Jump to content
The Swede

Komt er een eind aan de LV regelgeving?

Recommended Posts

Liquid Li0n    175
Liquid Li0n

het veranderd van lichte vrachtwagen naar personenwagen. Denk dat je dan zelfs ook een andere nummerplaat moet aanvragen, niet? Of is dit enkel als je van rechtspersoon naar natuurlijke persoon de auto veranderd?

Edited by Liquid Li0n

Krikkie    3,010
Krikkie
Op 20/1/2020 om 14:39, abtler zei:

Dan moet je dit soort berichtgeving / filmpjes eens bekijken vanuit de ogen van de gemiddelde verzuurde medemens. In het filmpje gaat het er allereerst over dat ze vervuilend zijn, het moordwapens zijn (want ja met 400 pk rijd je er ook als een gek mee), ze te groot zijn voor de parkeerplekken (auwtsj .. de milieuvriendelijke Superb van mijn vrouw steekt ook geregeld uit) .......... EN dan betalen ze ook nog geen tax.

Als ik zaterdag tijd heb ga ik eens naar deze kijken:

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/volkswagen-amarok-3-0-v6-225-pk-leder-navi-led-camera-pdc-diesel-blauw-7abe1d90-8867-4e1c-bc21-121d5c203b0c?utm_source=android-share

Kilometerstand: 89.757 km
Bouwjaar: 01/2017
Verkoopprijs: € 29.950,-

• Like 2

The Swede    2,720
The Swede

Als ge zaterdag tijd hebt zoudt ge beter es meekomen naar de mis met mij 😇

(en nadien een pint pakken)

Edited by The Swede

Krikkie    3,010
Krikkie
5 uren geleden, The Swede zei:

Als ge zaterdag tijd hebt zoudt ge beter es meekomen naar de mis met mij 😇

(en nadien een pint pakken)

Hij is verkocht 😒 

Met alle respect maar naar de mis ga ik niet met plezier 😅

Pinten drinken daarentegen... Maar ik heb morgen de privilege om op de kinderen te passen. 

CAS    3,665
CAS
4 uren geleden, Krikkie zei:

Hij is verkocht 😒 

Met alle respect maar naar de mis ga ik niet met plezier 😅

Pinten drinken daarentegen... Maar ik heb morgen de privilege om op de kinderen te passen. 

Kan je ook mee gaan pintelieren e. 

Krikkie    3,010
Krikkie
11 minuten geleden, CAS zei:

Kan je ook mee gaan pintelieren e. 

Hoe laat was die mis weeral? 🤔

• Funny 1

The Swede    2,720
The Swede
3 hours ago, Krikkie said:

Hoe laat was die mis weeral? 🤔

Om 19.00 😇

Krikkie    3,010
Krikkie
1 uur terug, The Swede zei:

Om 19.00 😇

Zal nog zien, laat maar iets weten via WhatsApp als je iets gaat drinken 😉

The Swede    2,720
The Swede

Autominded meet na de mis. Wie had dat ooit gedacht 😇

• Funny 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• d_s
      By d_s
      Aangezien we BTW-plichtig geworden zijn ben ik aan het uitkijken voor een tankkaart.
      Wie heeft er?
      Wat kost het?
      Van 1 bepaald merk of 1 voor meerdere merken?
      Zijn er nog banken die dit aanbieden?
      Zelf had ik die van Lukoil in gedachte. Is gratis en de voorwaarde is enkel dat je 3.000 l jaarlijks moet tanken.
    • Phil
      By Phil
      Berekening BIV en jaarlijkse verkeersbelasting: https://belastingen.fenb.be/vfp-portal-pub2-web/simulatieVerkeersbelasting.html#/q/top

Berekening Voordeel alle aard voor een bedrijfswagen: http://directlease.be/DLBe/nl/withus/advantages.do?gclid=CIPfjPa9k7QCFQNd3god_xAAMg
    • d_s
      By d_s
      Ik ben toch aan het overwegen om de huidige wagen van de vrouw om te zetten naar een fiscaal vriendelijke optie (ingeschreven op de zaak). Volledig elektrisch vind ik persoonlijk te kostelijk voor wat je krijgt maar een plugin moet denk ik wel mogelijk zijn.
      Vereiste: break/monovolume/suv omdat de honden in de koffer moeten kunnen. Niet te kleine achterbank (3 tieners) en liefst onder de 40k euro.
      Zelf dacht ik aan de nieuwe Skoda superb maar die is dan echt wel groot. Iemand er weet van of ze de octavia ook met plugin gaan aanbieden? Ford gaat er ook een resem aanbieden en dan heb je nog vooral de aziaten maar ik heb er persoonlijk slecht zicht op.
    • Maxime S
      By Maxime S
      De X5 van mijn ouders wordt volgend jaar 5 jaar oud en de leasing loopt af eind februari.
      Blijkbaar geen beetje te vroeg want met de nieuwe fiscaliteit vervalt de aftrekbaarheid van de 30d-motor naar 50%, ipv 70% nu.
      Hoewel mijn ouders best tevreden zijn over hun auto en de kilometers ook goed meevallen (heeft er nu 90k), gaan ze de auto toch 'noodgedwongen' vervangen. 
      Maar ik heb momenteel echt geen flauw idee meer welk merk, welk fiscaal vriendelijk model aanbiedt. Dus vandaar dit topic.
      Mijn ouders rijden al gans hun leven BMW, maar dat hoeft voor de volgende niet zo zeer.
      Wat ze verwachten van een auto: 
      - premium merk
      - garage in de nabijheid (regio Menen) 
      - aftrekbaarheid van minstens 80%

Qua grootte hoeft het geen X5 meer te zijn, iets in het genre van X3 mag ook. Maar het mag evengoed een 5 Reeks zijn. 
      SUV's in het genre van X4 en X6 smaken ze helemaal niet. 
      Bovenstaande voorbeelden gemakkelijkheid halve met BMW modellen geïllustreerd, maar dat mag dus ook een ander merk zijn. 
      Zowel diesel, benzine als hybride zijn mogelijkheden. Elektrisch niet.  

Wat zouden jullie nemen? 

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions