Ga naar inhoud

Audi E-Tron GT


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Op basis van dat CarWow filmpje toch geschrokken van de prijszetting. Hoger gepositioneerd dan de Taycan, wel altijd de 93kw batterij. Zo deze ruimer zijn binnenin dan de Taycan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Mooie auto, maar ik ben niet van m’n sokken geblazen. Vooral het interieur stelt mij teleur, waarbij de multimedia gewoon hetzelfde is als in een A6. Als ik dan kijk wat Mercedes heeft gedaan met het interieur van de S-klasse, had ik echt wel meer verwacht van deze e-tron GT.

Andere mening hier. Helemaal niet weg van dat nieuwe interieur van de nieuwe S. Bij Audi mis ik wel wat kleur in het interieur, naar goede (slechte dus) gewoonte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, JanC said:

Wel verrassend dat ze terug voor knoppen gegaan zijn voor de airco! Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat het verbruik beïnvloedt? 

Misschien gewoon op basis van gebruikers feedback? De ervaring die ik heb met touchscreen only is toch ook dat ik voor dergelijke acties fysieke knoppen mis.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Monterey Jack zei:

Op basis van dat CarWow filmpje toch geschrokken van de prijszetting. Hoger gepositioneerd dan de Taycan, wel altijd de 93kw batterij. Zo deze ruimer zijn binnenin dan de Taycan?

Idd altijd de 93kW batterij, en ook altijd 4x4, waardoor je dus moet vergelijken met een 4S die zo snel 15k euro duurder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, yvesken zei:

Misschien gewoon op basis van gebruikers feedback? De ervaring die ik heb met touchscreen only is toch ook dat ik voor dergelijke acties fysieke knoppen mis.

Mja, en toch verwacht ik een andere uitleg. Want anders geven ze toe dat ze fout zitten in al die andere modellen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, JanC said:

Mja, en toch verwacht ik een andere uitleg. Want anders geven ze toe dat ze fout zitten in al die andere modellen... 

Ik vind dat er niets mis is met toegeven dat je fout zit 🤷🏻‍♂️

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:

Idd altijd de 93kW batterij, en ook altijd 4x4, waardoor je dus moet vergelijken met een 4S die zo snel 15k euro duurder is.

Waar is de tijd dat een suv duurder was dan een sedan. Als ik het goed lees, is hij duurder dan een e-tron?  

 

En gaat het echt naar,  koop je maar een klein plastieken "brolletje" ( zoe bv) voor meer dan genoeg geld, als modale burger. en laat de "normale" formaten enkel toe aan de rijken, naartoe? Wat een bedragen toch voor een "gewone" sedan. 😶

 

Ik krijg zo'n filmgevoel. Waar de rijken met prachtige wagens full elektrisch rijden, en je dan de achterbuurten in oude wagens ziet, die ze zelf omgebouwd hebben naar elektrisch.  ( kan  niet op een titel komen, maar er zijn er genoeg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, tuscani said:

Waar is de tijd dat een suv duurder was dan een sedan. Als ik het goed lees, is hij duurder dan een e-tron?  

 

En gaat het echt naar,  koop je maar een klein plastieken "brolletje" ( zoe bv) voor meer dan genoeg geld, als modale burger. en laat de "normale" formaten enkel toe aan de rijken, naartoe? Wat een bedragen toch voor een "gewone" sedan. 😶

Tesla heeft ook eerst de Model S gemaakt, daarna de nog duurdere Model X, en dan pas de Model 3.

Lijkt me niet onlogisch dat een merk eerst halo modellen wil maken van iets nieuws, alvorens te beginnen aan de elektrische A3. Gaat om imago.

En sinds wanneer is een auto van 5 meter een "normaal formaat" wagen? :D 

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met normaal verwees ik idd naar deze, maar vooral ook de etron (godver dat is moeilijk al diezelfde namen..de suv dus. Die is toch vergelijkbaar met een q5) en een q5 vergelijk ik met een a4 qua formaat.  

Ben dus vooral benieuwd wat hun q4  , of hoe gaat hun kleine etron suv noemen,  gaat kosten. En die gaat vermoedelijk q3 ( a3) formaat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL... Net insta stories zien passeren van onze bouwfirma in Spanje... Ze hebben daar het promo filmpje gemaakt voor de E-tron op ons golfdomein bij een huis van onze firma :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens ook eens bekeken en vind hem ook niet mis en heeft wel iets... Madam vind hetzelfde.

Voor mij is de voorkant van de Taycan veel mooier. Zijprofiel kan je niet veel verschil. Achterkant Audi is echt vet en daar zou ik hem beetje voor nemen op de taycan... 

Is hij al ergens te speccen?

Zou eens willen zien of zo'n GT met opties veel scheelt met een taycan...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/2/2021 om 09:38, Naish zei:

Dit is een foto in Spanje... Beneden ligt de golf en aan de overkant staat ons huis :D

Geen foto van die uitbaai?

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit! Ik vrees alleen dat die de tand des tijds niet zo goed gaat doorstaan. Binnen 5-10j is er wss geen kat die dat nog moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen dan is er weeral iets anders. Ik zie het probleem niet :biggrin:

En dit is sowieso ook geen klassieker voor de toekomst.

Al heb ik daar over elektrische auto's nog niet bij stil gestaan. Zouden er binnen 40 jaar bijvoorbeeld classic EV-cars zijn?

Bijvoorbeeld een Honda E, wordt dat ooit een cult karretje? Is het eigenlijk nu al een beetje.

Worden die trouwens al geleverd in Europa?

Ik vind die zo de max!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/21/2021 at 11:06 AM, Hazen said:

Binnen 5-10j is er wss geen kat die dat nog moet hebben.

Binnen 10 jaar is er niemand die een EV moet hebben die vandaag op de markt komt. Zou zijn zoals nu naar een okkazie iPhone 4S zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik dan weer niet. Buiten de actieradius zie ik niet meer evolutie dan we al gekend hebben bij niet EV's. Ik stel me wel de vraag of ze net als bij een Tesla software-updates kunnen krijgen. Als dat niet het geval is, dan wordt dat wel een grote handicap voor deze Audi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, BMWMB said:

Dat denk ik dan weer niet. Buiten de actieradius zie ik niet meer evolutie dan we al gekend hebben bij niet EV's. 

"buiten actieradius". Welja, binnenkort batterijen die je range met 80% omhoog trekken, en ondertussen degraderen de huidige alleen maar. Succes dan met de verkoop binnen 10 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dan onbetaalbaar zijn voor particulieren... Batterijen degraderen maar 10% na 300k km, en alle andere onderdelen hebben veel minder last van slijtage dan bij een diesel of benzine. Ik ben er zeker van dat over 10 jaar zo’n e-tron GT vlot tweedehands verkocht zal geraken.

Een A6 diesel daarentegen... dat is dan een Nokia 6210. [emoji3]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid