Ga naar inhoud

2020 G21BMW M340i of 2018 Audi RS4 of 2018 Mercedes C63


davy

Welke krachtige break  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke krachtige break

    • BMW g21 m340i
      4
    • Audi RS4 avant
      12
    • Mercedes c63 break
      23
    • Iets anders
      1


Aanbevolen berichten

Na de verkoop van mijn M2 competition en aankoop van een VW Amarok V6 zit ik zonder speelgoed. Nu denk ik eraan om mijn huidige BMW F31 325d in te ruilen voor een iets meer praktische auto met sportwagen allures om het beste van beide werelden te combineren...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

M340i zou ik al schrappen uit uw lijstje, want die staat toch een niveau lager dan de andere twee vermoed ik. Dan gaat mijn voorkeur naar de C63.

Waarom niet de G21 Alpina B3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jeroen_M5 zei:

M340i zou ik al schrappen uit uw lijstje, want die staat toch een niveau lager dan de andere twee vermoed ik. Dan gaat mijn voorkeur naar de C63.

Waarom niet de G21 Alpina B3?

Deze zal boven mijn budget van +/-80.000€ zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn deze wagens echt te vergelijken op gebied van kost?

Het fiscaal verschil tussen een M340i en een C63 lijkt me redelijk stevig.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, The Swede said:

Het fiscaal verschil tussen een M340i en een C63 lijkt me redelijk stevig.

Die laatste neem je in lichte vracht he, je gaat het nooit leren!

 

 

:D

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweedehands E63 geen optie? Dat is voor mij nog altijd de beste die ik ooit reed in dat genre.

En neen, niet alleen de snelheid: dat ding handlet op een manier die je niet voor mogelijk houdt met zo'n zware auto.

Of indien pricewise mogelijk een G21 B3

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, vince522 said:

Die laatste neem je in lichte vracht he, je gaat het nooit leren!

 

 

:D

 

2 hours ago, Krikkie said:

Waarom lichte vracht nemen als je al een amarok hebt voor de praktische kant? Kan je dan niet beter voor een echte "sportkar" gaan? 

Dat staat helemaal niet in het openingstopic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Vanni said:

Nee, de volgende C63 wordt een hybride 4cilinder

Gezellig. Al heeft de TO het hier over een tweedehands C63. Dus dat kan hij gelijk wanneer kopen.

In deze vergelijking, zou ik eerder voor de Audi gaan. Ben echt geen fan van de huidige C. Teveel plastiek, teveel marketing looks, niet genoeg Mercedes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, davy zei:

Deze zal boven mijn budget van +/-80.000€ zitten...

Ook maar net? Natuurlijk moet je wel de 6.000 euro BIV nog slikken, tenzij het om een lichte vracht gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/11/2019 om 10:24, Niko80 zei:

Met de juiste manmaths is dat zo opgelost.

Hoe bedoel je?

Op 12/11/2019 om 11:27, The Swede zei:

Zijn deze wagens echt te vergelijken op gebied van kost?

Het fiscaal verschil tussen een M340i en een C63 lijkt me redelijk stevig.

 

 

Ik zu de C63 2dehands kopen dus heb ik nog budget over om de hogere fiscaliteit te compenseren....

M340i zit op +/- 1000€ jaarlijks en de C63 op +/-2500€ . 

Qua BIV zit de C63 op een 4000€ en de M340i op een 2500€.

Op 12/11/2019 om 11:29, vince522 zei:

Die laatste neem je in lichte vracht he, je gaat het nooit leren!

 

 

:D

Zeker geen lichte vracht, heb mijn 5 plaatsen nodig anders kocht ik wel een Cayman GT4...

Op 12/11/2019 om 12:47, Rabbit zei:

Tweedehands E63 geen optie? Dat is voor mij nog altijd de beste die ik ooit reed in dat genre.

En neen, niet alleen de snelheid: dat ding handlet op een manier die je niet voor mogelijk houdt met zo'n zware auto.

Of indien pricewise mogelijk een G21 B3

Ben niet echt liefhebber van de E klasse

Op 12/11/2019 om 14:00, OlivierV zei:

In welke zin beviel de M2 Competetion niet echt? Lijkt me ook een toffe auto te zijn qua speelsheid? 

De M2 was een topwagen, mij beste wagen ooit! Maar had een handige auto nodig voor mijn job en dan moet je soms uw verstand laten spreken...

20 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Ook maar net? Natuurlijk moet je wel de 6.000 euro BIV nog slikken, tenzij het om een lichte vracht gaat.

Een B3 naar mijn zin zou rap de 100.000€ halen en wil geen F31 terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, davy zei:

Hoe bedoel je?

Ik zu de C63 2dehands kopen dus heb ik nog budget over om de hogere fiscaliteit te compenseren....

M340i zit op +/- 1000€ jaarlijks en de C63 op +/-2500€ . 

Qua BIV zit de C63 op een 4000€ en de M340i op een 2500€.

Zeker geen lichte vracht, heb mijn 5 plaatsen nodig anders kocht ik wel een Cayman GT4...

Ben niet echt liefhebber van de E klasse

De M2 was een topwagen, mij beste wagen ooit! Maar had een handige auto nodig voor mijn job en dan moet je soms uw verstand laten spreken...

Een B3 naar mijn zin zou rap de 100.000€ halen en wil geen F31 terug...

C63 dan, no brainer (voor mij althans) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, davy said:

Is er zo een verschil tussen ?

Onderhuids is het voornaamste de versnellingsbak, buitenzijde de Panamericana grill en interieur vooral infotainment, volledig digital dash, groter GPS scherm en nieuwe stuurwiel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid