Ga naar inhoud

1969 Mercedes-Benz 300 SEL 6.3


Porker

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ziehier uw kans om uit de anonimiteit te treden, en uw leven verder te zetten op een permanente rode loper.

Alle aanbiedingen zijn welkom de auto moet weg, geen plaats, niet mijn ding, vastgoed,  ...

https://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/mercedes-benz/300-pre-1970/1969-mercedes-300-sel-6-3/10257030

Geniet.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bank account says no.


Wat ik me trouwens afvraag, soms zie ik hetzelfde model voor veel lagere prijzen te koop staan, wat ik gezien de uitstraling van dit model wat vreemd vind. Of is de SEL zoveel meer waard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Ian said:

Bank account says no.


Wat ik me trouwens afvraag, soms zie ik hetzelfde model voor veel lagere prijzen te koop staan, wat ik gezien de uitstraling van dit model wat vreemd vind. Of is de SEL zoveel meer waard?

Sommige eigenaars denken ook dat hun auto goud waard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zeker ben je van dat uitstootcijfer? :lol:

Good luck, geen evidentie om tegenwoordig een oldtimer verkocht te krijgen (voor deftig geld) :ninja:

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Ian zei:

Bank account says no.


Wat ik me trouwens afvraag, soms zie ik hetzelfde model voor veel lagere prijzen te koop staan, wat ik gezien de uitstraling van dit model wat vreemd vind. Of is de SEL zoveel meer waard?

Sel 6.3 is veel geld waard. Helaas geen geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Ian said:

Bank account says no.


Wat ik me trouwens afvraag, soms zie ik hetzelfde model voor veel lagere prijzen te koop staan, wat ik gezien de uitstraling van dit model wat vreemd vind. Of is de SEL zoveel meer waard?

6.3 vs. 3.5 etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, The Swede said:

Sommige eigenaars denken ook dat hun auto goud waard is.

Ik heb hem dan ook buiten Roemenië laten opmaken. 👨‍🔧

Zoek mij aub een deftige 6.3 (geen US-import) voor minder?

  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén van de mooiste Benz dashboard's ooit.

Niet in de markt voor dat soort frivoliteiten, maar er zal wel ergens een liefhebber voor te vinden zijn.

Ik zou Wayne Carini bellen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sel 6.3 is veel geld waard. Helaas geen geld

6.3 vs. 3.5 etc...

That explains (niet zo op de hoogte van de prijzen van deze modellen). Qua design wel een van m'n favoriete Benz sedans (de gelijkaardige coupé's (zoals Denniske er ook één heeft dacht ik) zijn ook prachtig).
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Ian said:

 


That explains (niet zo op de hoogte van de prijzen van deze modellen). Qua design wel een van m'n favoriete Benz sedans (de gelijkaardige coupé's (zoals Denniske er ook één heeft dacht ik) zijn ook prachtig).

 

que @Denniske? :o

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet.

Veel beter dan dit wordt het in ieder geval niet. Moest ik kunnen hij had hier al (permanent) op de op de oprit gestaan. Zo'n heerlijke motor. Kan je zalig comfortabel mee cruisen en indien nodig stamp je die gaspedaal twee keer in en worden de straatstenen achter je opgeworpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ian zei:


Tenzij ie die ff mocht lenen. emoji14.png

How, welke bedoel je? :D Die witte W108? Is een sedan en mocht ik idd ff lenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

How, welke bedoel je? [emoji3] Die witte W108? Is een sedan en mocht ik idd ff lenen. 

Ja die, blijkbaar (dacht dat 't een coupé was). [emoji14]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid