Ga naar inhoud

2020 Jaguar F-type


fuxhound

Aanbevolen berichten

Ik vind het een achteruitgang, de voorkant met de vorige lichtblokken vond ik mooier. Blijft wel een prachtige lijn.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet, denk dat ik zelfs in ons belgenland vaker de V6 zie rijden dan de 4 cilinder. Doodzonde leek me echt een heerlijk blok qua karakter dat in ieder geval fantastisch klonk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel voor de update van de styling te vinden. Fris, opnieuw (de oude koplampen waren een beetje te gedateerd).

Blijft een bloedmooie auto. :inlove: 

 

De V6 benzines zijn weer (eventjes?) helemaal verdwenen uit het volledige Jaguar-gamma. Ik vermoed dat ze (opnieuw) eea aan het uitzoeken zijn ifv uitstootnormen.
Ik geloof ook dat die V6'en sowieso terug zullen komen, met hun karakteristieke centrale dubbele uitlaat. De V6 is imo de best passende motor in die auto. (De 4-cilinder reed ik niet maar hoorde ik wel en dat is het vermelden niet waard. De 8-cilinder reed ik co en is bonkers qua beleving, maar mogelijks gewoon een tik overkill voor die kar én komt altijd met AWD en je wil in een zo'n F-type toch echt de RWD-versie hebben.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel met de 4 cil gereden. Klinkt idd bijlange zo goed niet als de V6 of V8, maar naar mijn beleving meer dan genoeg karakter en oempf om mij mee te amuseren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

De 8-cilinder reed ik co en is bonkers qua beleving, maar mogelijks gewoon een tik overkill voor die kar én komt altijd met AWD en je wil in een zo'n F-type toch echt de RWD-versie hebben.)

De "kleine" V8 in de nieuwe F Type is RWD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ir_fuel zei:

De "kleine" V8 in de nieuwe F Type is RWD.

Heb 't gezien. Ned schlecht, maar 250ish grammen co² = phoei.
Er is echt nog ruimte voor ne V6 me dunkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten hun nieuwe straight six hierin steken.

Klopt historisch nog iets beter dan :)

Verder wel een hele mooie update, op het interieur na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facelift, uiteraard. Is grotendeels dezelfde auto, grootste wijziging lijkt me de neus. Interieur is quasi identiek gebleven.

Uiteraard zal de perstekst wel vermelden dat het een bijna volledig vernieuwde auto is en dat er maar zo weinig procent hetzelfde is gebleven en dat alles onder de loep is genomen en blablabla. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

Ze moeten hun nieuwe straight six hierin steken.

Ah? Tell us more?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, William Blake zei:

Heb elders ook gelezen dat er nog een nieuw ontwikkelde 6-cilinder Ingenium motor in zal komen. 

De handbak lijkt echter wel definitief te verdwijnen? 6-cilinder was tot vandaag de enige die je nog handgeschakeld kon krijgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid