Ga naar inhoud

Nextcar.be


Rabbit

Aanbevolen berichten

3 hours ago, Mazdastruction said:

LED is super aangenaam. Veel rustiger voor je ogen tijdens het rijden 's nachts. 

Zou voor een daily geen halogeen meer willen. 

Hmmm... 🤔

https://medicalxpress.com/news/2019-05-eyes-health-authority.html

https://edition.cnn.com/2019/05/16/health/blue-light-led-health-effects-bn-trnd/index.html

https://news.sky.com/story/led-lights-can-cause-irreversible-damage-to-eyes-experts-warn-11721469

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Swede, ge weet dak u graag heb maar stop toch eens met elk topic te verzieken met comments die niet ter zake doen aub.

TS vroeg feedback over Nextcar, niet over Halogeen / LED / Xenon.

Genoeg plaatsen waar het licht 's nachts uitgaat dus ik ben ook zeer blij met m'n LEDs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het hier in dit topic niet "on topic" is*, geef ik gerust toe. Dat men al geen tegenargument mag aanbrengen, heb ik wel een probleem mee, vooral als het gaat over wetenschappelijk onderbouwd studies.

*Ik stel voor dat er overal misschien even consequent moet gewerkt worden en alle topics die compleet off topic gaan, even terug naar het onderwerp moeten gebracht worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Dit is ook wetenschappelijk onderbouwd zeker?

Nee, jij bevestigt die stelling elke dag :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu mijn 3de auto met led, de bedrijfswagen van mijn vriendin is nog met halogeen.

Ik merk op lange afstanden s'nachts dat mijn ogen minder rap vermoeid raken met de led koplampen dan de halogeen lampen. Op onze trips van 1300km scheelt hem dat trouwens, daar ik met led één keer stop om te tanken en dat het met de halogeen lampen drie keer was (1 voor te tanken en 2 om even de ogen te laten rusten).

Dat is natuurlijk een persoonlijke ervaring, maar voor mij genoeg om te weten dat led gewoon beter is. Zelfs in België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, utah said:

Besluit van de antwoorden = nextcar is niet ok, want wagens zonder halogeen / led lichten? 😂

Behalve voor degenen die niet willen stoefen tegen de buurman. Die zijn daar goed bediend.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Luv4DLM zei:

Ik heb nu mijn 3de auto met led, de bedrijfswagen van mijn vriendin is nog met halogeen.

Ik merk op lange afstanden s'nachts dat mijn ogen minder rap vermoeid raken met de led koplampen dan de halogeen lampen. Op onze trips van 1300km scheelt hem dat trouwens, daar ik met led één keer stop om te tanken en dat het met de halogeen lampen drie keer was (1 voor te tanken en 2 om even de ogen te laten rusten).

Dat is natuurlijk een persoonlijke ervaring, maar voor mij genoeg om te weten dat led gewoon beter is. Zelfs in België.

het is dan ook geweten dat led's minder verbruiken.

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/10/2019 om 12:44, utah zei:

Besluit van de antwoorden = nextcar is niet ok, want wagens zonder halogeen / led lichten? 😂

Vooral dat niemand hier ervaring heeft met Nextcar. ;) 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid