Ga naar inhoud

Honda E


tuscani

Aanbevolen berichten

Wat is dat toch met al die janettenbakken tegenwoordig. Dat exterieur is precies gestyled door iemand van Apple. Nul karakter :s Kan evengoed een stofzuiger zijn

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, PJH zei:

Wat is dat toch met al die janettenbakken tegenwoordig. Dat exterieur is precies gestyled door iemand van Apple. Nul karakter :s Kan evengoed een stofzuiger zijn

Boeie man, alsof een Up! zoveel leuker gestyled is. Is toch helemaal niet het USP van deze wagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het salon er in gezeten en is idd een speelgoed autootje maar net zoals een Jimny van Suzuki wel schattig.

Dit kan, als er iets van elektronica kan afgezet worden, een leuk maar helaas geruisloos karretje worden. heeft +150pk op de achterwielen met 1100kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, knight-rider zei:

Toch ook wel weer duur voor zo een klein autootje.

ja 37 000 euro...daar kan je, zeker op de 2e hands markt, veel auto voor kopen!

Maar zelfs een gewone Citroen DS5 bv met een mini motortje kost ook al 46 000 euro....

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Liquid Li0n said:

in het salon er in gezeten en is idd een speelgoed autootje maar net zoals een Jimny van Suzuki wel schattig.

Dit kan, als er iets van elektronica kan afgezet worden, een leuk maar helaas geruisloos karretje worden. heeft +150pk op de achterwielen met 1100kg

leeggewicht is volgens de configurator 1537 kg... Dan is net boven 150 kg nu niet echt wauw hé. 

Prijs vind ik schappelijk, design vind ik meer dan aanvaardbaar. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, jan.van.gent zei:

leeggewicht is volgens de configurator 1537 kg... Dan is net boven 150 kg nu niet echt wauw hé. 

Prijs vind ik schappelijk, design vind ik meer dan aanvaardbaar. 
 

lol die kerel op het salon wist er dus niks van...die zei me 1100kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 21/1/2020 om 23:08, Liquid Li0n zei:

lol die kerel op het salon wist er dus niks van...die zei me 1100kg

EV's van 1100kg? Zal nie voor direct zijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Echt per toeval stumble ik upon die bovenstaande video van Jonny Smith over die "Honder Eeeee".

Wat een geinig ding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die beginnen al geleverd te worden? Al paar vrachtwagens tegengekomen van Zeebrugge met die bakjes erop. Ziet er echt goed uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook fan. Zou eigenlijk ideaal zijn als tweede wagen om wat in de buurt rond te crossen. Enige probleem is het dealernetwerk. Dat is huilen met de pet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs vind ik anders ook nog best ontmoedigend.

Service zou ik eigenlijk niet om malen. Schijnt quadi geen onderhoud nodig te hebben die dingen, gewoon elke 2 jaar check-up voor remmen ed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem hier... Is gewoon een 5-deurs 500. perfect als 2e wagen. actieradius is ook meer dan voldoende.

Alleen is dat geen prijs die ik voor een 2e wagen over heb :D  :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel geld idd, maar hetgeen  je krijgt is toch fenomenaal qua uitrusting? Dat dashboard al die camera's,... zalig bakje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitrusting en zo is idd maf. Meerprijs tov een Zoé vind ik dan ook verantwoord, ik vind een Zoé al een echt tof ding om mee in/rond een grootstad (of centrumstad) te whizzen, de Honda e lijkt me binnenin minder plastiekerig, is designmatig een pak toffer (al vind ik de Zoé ook guitig) en heeft inderdaad een uitrusting van een klasse hoger en een decennium nieuwer.

Maar een 36-37k voor een stadsautootje, nnnnnnope. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, gTa zei:

Prijs vind ik anders ook nog best ontmoedigend.

Service zou ik eigenlijk niet om malen. Schijnt quadi geen onderhoud nodig te hebben die dingen, gewoon elke 2 jaar check-up voor remmen ed?

Prijs is indd niet mals, maar wordt wel een heel klein beetje goed gemaakt door gebrek aan taksen en in mijn geval zou mijn overproductie zonnepanelen er voor zorgen dat ik 6000 km 'gratis' kan rijden. In Duitsland zit daar een serieuze premie op blijkbaar. Voor 30K heb je de duurste versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, tuscani zei:

Veel geld idd, maar hetgeen  je krijgt is toch fenomenaal qua uitrusting? Dat dashboard al die camera's,... zalig bakje.

Dit. Afwerking is ook op hoog niveau, en die zetels zitten zalig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid