Ga naar inhoud

Ferrari Purosangue


Salokin

Aanbevolen berichten

Aiaiai, dacht dat Ferrari nog de enige waardige sportwagenproducent was die zich niet zou verlagen tot een SUV. Verkopen gaat het sowieso, dus ze kunnen er moeilijk om heen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Speedhunter said:

Nog een Cayman concurrent en de cirkel is rond. 

En een tweeliter diesel SUV met hybride aandrijving en autopilot. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, The Swede said:

En een tweeliter diesel SUV met hybride aandrijving en autopilot. 

 

Graag. Schitterend design, laag verbruik, ideaal fiscaal gezien en mij lekker laten rijden op autopilot. 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Purosangue: lees, marketing heeft beslist dat het nodig is het ferrarigehalte van hun SUV zoveel mogelijk te benadrukken. Vooral geen originele ideeen, wel veel conformisme tegenover het merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/21/2019 at 11:54 PM, Ambi said:

Verkopen gaat het sowieso, dus ze kunnen er moeilijk om heen denk ik.

Zeer vreemd, want itt andere fabrikanten heeft Ferrari nooit beweerd dat ze zoveel mogelijk auto's willen verkopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, ir_fuel said:

Zeer vreemd, want itt andere fabrikanten heeft Ferrari nooit beweerd dat ze zoveel mogelijk auto's willen verkopen. 

Ferrari niet, maar Fiat wel.

Nu kunnen ze de ontwikkeling van de Levante afschrijven over een groter volume.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ir_fuel said:

Je bedoel dat ze nu gans Maserati kunnen afschrijven over een groter volume :lol: 

 

Het begint er op te trekken.

Het spijtige is dat deze sportwagenmerken zelfs hun eigen motorwn niet meer gebruiken. Bij de Urus stoort het me niet dat dat onderhuids een Q8 is, maar ik had dan wel verwacht dat ze er een Lambo motor instaken. Geen Audi 4.0 V8 turbo zoals ik in een “ordinaire” RS6 of S8 kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, The Swede said:

Het begint er op te trekken.

Het spijtige is dat deze sportwagenmerken zelfs hun eigen motorwn niet meer gebruiken. 

Ik weet niet of ik dat erg moet vinden bij een Italiaanse fabrikant? Nu weet je tenminste dat je terug thuis geraakt :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, dragonfly zei:

Ik maak me wel wat zorgen. We horen @Salokin niet maar als Ferrari een SUV uitbrengt schiet hij opeens wakker 😞 

Ik zou me geen zorgen maken.  😉

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een extreme janettenbak is dat nu weer. Je moet toch echt al af de trap gevallen zijn en alle treden geraakt hebben met je hersenpan eer je daar je centen aan hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, ir_fuel said:

Ik weet niet of ik dat erg moet vinden bij een Italiaanse fabrikant? Nu weet je tenminste dat je terug thuis geraakt :lol: 

Een Ferrari koop je niet omdat je wil thuis raken.

Ik ga nooit de discussie met ne maat vergeten (die al twee Ferraris heeft en toen een Quattroporte wou kopen). 

“Theo, why the f*** do you want to buy a Maserati? Ok, it sounds amazing. But otherwise it’s a piece of s***. If you need a fast and comfortable car, get the S-class. What is it with you and your preference for Italian cars?”.

Waarop hij droog antwoordde: “It’s got nothing to do with qualities... I like the smell of the leather”. 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/25/2019 at 8:35 AM, CAS said:

Het huis verlaten is soms al geen optie. 

Je koopt geen Ferrari voor de betrouwbaarheid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎/‎12‎/‎2019 om 11:02, ir_fuel zei:

Zeer vreemd, want itt andere fabrikanten heeft Ferrari nooit beweerd dat ze zoveel mogelijk auto's willen verkopen. 

Nu wel, ze willen vooral in de breedte gaan nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

Ik dacht hoogte

 

 

 

Ik laat  mijzelf wel buiten 

Dada, Brillemans. 

We zien je in het volgend topic. 👋

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid