Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, gTa zei:

WTF zeg, wist ik ook niet.

image.png.508ea1b5cdac566b33085789c363c350.png

 

Mijn M140i heeft een ultralage uitstoot (voor het vermogen) van 163 gram. Dat zou dit jaar toch al een 6k tax zijn.

De auto's die ik voor ogen heb om mijn M140i te vervangen scoren tussen de 190ish en 220ish. W-T-F...............

Het heeft vooral een averechts effect volgens mij, aangezien je vanaf 190gr op het maximum zit. Dat wil dus ook zeggen dat pakweg een Hyundai i30N evenveel belastingen kost als pakweg een Ferrari 812.

Zo'n systeem heeft enkel een positief effect als uw cut-off niet zodanig laag ligt dat het eigenlijk niet meer uitmaakt want alles kost u het maximum...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

We mogen uiteindelijk nog blij zijn dat we de GR Yaris in Belgie kunnen kopen aan een " relatief goedkope " prijs.

Je zou maar in Nederland wonen en per se een GR Yaris willen hebben.

Daar zijn ze net zoals in Frankrijk helemaal zot geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, flupke73 zei:

en, uitverkocht?

Al lang hoor, 1.5u na de start van de verkoop ongeveer.

Ondertussen bevestigd gekregen dat hij voorlopig ingepland staat voor Juli 2024. Benieuwd hoe ver ze er gaan naast zitten!

aangepast door anders
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij hebben ze vandaag ook verteld dat het voor Juli gepland is maar ze zeiden er zelf ook bij dat het waarschijnlijk langer zou duren. Zou al blij zijn mocht em tegen September binnenkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid