Ga naar inhoud

Komt er een eind aan de LV regelgeving?


The Swede

Aanbevolen berichten

het veranderd van lichte vrachtwagen naar personenwagen. Denk dat je dan zelfs ook een andere nummerplaat moet aanvragen, niet? Of is dit enkel als je van rechtspersoon naar natuurlijke persoon de auto veranderd?

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/1/2020 om 14:39, abtler zei:

Dan moet je dit soort berichtgeving / filmpjes eens bekijken vanuit de ogen van de gemiddelde verzuurde medemens. In het filmpje gaat het er allereerst over dat ze vervuilend zijn, het moordwapens zijn (want ja met 400 pk rijd je er ook als een gek mee), ze te groot zijn voor de parkeerplekken (auwtsj .. de milieuvriendelijke Superb van mijn vrouw steekt ook geregeld uit) .......... EN dan betalen ze ook nog geen tax.

Als ik zaterdag tijd heb ga ik eens naar deze kijken:

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/volkswagen-amarok-3-0-v6-225-pk-leder-navi-led-camera-pdc-diesel-blauw-7abe1d90-8867-4e1c-bc21-121d5c203b0c?utm_source=android-share

Kilometerstand: 89.757 km
Bouwjaar: 01/2017
Verkoopprijs: € 29.950,-
 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge zaterdag tijd hebt zoudt ge beter es meekomen naar de mis met mij 😇

(en nadien een pint pakken)

aangepast door The Swede
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, The Swede zei:

Als ge zaterdag tijd hebt zoudt ge beter es meekomen naar de mis met mij 😇

(en nadien een pint pakken)

Hij is verkocht 😒 

Met alle respect maar naar de mis ga ik niet met plezier 😅

Pinten drinken daarentegen... Maar ik heb morgen de privilege om op de kinderen te passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Krikkie zei:

Hij is verkocht 😒 

Met alle respect maar naar de mis ga ik niet met plezier 😅

Pinten drinken daarentegen... Maar ik heb morgen de privilege om op de kinderen te passen. 

Kan je ook mee gaan pintelieren e. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Thanks @Polygoon . Aangezien er enkel LV in topictitel staat vond ik dit topic niet.

Hoe zit het nu? Kan je na 1 januari nog een wagen ombouwen naar lichte vrachtwagen als particulier? Mijn pa beweert dat hij gelezen heeft dat dat vanaf 01/01/2021 niet meer kan, maar ik vind er niks van terug online.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RRD zei:

Thanks @Polygoon . Aangezien er enkel LV in topictitel staat vond ik dit topic niet.

Hoe zit het nu? Kan je na 1 januari nog een wagen ombouwen naar lichte vrachtwagen als particulier? Mijn pa beweert dat hij gelezen heeft dat dat vanaf 01/01/2021 niet meer kan, maar ik vind er niks van terug online.

Er is sprake van geweest dat men dat voor particulieren inderdaad aan banden zou leggen.
Maar of het er effectief gekomen is...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks [mention=447]Polygoon[/mention] . Aangezien er enkel LV in topictitel staat vond ik dit topic niet.
Hoe zit het nu? Kan je na 1 januari nog een wagen ombouwen naar lichte vrachtwagen als particulier? Mijn pa beweert dat hij gelezen heeft dat dat vanaf 01/01/2021 niet meer kan, maar ik vind er niks van terug online.
Wat ik begrepen heb is dat de regeling verdwijnt voor particulieren maar dat ze de vooropgestelde datum niet gehaald hebben om het uit te werken. Uitstel van minstens een paar maanden dus.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid