Ga naar inhoud

2017 VW Golf 1.0 TSI ComfortLine


stijn82

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik verkoop mijn Golf, omdat ik overstap naar een deelsysteem voor elektrische wagens. Dit komt me voordeliger uit aangezien ik weinig rijd tegenwoordig, plus ik vind het leuk om elektrisch te rijden.
Dus met enige spijt in het hart zet ik mijn golf te koop, waar ik graag mee gereden heb de voorbije twee en half jaar.

Hij is tof geconfigureerd, 1.0 TSI DSG met veel opties, deze rijdt vlot en is zuinig.

Hij heeft wat parkeerschade links aan de achterbumper en een blutsje in de C-stijl rechts (wellicht van een stuk gevelsteen op te vallen bij een storm), deze kan ik eventueel op mijn kosten (verzekering) laten herstellen.

VW Golf 1.0 TSI ComfortLine 110 pk DSG

Eerste inschrijving: april 2017
kilometerstand 53.300
kleur: Tungsten Silver Metallic
Brandstof: loodvrije benzine
CO2 uitstoot: 107 g/km

Opties:

  • 5 deurs
  • Launch pack: Klimaatregeling 2 zones, parkeersensoren voor/achter, licht & zichtmodule, active info display
  • Travel pack: GPS Discover media 8", achteruitrijcamera, elektrisch inklapbare buitenspiegels
  • Koplampen LED Statisch
  • Sportophanging 15mm verlaagd
  • ErgoActive zetel met lendensteun en massagefunctie
  • Zwenkbare trekhaak
  • Keyless access & go
  • Park assist (hierdoor heb je ook parkeersensoren aan de zijkant)
  • Mistlampen vooraan en statische bochtenverlichting

Standaard uitrusting omvat o.a.:

  • 8 luidsprekers
  • Digitale radio-ontvangst DAB+
  • 4 lichtmetalen velgen "Toronto" 6 1/2 J x 16 - banden 205/55 R 16
  • Achterlicht met diode (LED)
  • Front assist incl. city-ANB voor ACC high
  • Vermoeidheidsherkenning
  • Adaptieve snelheidsregelaar ACC (met follow to stop)

Vraagprijs: 17.400 € incl. BTW (BTW voor de helft aftrekbaar voor zelfstandigen).

Hij zit nog onder een renting contract momenteel, dit renting contract kan overgenomen worden eventueel. De maandelijkse aflossing is 323,46 € excl. BTW, met nog 30 termijnen te betalen (t.e.m. april 2022), met nadien aankoopoptie van 4.680,08 € excl. BTW.

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=86]BMWMB[/mention] Ideaal voor je zoon.


Een DSG voor een beginnend chauffeur?[emoji14] Hij moet ooit in de pot leren roeren hè [emoji14]
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, tuscani said:

Dan hebben ze wel 2 wagens waarvan de batterij groter is dan de motor.

:D

 

Tevens is hij ook stil, hoef je niet te schakelen en heeft hij een groot rijbereik. De golf rammelt wel minder dan een tesla ;) 't is enkel qua vermogen dat hij het een beetje moet afleggen. 

aangepast door stijn82
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks is er al iemand komen kijken en hij heeft meteen een voorschot gegeven. Ik ga er dus vanuit dat hij weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweedehandsgolf blijft toch dé tweedehands auto bij uitstek hé?

Was ook wel eerlijk geprijsd in die staat, vond ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik had hem redelijk scherp geprijsd op autoscout gezet, omdat ik geen maanden wou wachten en lastiggevallen worden door handelaars. De koper wou meteen de knoop doorhakken en heeft wel nog wat afgeboden wegens wat kleine beschadigingen, die ik anders had laten herstellen op mijn kosten. 

En inderdaad een golf blijft een gegeerde wagen, en de mijne is behoorlijk compleet uitgerust waardoor hij zich van best wat andere golfjes weet te onderscheiden. 

Van mijn BMW's geraakte ik veel moeilijker af... Honda's kreeg ik wel binnen 1 dag verkocht :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid