Ga naar inhoud

Volkswagen golf 7 R variant 2015


Krikkie

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
2 minuten geleden, flupke73 zei:

er bij zetten dat de koffer vol wcpapier, zeep, handgel en mondmaskers zit

Zal snel weg zijn dan, indeed. Of gepikt, dat kan ook.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Krikkie zei:

Uit de verkoop gehaald (AS etc) toch geen kat die nu een auto zoekt precies... 😁 

 

uit de motorsector ook al gehoord dat het al enkele maanden compleet op zijn gat zit (vooral 2de hands). 

Twee weken terug enen die een GS 1200 LC verkoopt (3 jaar oud, 60.000km), zowat de populairste moto in het land en omstreken, al jaren aan een stuk. Stond bij dealer en op net. Op twee weken tijd werkelijk niemand die zelf een belachelijk bod heeft gedaan. Dealer (die zelf ook geen overnames meer doet) had opkopers opgebeld en ook niemand die hem wou komen halen of zelf een bod uit wou brengen. Op laatste nip, voor hij hem in brand ging steken is een Hollander hem komen halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, Tjeu said:

uit de motorsector ook al gehoord dat het al enkele maanden compleet op zijn gat zit (vooral 2de hands). 

Twee weken terug enen die een GS 1200 LC verkoopt (3 jaar oud, 60.000km), zowat de populairste moto in het land en omstreken, al jaren aan een stuk. Stond bij dealer en op net. Op twee weken tijd werkelijk niemand die zelf een belachelijk bod heeft gedaan. Dealer (die zelf ook geen overnames meer doet) had opkopers opgebeld en ook niemand die hem wou komen halen of zelf een bod uit wou brengen. Op laatste nip, voor hij hem in brand ging steken is een Hollander hem komen halen. 

@Frekkel - alert ! 🤨

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Tjeu said:

Nagelezen en gemist... 

Geen nood. Hij staat nog te koop. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/3/2020 om 11:58, Krikkie zei:

Mij maakt het niet uit, gewoon verder rijden dan maar 😁

Is geen straf denk ik dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, saabi zei:

Is geen straf denk ik dan...

Ik ben niet veeleisend 😁.

Nee, is inderdaad geen straf. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Krikkie zei:

Ik ben niet veeleisend 😁.

Nee, is inderdaad geen straf. 

was die niet onderweg naar een andere forummer?

:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/3/2020 om 10:01, Krikkie zei:

Uit de verkoop gehaald (AS etc) toch geen kat die nu een auto zoekt precies... 😁 

 

Het is om zeep voor het komende jaar vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/3/2020 om 11:53, Tjeu zei:

uit de motorsector ook al gehoord dat het al enkele maanden compleet op zijn gat zit (vooral 2de hands). 

Twee weken terug enen die een GS 1200 LC verkoopt (3 jaar oud, 60.000km), zowat de populairste moto in het land en omstreken, al jaren aan een stuk. Stond bij dealer en op net. Op twee weken tijd werkelijk niemand die zelf een belachelijk bod heeft gedaan. Dealer (die zelf ook geen overnames meer doet) had opkopers opgebeld en ook niemand die hem wou komen halen of zelf een bod uit wou brengen. Op laatste nip, voor hij hem in brand ging steken is een Hollander hem komen halen. 

Tedoeme, had ge dat eens hier gepost... afhankelijk van de uitvoering en de prijs had ik dat nog durven adopteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, gTa said:

Tedoeme, had ge dat eens hier gepost... afhankelijk van de uitvoering en de prijs had ik dat nog durven adopteren.

De Krikkie zijne Golf?

 

Of dienen brommer, @gTa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/23/2020 at 7:02 PM, Krikkie said:

DSC_0121.thumb.JPG.9444204ce7f39c983ff19c96a4f1ff5d.JPG

 

 

Gebruikt die auto enkel de buitenste van de vier uitlaatpijpen, @Krikkie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, The Swede zei:

Gebruikt die auto enkel de buitenste van de vier uitlaatpijpen, @Krikkie ?

Correct, variant toch niet😑, facelift gebruikt ze alle vier. 

Voordeel is dat ik geen kleppen heb op de uitlaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Krikkie said:

Correct, variant toch niet😑, facelift gebruikt ze alle vier. 

Voordeel is dat ik geen kleppen heb op de uitlaat. 

De nieuwe gebruikt kleppen? Waarom is het een voordeel dat die van u dat niet heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de kleppen zijn er enkel om de wagen stiller te maken? 
Of heb je met die kleppenuitlaat ook een sportievere uitlaat die dan wel stiller moet kunnen om te vermijden dat het enerverend wordt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, The Swede zei:

Dus de kleppen zijn er enkel om de wagen stiller te maken? 
Of heb je met die kleppenuitlaat ook een sportievere uitlaat die dan wel stiller moet kunnen om te vermijden dat het enerverend wordt? 

Maken hem inderdaad stiller, niets meer denk ik. 

Wel de reden dan je amper aftermarket uitlaten vindt voor een Golf variant, die hebben geen kleppen en bijna al de ece gekeurde aftermarket uitlaten zijn met kleppen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid