Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Ik vind de pedalen wat te ver uitéén staan voor tip/hiel. Iemand suggesties hoe dit valt bij te stellen? Misschien groter rempedaal monteren die meer naar rechts komt? Misschien weten de mensen die hier nu en dan racen wel een oplossing?

n2uPZ26rDHmBo66QuDsFBQgFB0TgpPIadHRLqwkFczbIvt0km4qWJCbRE76nbzlxLR0kWkBGO72D1Le1JG5-2HQsdZnh0VufzHJYuU8pl6xKUQXAQuWj8P_uJFX_AMck7MpbE_xvkyMgeTfKPyh0Q6SMHtWFY-zbDMgVm6bnCLOKqd9YGgo2gBsmgckxm_IORYzPo9uBpw9xXRPvi1V8ocC9uITG2siow_Buj6RNYMYc5Irqynbrx2kI5WriqEuBBPxNBZHjsaEwTWHLZYjEVwjpvx6mh8IqPURayobhEvW-QSq86ccyHDlO6HtUHP107CqH54LPkDs03zwlozCjm0vO6m7ths-gIQxcmUo1Qd6kXkeWp4NXFfM3WlSytKzz4pxQEFhzFJpPoM0ZvEHenrF3S04-5YSEl5v_rSFZAuhAzZOkYBmczWglTSHXuCyw7we3SeyEEs2cw50xd4UyyciTQK2iNR_34mKMXZ1x4qyTSGehIf8RjdPJyYA66Yk8UzABvrosIRQx7TXtjwKM-qm5IQRzoEQ0QoH0o0nI1gv7JV71zklZe8NJ6vn5S8AWPpEcddg3SbvVR7YiNP0TQNth2YxKNBwRxAROcl5ibHNSe7betu1XkFQr4eNkGLIKWIalP-HJehdRq0m-M0nY-j8BV2G8qAAJyt1WybW0hZyYXMJgSYS_gu7WF1bm1Q=w2661-h1995-no

yoiP1Mipr6v6A9DuS4tDrODjIW8U7GuVBipY9cusVzeqjBckiOtZToT_HQz3T_bOeJ5UT6Fd9pu4T9OK8EWCadnmPfNVi3n0DHQvacCtpUeXZ_TTP4duNEeKUBA49JTLLY4texQaIZ_s4DLMIk_tnNrvOoUInDtBr3e_VPbPcuQEyDt6X7IZ_bD-4LlGaVFGWZ_f6DJor8oW8uZjxUxPLXH_A-mgZLyRKSngBOdGzAwEcSCtCJDcEBhO5UegiLkXWrUay_pUO147VYjZItjYiWuLziyAjvzG5KEhyudnVD8wj455UWbZ0Ydz34k-ncnYGeEZlACrQQj6QyiWGq-GFJZu7X3Ydh97S2vWaLMWfCDvVRMPnBErMtdGFFbEc7729srpQSmbkiv-oQU_Jn1ozmEeiakmZ1Bsvu7KLnemH6zFgWFFkI6gh8-XePJRAf_kO1AtfXFYMezYXF3rufieo1Alfxfklv6RH4brRpEGZ3XCCba6OiRRXQJ4oNybW_Y6OxuSDvK_3K8bsXvSeeBAmliJgETJVKdK123yZy7jRBe5OET53fZ_LbBGgiYLyFzTbO7xyWjS_r6IovKkFoPK0cvZa5GWbXJo-stRMv5_0nTAV15rYXD37pspmYZnj7ZvaQ9eZOCYWX16zUmhb3pvtLwNyYJrS7d3EADvhS0ogaZxYd_va2LW1niQQehGWg=w2661-h1995-no

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, lancer-evo said:

Ik vind de pedalen wat te ver uitéén staan voor tip/hiel. Iemand suggesties hoe dit valt bij te stellen? Misschien groter rempedaal monteren die meer naar rechts komt? Misschien weten de mensen die hier nu en dan racen wel een oplossing?

 

yoiP1Mipr6v6A9DuS4tDrODjIW8U7GuVBipY9cusVzeqjBckiOtZToT_HQz3T_bOeJ5UT6Fd9pu4T9OK8EWCadnmPfNVi3n0DHQvacCtpUeXZ_TTP4duNEeKUBA49JTLLY4texQaIZ_s4DLMIk_tnNrvOoUInDtBr3e_VPbPcuQEyDt6X7IZ_bD-4LlGaVFGWZ_f6DJor8oW8uZjxUxPLXH_A-mgZLyRKSngBOdGzAwEcSCtCJDcEBhO5UegiLkXWrUay_pUO147VYjZItjYiWuLziyAjvzG5KEhyudnVD8wj455UWbZ0Ydz34k-ncnYGeEZlACrQQj6QyiWGq-GFJZu7X3Ydh97S2vWaLMWfCDvVRMPnBErMtdGFFbEc7729srpQSmbkiv-oQU_Jn1ozmEeiakmZ1Bsvu7KLnemH6zFgWFFkI6gh8-XePJRAf_kO1AtfXFYMezYXF3rufieo1Alfxfklv6RH4brRpEGZ3XCCba6OiRRXQJ4oNybW_Y6OxuSDvK_3K8bsXvSeeBAmliJgETJVKdK123yZy7jRBe5OET53fZ_LbBGgiYLyFzTbO7xyWjS_r6IovKkFoPK0cvZa5GWbXJo-stRMv5_0nTAV15rYXD37pspmYZnj7ZvaQ9eZOCYWX16zUmhb3pvtLwNyYJrS7d3EADvhS0ogaZxYd_va2LW1niQQehGWg=w2661-h1995-no

Grotere schoenen kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

😇

Sorry. Om op uw vraag te antwoorden, ik zou eraf blijven. Want een breder pedaal betekent dat je op de zijkant van dat pedaal gaat duwen en dat riskeert scheef te trekken. 
Gezien je er wat rallystijl mee wil rijden (en dus met een goeie stoemp dat pedaal regelmatig wil induwen), is een breder pedaal, me dunkt, niet echt zonder risico. Het pedaal moet maar es scheef slaan omdat je op de zijkant duwt... en uw voet glijdt er in volle remmannoeuver af en komt tussen gas en rem vast te zitten ? 🤔

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie eigenlijk geen probleem om te tiphielen. Gij zijt toch gene meter 50 met schoenmaat 36? :D 

 Als je dan wil neuten hadden ze beter een staand gaspedaal gestoken ipv een hangend 😛 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch zit het te ver uit mekaar.. die pedaal demonteren, verwarmen en wat meer plooien is geen goed idee zeker? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, lancer-evo said:

En toch zit het te ver uit mekaar.. die pedaal demonteren, verwarmen en wat meer plooien is geen goed idee zeker? 🤔

Zal wel snel zoiets voor gemaakt worden: https://www.ft86speedfactory.com/velox-throttle-pedal-spacer-kit-2013-fr-s-brz-86.html

Of zoiets: https://www.rallysportdirect.com/part/pedals/cus-965-766-a-cusco-wide-accelerator-pedal

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, The Swede zei:

😇

Sorry. Om op uw vraag te antwoorden, ik zou eraf blijven. Want een breder pedaal betekent dat je op de zijkant van dat pedaal gaat duwen en dat riskeert scheef te trekken. 
Gezien je er wat rallystijl mee wil rijden (en dus met een goeie stoemp dat pedaal regelmatig wil induwen), is een breder pedaal, me dunkt, niet echt zonder risico. Het pedaal moet maar es scheef slaan omdat je op de zijkant duwt... en uw voet glijdt er in volle remmannoeuver af en komt tussen gas en rem vast te zitten ? 🤔

 

Heb ik al gehad met natte voetzolen als het regent.

Ik heb last bij zacht remmen met een hoge rempedaal. Voor de rest , bof, ik pas mij aan. Zou hieltenen met koppeling lukken? Beetje zwaar misschien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie je goed hoe bruut die GR is tov  de gewone yaris.

Is er al iets geweten over de leveringstermijn?

Zal wel wat vertraging opzitten met al die coronaperikelen veronderstel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik dacht niet dat de fabriek in Motomachi is stil gelegd dus hopelijk niet al te veel uitstel....het wachten zal ons nu al lang genoeg duren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het laatste autosalon in Brussel stond er een zware Yaris bij Toyota meen ik me te herinneren. Weet niet meer of het een GR was of niet. Ik denk een hybride met sportieve opsmuk van GR. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Erwin said:

Zou de ophanging van de yaris gr met high performance pack comfortabel genoeg zijn voor de openbare weg aangezien deze als daily driver gebruikt wordt?

Ik denk dat wel, ik zal hem ook als daily gebruiken.

In Brussel stond er alvast geen GR Yaris, zelfs de nieuwe Yaris stond er nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het high Performance Pack spreken ze van een suspension tower bar of zoals ze het in Nederland noemen een stabilisatorstang met veerpoten.

Bedoelen ze daar eigenlijk gewoon een veerpootbrug mee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Erwin zei:

Bij het high Performance Pack spreken ze van een suspension tower bar of zoals ze het in Nederland noemen een stabilisatorstang met veerpoten.

Bedoelen ze daar eigenlijk gewoon een veerpootbrug mee?

 

Lijkt me wel. Ongelukkige vertaling, die stabilisatorstang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Erwin said:

Bij het high Performance Pack spreken ze van een suspension tower bar of zoals ze het in Nederland noemen een stabilisatorstang met veerpoten.

Bedoelen ze daar eigenlijk gewoon een veerpootbrug mee?

 

Inderdaad, een GR veerpootbrug. Mooi uitgevoerd overigens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, pieter2 said:

Veerpootbrug uit carbon ?

Dat denk ik niet, maar als ik mij goed herinner was die in het rood uitgevoerd met GR logo op de veerpootbrug zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk type motorolie gebruikt toyota bij deze 3 cilinder (G16E-GTS)?

Vind er online nergens iets over terug.

Andere constructeurs zoals o.a. Ford gebruiken voor hun 3 cilinder motoren 5w20 of 0w20.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid