Ga naar inhoud

BMW M5 CS


Soul

Aanbevolen berichten

Upcoming BMW M5 CS shows off its badge

2019-M5-Comp-in-Marina-Bay-Blue-Metallic

The BMW M5 CS will be a new addition to the already exciting M5 family. Currently, the super sporty business sedan comes in standard form as well as with a Competition package. But next year, the BMW M5 CS will become the top model of the range.

https://www.bmwblog.com/2019/10/23/upcoming-bmw-m5-cs-shows-off-its-badge/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begint afgezaagd te worden al die verschillende versies van een M5 of M3. 

Denk dat @William Blake het schreef, dat een M5 comp beter/leuker reed dan een gewone M5. Dan had de M5 comp toch gewoon DE M5 moeten zijn geweest bij de release en that's it zoals vroeger. Precies dat de basic versie dan expres wat afgezwakt in de markt wordt gebracht. En dan een versie hoger die nog beter afgesteld is en dan nog eentje en ... Koekoek. Wat een mongolen. Marketing, uitpersen, ... enzovoort.

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen Audi (RS6 Plus) en Mercedes (E63 S) ook gewoon. Bijna iedereen koopt de beste versies, maar om daarom de basisversie af te schaffen? 

Ik ben al blij dat ze er geen opengevallen-bakkes-nieren opsteken.

jaw-drop.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Timo zei:

Begint afgezaagd te worden al die verschillende versies van een M5 of M3. 

Denk dat @William Blake het schreef, dat een M5 comp beter/leuker reed dan een gewone M5. Dan had de M5 comp toch gewoon DE M5 moeten zijn geweest bij de release en that's it zoals vroeger. Precies dat de basic versie dan expres wat afgezwakt in de markt wordt gebracht. En dan een versie hoger die nog beter afgesteld is en dan nog eentje en ... Koekoek. Wat een mongolen. Marketing, uitpersen, ... enzovoort.

bwa de gewone M5 is wel wat comfortabeler

CS kan ik niet goed plaatsen echter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat niet dezelfde velgen als de Competition? Maar daar komen ze vaneigens voor gene zak tot hun recht door die afgrijselijke bicolor-uitvoering. :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Jeroen_M5 said:

Dat doen Audi (RS6 Plus) en Mercedes (E63 S) ook gewoon. Bijna iedereen koopt de beste versies, maar om daarom de basisversie af te schaffen? 

Ik ben al blij dat ze er geen opengevallen-bakkes-nieren opsteken.

 

Dit is toch al de derde versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Timo zei:

Dit is toch al de derde versie?

Klopt! Ik dacht dat de Competition eerder een pakketje was met een lichtjes andere afstelling, maar die heeft effectief ook meer pk's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat niet dezelfde velgen als de Competition? Maar daar komen ze vaneigens voor gene zak tot hun recht door die afgrijselijke bicolor-uitvoering. :fp: 

Idd wat een verschil met die velgen op die camo 5 erachter... Ziet er veel knapper uit in één kleur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid