Ga naar inhoud

Track & trace


Soul

Aanbevolen berichten

Zijn er hier forummers die op hun persoonlijke wagen een track & trace hebben ? 

Bevindingen ?

Vrijwillige gezet of verplicht vanuit verzekering ?

… ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest dat indertijd installeren op mijn X5 en A7 van de verzekering... In beide gevallen echter gekozen om dat niet te doen waar dan een verhoogde vrijstelling tegenover stond bij diefstal. Die laatste was echter lager dan de installatiekost en 4 jaar abonnenemnt.

Met andere woorden goedkoper om gene te pakken als hij gestolen werd en al zeker veel goedkoper als hij niet gestolen werd.

Met de M3, 992 en GLC moest dat allemaal niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Naish zei:

Ik moest dat indertijd installeren op mijn X5 en A7 van de verzekering... In beide gevallen echter gekozen om dat niet te doen waar dan een verhoogde vrijstelling tegenover stond bij diefstal. Die laatste was echter lager dan de installatiekost en 4 jaar abonnenemnt.

Met andere woorden goedkoper om gene te pakken als hij gestolen werd en al zeker veel goedkoper als hij niet gestolen werd.

Met de M3, 992 en GLC moest dat allemaal niet meer...

👍

Bedankt. Dat ga ik ook eens navragen bij de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar jaar geleden eens gekocht met een 4G abonnementje maar nooit ingebouwd, dan voor een mini-omnium gegaan met diefstalverzekering enzo...

Als ze mijn auto stelen zou ik liever hebben dat ik uitbetaald word in plaats van hem nog terug zien.

 

De auto staat ook soms 3-4 weken aan een stuk stil, dus de batterij zou toch aflopen dan als hij niet aan de druppellader hangt.

aangepast door Balleke
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het nog gehad, als OBD-plug in.
Dit was een proefprojectje van mijn werkgever/verzekeraar.

Na elke rit kreeg je een ‘rapportje’ via een app op je gsm.

Je kon er je wagen ook mee localiseren.

Project is afgevoerd geweest wegens ‘overmatige interesse in de beoogde doelgroep’. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik ben op zoek naar een GPS module, al dan niet met SIM kaart om in een auto in te bouwen, zodat ik hem op mijn telefoon kan volgen.

Al dan niet met een functie dat ik meldingen ontvang als de wagen zich verplaatst.

moet compact in te bouwen zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar een GPS module, al dan niet met SIM kaart om in een auto in te bouwen, zodat ik hem op mijn telefoon kan volgen.
Al dan niet met een functie dat ik meldingen ontvang als de wagen zich verplaatst.
moet compact in te bouwen zijn.
 

Er bestaan van die dingen om in de diagnosepoort te pluggen (als de wagen in kwestie dat al heeft)
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ex-Mooseman zei:


Er bestaan van die dingen om in de diagnosepoort te pluggen (als de wagen in kwestie dat al heeft)

Er is een diagnose poort, maar geen OBD, is een auto van 1992. 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Carlito zei:

Er is een diagnose poort, maar geen OBD, is een auto van 1992. 😬

Ik dacht het al, vandaar mijn voorbehoud.

De Kamal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Ik dacht het al, vandaar mijn voorbehoud.

De Kamal ?

Die rijdt voorlopig nog niet.

heb een SL gekocht en wil er van de zomer mee naar Italië 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bestaat inderdaad in compact formaat, dit zat bijvoorbeeld in onze huurwagen in Bulgarije.

BBD60B33-EA08-4020-A547-FDC9C0B89EA2.thumb.jpeg.fbc66ae1ae7d00b961bbdc70c5d1c384.jpeg

Bij Bol.com heb je verschillende toestellen tussen 25 en 100 euro.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/5/2021 at 8:45 PM, Carlito said:

Ik ben op zoek naar een GPS module, al dan niet met SIM kaart om in een auto in te bouwen, zodat ik hem op mijn telefoon kan volgen.

Al dan niet met een functie dat ik meldingen ontvang als de wagen zich verplaatst.

moet compact in te bouwen zijn.

 

Ik heb ooit een CJ720 gekocht. Maar is er nog niet van gekomen om dat te installeren, dus kan nog niet zeggen of het goed/slecht is. Leek mij wel een goed concept om in een oude auto te steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Soundstorm zei:

Ik heb ooit een CJ720 gekocht. Maar is er nog niet van gekomen om dat te installeren, dus kan nog niet zeggen of het goed/slecht is. Leek mij wel een goed concept om in een oude auto te steken.

Idd, knap concept en kost eigenlijk niets. 
en mocht het kapot gaan is het ook snel te overbruggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid