Ga naar inhoud

Tesla Cybertruck


ir_fuel

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, ir_fuel zei:

De afmetingen zijn wel redelijk zot. 6 meter lang. Parkeer dat maar eens bij ons :lol: 

een F150 of RAM is ook 6 meter en zie je hier toch geregeld rijden.

2 uren geleden, Krikkie zei:

Vet spel! Glas bleek toch breekbaar! 🤪 Dat hadden ze toch beter kunnen testen voor ze zoiets voor het grote publiek brengen 

Ik denk dat dit een marketing stunt is om zo écht vernieuwend in het nieuws te komen.

1 uur geleden, 3000 zei:

Qua m'as tu vu in Knokke kan dit wel tellen. In de huidige wereld van look-at-me sociale media gaat dit nog verkopen ook vrees ik.

ja voila, wat gaan ze nu doen. hij stoot niets uit, maar qua formaat wel de haat van de bakfiets mens! #mindfuck 

 

----------------------------------

Maar die Elon Musk...heeft die een spraakgebrek ofzo? Die kan amper klappen precies:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Liquid Li0n said:

een F150 of RAM is ook 6 meter en zie je hier toch geregeld rijden.

Vrachtwagens zie je hier ook geregeld rijden. Dat wil niet zeggen dat dat praktisch is als dagelijks vervoer.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, thor zei:

Ik vraag me af of dit geen grap is en dat hij binnen 14 dagen ons allemaal zal uitlachen.

De fratsen van Musk kennende zou dit best kunnen.

dit.

ik denk dit ook. Dit kan toch niet. De Delorean was gaaf in roestvrijstaal maar dit...dit is hotwheels of matchbox in 1:1e

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, ir_fuel said:

't is zo lelijk dat het terug cool is.

Ik wil dat :D 

Ditto, echt zo gigantisch fout dat het geweldig wordt.

16 minutes ago, thor said:

Ik vraag me af of dit geen grap is en dat hij binnen 14 dagen ons allemaal zal uitlachen.

De fratsen van Musk kennende zou dit best kunnen.

Die zullen dat uitbrengen in een beperkte oplage denk ik, al zullen ze ook wel op de proppen komen met een andere versie. Aangezien deze echt overal goed onthaald wordt (Tesla fanboys genoeg, maar zelfs daarbuiten) moeten ze dit toch gewoon op de markt brengen. Nu op de proppen komen met een saai model zou echt idioot zijn en hun weer wat van hun pluimen kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Eindelijk nen Tesla waar ge een caravan mee kunt trekken?

ja want die Model X was maar een dikke fail...

filmpje van The Fast Lane Truck:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

6 ton om precies te zijn.

met die triple motor. Vraag me af of die ook in Belgie of de EU zoveel mag trekken dan?

13 minuten geleden, knight-rider zei:

En hoeveel weegt dat ding zelf?

was daar ook eens voor aan het googlen maar ge vindt dat niet, maar dat moet toch gigantisch wegen, gewoon alleen al door dat special "armoured" glas dat ze gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ik ook al aan het denken, volgens kan die zelfs zwaarder zijn dan 3,5 ton, dus minstens een C1 rijbewijs.
En als dat het geval is zal je ook wel die 6 ton mogen trekken vermoed ik.

Want als hij onder het B rijbewijs valt, dan mag je met een BE slechts 3,5 ton trekken.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

wordt dus een dikke flop hier, zeker moest die zwaarder zijn dan 3.5 ton maar komt pas ergens in 2023 in Belgie in het straatbeeld dus vermoederlijk tegen die tijd hebben ze er wel andere ruiten in gezet of een EURO edition die net 3,4 ton is ofzo.

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Lelijk, maar gedurfd is het zeker

ik denk dat die eigenaar van die Citroen ook liever een cybertruck had om zijn gedurfde move te doen

https://www.hln.be/video/schokkende-beelden-auto-rijdt-in-op-demonstranten-in-chili~p114298

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Liquid Li0n said:

wordt dus een dikke flop hier, zeker moest die zwaarder zijn dan 3.5 ton maar komt pas ergens in 2023 in Belgie in het straatbeeld dus vermoederlijk tegen die tijd hebben ze er wel andere ruiten in gezet of een EURO edition die net 3,4 ton is ofzo.

Die zal leeg al meer dan 3 t wegen.

Is niet alleen probleem van rijbewijs C1, je moet ook een begrenzer op 90km/u, reflectoren acteraan zoals een vrachtwagen, etcetc.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het minste dat je kan zeggen, is dat het verfrissend is. Daarvoor alleen heeft 'ie m'n appreciatie. De' auto' zelf is geweldig lelijk, en voor mij bestaat er spijtig genoeg geen grens waarna het automatisch weer cool wordt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid