Ga naar inhoud

4x4 Camionette


Frekkel

Aanbevolen berichten

Waar is de tijd van die suzuki en subara camionetten
Luciferdoosjes met 4x4
Die zag je overal in zwitserland


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

 

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=291687978&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

 

Mercedes-Benz Vito Kasten 4x4 113 CDI kompakt

Erstzulassung: 04/2011

Kilometer: 167.000 km

Kraftstoffart: Diesel

 

Preis: € 6.800

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Van de vito’s staan er wel een hoop te koop in 4x4 op mobile

Er zitten daar propere tussen

Shit ik ben euro6 vergeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=285907767&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Mercedes-Benz Vito 114 CDI KA/ L 4X2
Kilometer: 0 km
Kraftstoffart: Diesel

Preis: € 27.310

Zoek je zoiets?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Brunault zei:

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=285907767&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Mercedes-Benz Vito 114 CDI KA/ L 4X2
Kilometer: 0 km
Kraftstoffart: Diesel

Preis: € 27.310

Zoek je zoiets?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zoiets is perfect. Buiten het feit dat het in Polen om doen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=281747775&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Mercedes-Benz VITO 114 KASTEN K+4x4+AUTOMATIK+KAMERA+HECKTÜREN
Erstzulassung: 10/2017
Baujahr: 2017
Kilometer: 18.951 km
Kraftstoffart: Diesel

Preis: € 26.703


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

is 140 pk in een Vito niet erg mager? Zou toch voor een 116 kijken eerlijk gezegd. Vooral qua koppel een groot verschil. Dacht 270 Nm tov 380 Nm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/18/2020 at 11:17 AM, Frekkel said:

Zoiets is perfect. Buiten het feit dat het in Polen om doen is.

Ga ik wel halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/1/2020 om 12:36, Tjeu zei:

is 140 pk in een Vito niet erg mager? Zou toch voor een 116 kijken eerlijk gezegd. Vooral qua koppel een groot verschil. Dacht 270 Nm tov 380 Nm. 

Dat is al wel iets hoor, het hangt er een beetje van af wat er geladen wordt op die remorque. Er zijn niet meer zoveel 150+pk camionetten nieuw te koop à la vito.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Jochen zei:

102pk voor de laadklep lijkt me ruim voldoende!

Hehe, bedoel er gewoon mee dat die van zijn eigen al zwaar is en veel wind vangt 😁 120kmu lukt net als er geen tegenwind is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Camionette moet niet harder gaan. Die ondingen moeten bravekes in het rechtervak rijden itt al die kwasten die met hun spel in de weg moeten rijden op het linkervak. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jules_W zei:

Dat is al wel iets hoor, het hangt er een beetje van af wat er geladen wordt op die remorque. Er zijn niet meer zoveel 150+pk camionetten nieuw te koop à la vito.

Als ik de V-klasse op ECO zetten had die volgens mij zoiets van vermogen (+/-130pk). Ik vond dat echt verschrikkelijk. Anderzijds vond ik ons oude masters met de 2.8 dTi's van 115 pk heerlijk rijden. Qua koppel was die oude 2.8 ook niet zo een wonder (290 Nm dacht ik), maar dat paste gewoon. Was een heerlijks smeuig blok. Daar zat het verschil. Als de V-klasse in ECO stond, voelde die enorm geknepen aan, dat blok had er écht geen zin meer in en dat was storend. 

Het is wel zo dat je er een Vito niet voor moet laten staan. Immers niets wat een chipje niet oplossen kan, indien het nodig zou zijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/1/2020 om 20:27, Tjeu zei:

Als ik de V-klasse op ECO zetten had die volgens mij zoiets van vermogen (+/-130pk). Ik vond dat echt verschrikkelijk. Anderzijds vond ik ons oude masters met de 2.8 dTi's van 115 pk heerlijk rijden. Qua koppel was die oude 2.8 ook niet zo een wonder (290 Nm dacht ik), maar dat paste gewoon. Was een heerlijks smeuig blok. Daar zat het verschil. Als de V-klasse in ECO stond, voelde die enorm geknepen aan, dat blok had er écht geen zin meer in en dat was storend. 

Het is wel zo dat je er een Vito niet voor moet laten staan. Immers niets wat een chipje niet oplossen kan, indien het nodig zou zijn. 

 

Op mijn 2015 model staat die eco knop ook, 1 keer geprobeerd en direct afgezet. Zo afgeknepen dat die werd. Zijn er nog geen 2015 modellen te koop 2dehands meet 116 of 119? Alles daaronder zijn Renault sleuren voor Mercedes prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben de piste 'nieuw' momenteel eens aan het bekijken. Met renting aan 0% is dat misschien de interessantste optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, gewoon ik said:

Ga je je omschakelen van autos naar traktoren? Met dat je iets 4x4s zoekt

Hij is al twee maand aan het bijscholen. Ik geloof dat hij de traktorenbouw ingaat. 

Zo zijn alle genieen begonnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, The Swede zei:

Hij is al twee maand aan het bijscholen. Ik geloof dat hij de traktorenbouw ingaat. 

Zo zijn alle genieen begonnen ;)

Ik dacht iets totaal anders.

Maar goed. Nu nog zijn youtube-kanaal zoals deboss garage. En dan kunnen we lachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Hij is al twee maand aan het bijscholen. Ik geloof dat hij de traktorenbouw ingaat. 

Zo zijn alle genieen begonnen ;)

Kan je sowieso meer per uur vragen, goedkoop zijn die mannen niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, gewoon ik said:

Ik dacht iets totaal anders.

Maar goed. Nu nog zijn youtube-kanaal zoals deboss garage. En dan kunnen we lachen

Ik heb voor dat geval al een paar scripts liggen:

- Olie wisselen zonder je vloer te besmeuren

- Distributieriem vervangen om 1 nacht

- Remolie verversen op 5 minuten

En vooral: 

- Turbos vervangen in twee stappen. 

Meer recentelijk was er ook de uitzending "Hoe een koelsysteem snel ontluchten dmv een gat te maken in de thermostaatkap". 

 

O:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid