Ga naar inhoud

Audi E-Tron GT


Gast wooter

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Bouncing Bullet zei:

Zeer mooi in het zilver of donkerblauw. Wat niet opvalt op de foto´s maar een schitterend detail is, is de overgang van de voorvleugel naar de A-stijl. IRL super opvallend.

 

Screenshot_20210205-212919~2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knap! Beetje conservatiever / klassieker als de Taycan, maar wel zeer stijlvol.

Ik vermoed dat deze enorm goed zal verkopen .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez, de preview voor het personeel is al niet meer nodig. De foto's zijn er al :lolz:

Bij ons was er ten tijde van de sportback nochtans een zwaar verbod op fotograferen. Zelfs voor foto's op de site moet je al een goedkeuring aanvragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch benieuwd naar overmorgen, want wil weten welke versies er komen, en of de RS breder gaat zijn. Ook van het interieur wil ik meer en duidelijke foto’s zien, en uiteraard ook wat ‘m gaat kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op andere forums dat de basisversie 503pk zal hebben, zoals de e-tron S, en dat de basisprijs een paar duizend euro hoger zal zijn dan deze e-tron S, dus zal het rond de 100k euro zijn, wat dus maar 10k euro goedkoper is dan een vergelijkbare Taycan 4S, hoewel ik verwacht dat de Audi standaard een beter uitrusting zal hebben, zoals standaard een batterij van 90kW.

Overmorgen weten we meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie auto, maar ik ben niet van m’n sokken geblazen. Vooral het interieur stelt mij teleur, waarbij de multimedia gewoon hetzelfde is als in een A6. Als ik dan kijk wat Mercedes heeft gedaan met het interieur van de S-klasse, had ik echt wel meer verwacht van deze e-tron GT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt hé, ik zou 'm eens willen zien met de basisvelgen van de RS6, lijkt me supervet.
Verder steekt de neus precies iets te ver uit, en hadden de achterlichten iets slanker gemogen.
Maar al met al toch wel één van de knapste elektrokisten van 't moment!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid