Ga naar inhoud

Peugeot 2008


Ibitje

Aanbevolen berichten

12 hours ago, Ibitje said:

Heb eens een vraagje als ik mijn auto op slot doe blijft mijn lichtje pinken van de vergrendeling hoe komt dit 

 

Mvg 

Dat staat in veel wagens. Het gaat knipperen eens je wagen van buitenaf vergrendeld is en komt eigenlijk van de begintijden van de alarmen. Bedoeling was aan mogelijke dieven aan te geven dat er een alarm in de wagen stond en hen af te schrikken.

Tegenwoordig heb je zelfs wagen die geen alarm hebben, maar bvb enkel een startbeveiliging, maar dit dat lampje nog steeds hebben. Bij Peugeot bvb bstaat dat nog steeds. Het is inderdaad om aan te geven dat de wagen goed beveiligd is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 30/3/2020 om 21:56, Ibitje zei:

Heb eens een vraagje als ik mijn auto op slot doe blijft mijn lichtje pinken van de vergrendeling hoe komt dit 

 

Mvg 

Blijft het lampje aan op je afstandsbediening? Of bedoel je iets anders? 

aangepast door utah
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Vaak genoeg hebben veel auto's zo een knipperende lampje. Het is inderdaad om aan te geven dat er een alarm actief is. Tegenwoordig kun je ook van de dummy alarm simulator kopen, waardoor dieven denken dat er een alarm aanwezig is. Mijn auto heeft een klasse 2 alarm die geen zichtbare ultrasoonsensoren heeft.

Kies voor de juiste inbraakpreventie: Lees hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid