Ga naar inhoud

4x4 Camionette


Frekkel

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Frekkel zei:

Ga filmpjes maken onder de titel 'in welke rommel durven mensen zich verplaatsen'.

Lijkt mij logischer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/1/2020 om 12:04, Brunault zei:

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=281747775&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Mercedes-Benz VITO 114 KASTEN K+4x4+AUTOMATIK+KAMERA+HECKTÜREN
Erstzulassung: 10/2017
Baujahr: 2017
Kilometer: 18.951 km
Kraftstoffart: Diesel

Preis: € 26.703


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

https://www.rennsport.be/tune-mijn-wagen/mercedes-benz?id=6629

Ga naar Rennsport met mijn groeten, misschien doen ze er nog 5 euro af. Je bent er geweest op de start van de Zeeland Classic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rennsport, is dat dingske van 't forum vroeger, diene van (de streken van) Brugge, die met een M3 CSL gereden heeft ook (en den diene die 't meest met die verspatten was bekladderd op m'n trackday op Croix)?  Ben z'n naam effe kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Frekkel zei:

Dat mag hier trouwens toe. Het is een gloedjenieuwe transporter t6.1 2.0tdi 4 motion geworden uit de stal van ons aller TomT. Met zo nieuwprijzen kun je niet anders dan nieuw kopen. Daar kan je andermans tweedehandstroep niet voor kopen.

Hoeveel heb je dan moeten betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Geen 4x4 nodig maar rijdt er hier iemand met een lichte vracht camionette die 2 zetelrijen heeft?

Websites van Mercedes (Vito) & VW (transporter) even bekeken maar daar vindt een kat z'n jongen nog niet zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, dragonfly zei:

Geen 4x4 nodig maar rijdt er hier iemand met een lichte vracht camionette die 2 zetelrijen heeft?

Websites van Mercedes (Vito) & VW (transporter) even bekeken maar daar vindt een kat z'n jongen nog niet zeg.

Valt toch mee? Zeker voor iemand uit jouw sector moet je daar toch je weg in vinden? :lol: 

https://voc.i.daimler.com/voc/de_de --> daarna bij de zoektab 'Aufbauform' op 'Mixto' klikken. En dan kan je nog verder filteren obv de voorziene filters.

Hetzelfde maar anders via https://www.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/de/modelle.html -> daar moet je via de modellen beginnen en dan per model via de Ausstattungslinie (eerste stap bij het configureren) voor b.v. de Transporter Plus kiezen.

En neen, ik heb dat nog nooit gedaan, ik configureer geen kammenedden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da spel configureren met 2 rijen lukt me inderdaad maar dan is toch nog niet duidelijk als het dan nog een lichte vracht is?

https://financien.belgium.be/nl/particulieren/vervoer/inschrijving_en_belastingen/lichte_vrachtauto#q3

Quote

4. Bestelwagens met dubbele cabine 
Kenmerken:

een passagiersruimte die, naast die van de bestuurder, ten hoogste zes plaatsen bevat
een laadruimte die volledig is afgesloten van de passagiersruimte door een niet afneembare ononderbroken wand uit een hard materiaal over de volle breedte en hoogte van de binnenruimte
een laadruimte waarvan de lengte minstens 50% bedraagt van de lengte van de wielbasis
een laadruimte die over haar hele oppervlakte bestaat uit een van het koetswerk deel uitmakende, vaste of duurzaam bevestigde horizontale laadvloer zonder verankeringsplaatsen voor bijkomende banken, zetels of veiligheidsgordels

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hulplijn ingeschakeld, Vito L2 Mixto dus
Verkopen ze Mixto in L1 in BE? Mijne uit 2007 is volledig origineel zo geleverd en de beenruimte achteraan is echt groot, ze hadden nog 20 centimeter bij de koffer kunnen doen. Volgens mij zijn ze ook niet zo strikt op die regels want je ziet bijvoorbeeld veel Viano's met de rails voor de zetels nog in de vloer.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/22/2020 at 11:01 PM, gTa said:

Rennsport, is dat dingske van 't forum vroeger, diene van (de streken van) Brugge, die met een M3 CSL gereden heeft ook (en den diene die 't meest met die verspatten was bekladderd op m'n trackday op Croix)?  Ben z'n naam effe kwijt.

Ik geloof dat die gast hier op het ein van de video te zien is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid