over een Z-plaat beschikken bvb, zodat ie af en toe van stal gehaald kan worden en alles 'soepel' blijft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Ian zei:


Uiteraard, kost haast een arm en een been om dat nu op de baan te krijgen zonder een meter gereden te hebben. Anderzijds lijkt dat jarenlange stilstaan ook niet gezond. Is eerder interessant voor mensen die over een Z-plaat beschikken bvb, zodat ie af en toe van stal gehaald kan worden en alles 'soepel' blijft.

Of privé-domein 😁 maar zou het zelf ook niet kunnen. Back on topic nu 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Bompa zei:

Je glimlach zal niet guller worden dan die dag. En toch, je staat bekend om je gulle glimlach.

 

Profetische woorden van onze nieuwe forumfilosoof 😀

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tiep said:

My man 🙂 

Als het ooit zover is, call me ^_^ 

Zal nog wel efkes duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid