Ga naar inhoud

Tesla Cybertruck


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Een kind van 3 kan wss nog een beter uitziende auto tekenen.. (Ofwel hebben ze dit door een 2-jarige laten tekenen)

Dit is ook niet futuristisch.. Wat is er futuristisch aan? Die LED strip vooraan? Alles (drie)hoekig met scherpe lijnen en hoeken, ja dat deden ze in de jaren '70 ook al, en ik vind het nog even lelijk als de meeste ontwerpen van toen.


Maar het zorgt iig wel voor heel wat media-aandacht, wat misschien net de bedoeling is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, Ian said:

Een kind van 3 kan wss nog een beter uitziende auto tekenen.. (Ofwel hebben ze dit door een 2-jarige laten tekenen)

Dit is ook niet futuristisch.. Wat is er futuristisch aan? Die LED strip vooraan? Alles (drie)hoekig met scherpe lijnen en hoeken, ja dat deden ze in de jaren '70 ook al, en ik vind het nog even lelijk als de meeste ontwerpen van toen.


Maar het zorgt iig wel voor heel wat media-aandacht, wat misschien net de bedoeling is.

Het is een Tesla en dit is AM. 😡

 

_88050065_ycardreutpersie.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/11/2019 om 03:16, The Swede zei:

Die zal leeg al meer dan 3 t wegen.

Is niet alleen probleem van rijbewijs C1, je moet ook een begrenzer op 90km/u, reflectoren acteraan zoals een vrachtwagen, etcetc.

Reflectoren hoeft niet meer onder de 7,5ton. 

En trekvermogen reduceren ze. Ik had 4265kg, ze hebben daar 3265kg van gemaakt :facepalm: Maar moet dus 3500 zijn.

Als je je BE voor 01/05/2013 behaalde mag je trouwens wel nog meer dan 3,5ton trekken.  Wel beperkt tot 5250kg mtm. 

 

Je kan trouwens nog steeds in België meer trekken met een voertuig die onder categorie B valt als je C1+E hebt, is dan beperkt tot 12ton. Ik dacht echter dat je de aanhangwagen dan wel moet voorzien op luchtremmen, echter vind ik daar niet direct iets van weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu komt dit aan het licht:

blijkbaar hebben ze bij die tug-of-war, touwtje-trek bij die cybertruck en een F-150 de 2WD versie van de F-150 gebruikt zou nu uitkomen

https://www.autoblog.com/2019/11/25/tesla-cybertruck-pulls-ford-f-150/?ncid=edlinkusauto00000016&fbclid=IwAR35AaLLz9ny-8G7Vt7tPPMEw5vGzGS6l985SXKKYumbI30A0_lnpJKV1Gk

 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lefty zei:

Gaat meer over grip dan power. Electrisch ding weegt ook een pak meer op de assen.

Idd, echt altijd mega dwaze filmpjes. Smijt gewoon genoeg gewicht in de koffer en je wint. 

Je hebt er zo die een trekker weg trekken. Daar zit dan gewoon geen gewicht op de achteras... Je banden versleten en nog geen punt gemaakt dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoezo bij gewone auto's moet hun snuit steeds lager en lager 'voor de voetgangersveiligheid' maar op zo'n gedrocht met overal messcherpe hoeken mag een hoge voorkant dan wel weer?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Ian zei:

Hoezo bij gewone auto's moet hun snuit steeds lager en lager 'voor de voetgangersveiligheid' maar op zo'n gedrocht met overal messcherpe hoeken mag een hoge voorkant dan wel weer?

 

 

in de US is dat geen 'auto' maar een 'truck'

andere 'eisen'

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/15/2019 at 1:02 PM, Ian said:

Hoezo bij gewone auto's moet hun snuit steeds lager en lager 'voor de voetgangersveiligheid' maar op zo'n gedrocht met overal messcherpe hoeken mag een hoge voorkant dan wel weer?

Hoeveel lage en lange snuiten zie jij op de gemiddelde SUV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel lage en lange snuiten zie jij op de gemiddelde SUV?

Net daarom, waarom mag het bij SUV's wel en bij gewone auto's niet.. Terwijl ze toch enorm in hoeveelheid toegenomen zijn op de wegen (dus 't is niet dat het nu plots veiliger is voor voetgangers en fietsers die niet kijken voor ze oversteken).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid