Ga naar inhoud

BMW G09 XM


Soul

Aanbevolen berichten

Is dat dan volledig elektrisch of hybride? Want met die uitlaten weet je nooit.  

 

Edith ik zie hybride op de testwagen staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat die zogeheten X8M, die al een paar keer gespot geweest is? Ja toch he.

Ik vind er maar weinig aan. Hopelijk is er iets waar van het gerucht dat ze een M2 EV zouden uitbrengen nav 50 jaar M

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Phil zei:

Alles ok? @Rabbit Je lijkt echt bezeten door EV’s. :blink:

Ik begrijp niet goed van waar jij die indruk krijgt hoor, dit is al de zoveelste keer dat je zoiets aanhaalt. 🥲

Had je een glazen bol, dan had je kunnen zien dat ik de voorbije weken 3 PHEV's getest heb. En zelfs al was ik nog bezeten van EV's, wat is daar ok of fout aan? Stel je die vraag aan je clienteel voor een i4 ook ? :)

Ik begon enkel maar over die EV omdat dat ding 1200 (??) pk ofzoiets ging hebben. En dat het gewone ICE gebeuren me minder en minder doet, ja dat klopt, ik zie geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Rabbit said:

Ik begrijp niet goed van waar jij die indruk krijgt hoor, dit is al de zoveelste keer dat je zoiets aanhaalt. 🥲

Had je een glazen bol, dan had je kunnen zien dat ik de voorbije weken 3 PHEV's getest heb. En zelfs al was ik nog bezeten van EV's, wat is daar ok of fout aan? Stel je die vraag aan je clienteel voor een i4 ook ? :)

Ik begon enkel maar over die EV omdat dat ding 1200 (??) pk ofzoiets ging hebben. En dat het gewone ICE gebeuren me minder en minder doet, ja dat klopt, ik zie geen probleem.

Ik associeer het gewoon veel minder met autoliefhebberij, terwijl ik weet dat je dat natuurlijk wel bent. ;) En 1200 pk, waarvoor is dat nodig... Wellicht om het extra gewicht van de batterijen te compenseren. Een krachtige elektromotor maken is veel makkelijker dan een krachtige/goede ICE. We zijn toch petrolheads? Mochten ze nu een soort CSL-hommage maken met echt leuke lichtgewicht- en designelementen zou ik het enthousiasme al een pak beter begrijpen. Soit, we zien wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Phil zei:

Ik associeer het gewoon veel minder met autoliefhebberij, terwijl ik weet dat je dat natuurlijk wel bent. ;) En 1200 pk, waarvoor is dat nodig... Wellicht om het extra gewicht van de batterijen te compenseren. Een krachtige elektromotor maken is veel makkelijker dan een krachtige/goede ICE. We zijn toch petrolheads? Mochten ze nu een soort CSL-hommage maken met echt leuke lichtgewicht- en designelementen zou ik het enthousiasme al een pak beter begrijpen. Soit, we zien wel.

Ik volg je volledig hoor. Maar die CSL gaan ze niet meer maken. Dat heb ik al opgegeven. 

Die 1200pk is inderdaad onnodig, ik ben de eerste om dat te zeggen. Maar het zou wel leuk  (zeker naast dat suv ding hierboven ) zijn dat ze eens boven de menigte uitstijgen, met iets echt speciaal (binnen de huidige context van co2 en andere zever, want op meer moeten we niet hopen ). 

het leukste van al ware een remake van de e30 M3 met een betaalbare 2 liter in. Dat zou nog eens een statement zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Rabbit said:

het leukste van al ware een remake van de e30 M3 met een betaalbare 2 liter in. Dat zou nog eens een statement zijn.

Als er een 230i Coupé naar Europa komt denk ik dat dat sowieso het dichtste zal aanleunen bij een E30 M3. Maar ja, wat is betaalbaar. Een 128ti is ook fun en ‘betaalbaar’ en een viercilinder maar niet echt te vergelijken met een M3 natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit productierijp? Wat een belachelijk lelijk ding. Die twee logo's in de achterruit maken het echt af, ze zijn echt zelf karikaturen aan het creëren tegenwoordig. :fp: En ik die dacht dat het toppunt bereikt was met de laatste X6... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Phil zei:

image-bmw-concept-xm-leaked-163822785779426.jpg.3e0d8164847e2523f8feaf040989d233.jpg

image-bmw-concept-xm-leaked-163822785799986.jpg

Is dit nu een conceptcar of een productioncar?

Dan breng je toch nog iets uniek uit (V8, sportieve SUV zonder dakrails,…) en dan zet je daar zo lelijke uitlaten onder. Totaal niet stijlvol, erg jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid