Ga naar inhoud

1972 Alfa Romeo 2000 GTV


mrbbs

Aanbevolen berichten

Zoals velen mij kennen ben ik een vrij emotionele koper en heb ik mij in juni laten verleiden tot aankoop van een Alfa Romeo 2000 GTV.

Al snel bleek dat het rijden in een oldtimer toch niet mijn ding is en komt deze te koop.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-57f3768f-9045-9264-e053-e250040a5508

Hele nette Alfa Romeo 105 2000 GTV in de kleur Faggio. Wagen komt van Ballocco Classics en is de mooiste én best rijdende die ik kon vinden op de markt. In mijn zoektocht heb ik kromme auto's gereden waarvan de motor een longaandoening had en de koets zo blik was als de oude koekendoos die heel zijn leven in de vochtige kelder bij schoonmoeder had gestaan.

Ondertussen heeft ze een deugddoend bad gekregen zodoende zijn de sporen van de korte onweersbui verdwenen.

Wagen heeft in 2015-2016 een volledige restauratie ondergaan. Hiervan is een boek voorhanden met illustraties en beschrijving.

- Mooie koets met zeer goede naden.
- Zeer sterke en gezonde motor, geweldige versnellingsbak en differentieel.
- Remmen zijn ook zeer goed, zitten nieuwe remschijven en blokken van Ferodo onder als ook nieuwe remleidingen.
- Nieuwe donut en versnellingsbak rubber
- Wagen staat op rode Koni dempers icm Alfaholics veren op 14" GTA replica wielen.
- Interieur 3 jaar geleden vervangen en dus als nieuw en het crème kleurig interieur past heel goede met de paars-bruine koetswerk kleur.

De wagen heeft niks nodig, enkel rijden!

Wagen staat op Belgisch oldtimer kenteken. Taxatie rapport is aanwezig op 45.500 euro.

Video indruk : https://youtu.be/xewm4hq-IFc

IMG_20190720_191405 (Large).jpg

IMG_20190720_191416 (Large).jpg

IMG_20190720_191425 (Large).jpg

IMG_20190720_191526 (Large).jpg

IMG_20190720_191629 (Large).jpg

IMG_20190806_215513 (Large).jpg

aangepast door lancer-evo
  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, lancer-evo said:

In mijn zoektocht heb ik kromme auto's gereden waarvan de motor een longaandoening had en de koets zo blik was als de oude koekendoos die heel zijn leven in de vochtige kelder bij schoonmoeder had gestaan.

Ondertussen heeft ze een deugddoend bad gekregen zodoende zijn de sporen van de korte onweersbui verdwenen.

Zou dit allemaal uit je advertentie laten, of herschrijven. Zal voor velen niet duidelijk zijn dat hetgeen je aanbiedt niet die oude koekendoos met een longaandoening is 😉 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Alexis said:

Zou dit allemaal uit je advertentie laten, of herschrijven. Zal voor velen niet duidelijk zijn dat hetgeen je aanbiedt niet die oude koekendoos met een longaandoening is 😉 

Thanks heb ik eruit gelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid