Ga naar inhoud

Ferrari Roma


Phil

Aanbevolen berichten

  • The Roma is powered by the company's popular twin-turbo V-8 that makes 611 horsepower and is coupled with an 8-speed gearbox. 
  • It goes from 0 to 62 mph in 3.4 seconds.
  • Ferrari teased the launch Tuesday with a picture of an Italian café table, with a cappuccino and pair of designer sunglasses and the words "La Nuova Dolce Vita."
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Die Auslieferungen beginnen noch vor dem Sommer 2020 zu einem Preis der rund 15 % über dem des Portofino liegen soll. Dieser startet bei knapp 190.000 Euro.

Bron: autozeitung.de

Dat zou betekenen vanaf +/- 225k in België...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JanC zei:

Waanzinnig knap, alleen dat radiatorrooster valt in sommige kleuren wat tegen.

Dat was me zelfs nog niet opgevallen. Oei, dat vind ik maar niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esthetisch vind ik deze kar echt niks... 🤷‍♂️

Vermits dat jullie er allemaal zo lyrisch over zijn zal het wel aan mij liggen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar doe je de nummerplaat, kleine stickerplaat op dat voorste stukje of een lelijk plakje dat uitsteekt tussen dat rooster en lipje?

Ik vind het 50/50 momenteel, sowieso in een donkere kleur anders valt dat rooster te hard op en dat is niet zo wauw op een witte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur praktisch: is dat deel van de wagen ook niet hetgene welke het meeste steenslag moet verduren? Lijkt me niet ideaal dat dat ook in carrosseriekleur wordt meegespoten (ongeacht van het materiaal van dat rooster).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur praktisch: is dat deel van de wagen ook niet hetgene welke het meeste steenslag moet verduren? Lijkt me niet ideaal dat dat ook in carrosseriekleur wordt meegespoten (ongeacht van het materiaal van dat rooster).

Ferrari en praktisch gaan niet echt samen. default_biggrin.gif

 

 

Vind hem niet lelijk. Enkel wou ik dat ze (autodesigners in het algemeen) eens afstapten van die 'platgeslagen' wielkastranden van 5 cm breed (versterkt het plastiekerig en cheape uitzicht)... Ontwerp dat terug eens mooi afgerond met een zachte rand/hoek ipv met een harde rand/hoek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid