Ga naar inhoud

Evolutie classic markt post Corona crisis?


The Swede

Wat ga jij doen post-Corona crisis?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat ga jij doen post-Corona crisis?

    • Ik ga van de mogelijkheid gebruik maken om goedkoop mijn droomauto(s) op te snorren
      3
    • Ik ga in deze onzekere tijden juist niet denken aan geld spenderen aan deze (overbodige) luxe
      2
    • Ik denk niet dat de prijzen genoeg gaan dalen om een verschil te maken
      26


Aanbevolen berichten

Op 6/7/2020 om 18:03, Ian zei:

@Need2speed Wat is uiteindelijk een realistische prijs voor een propere E30 325i? Ik zou er zelf namelijk ooit weer terug eentje willen. Maar 15k wordt me ook te gortig, als je weet dat je nog geen 10 jaar geleden al een hele nette 325i had voor pakweg 6k (had me toen beter zoiets gekocht ipv een 318is (waar ze ook al stevige prijzen voor vragen)).

Is hetzelfde met de E34 M5. De laatste 4-5 jaar zijn ze meer dan verdubbeld in prijs. Gek gewoon. E30 is al iets langer aan het stijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het met lede ogen aan. :(

De droom was om ooit terug eens een pre-fl E30 4-drs in huis te halen, liefst in een eighties (bompa) kleurtje. M'n eerste E30 was namelijk een bronzitbeige 316 4-deurs met bruin interieur en bruin getint glas. :inlove: Maar nu zou het een 6-cilinder moeten zijn (dus liefst de 325i dan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op leboncoin zie ik soms wel nog 325i staan voor een haalbare prijs. Staat nader te bekijken natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Ian zei:

Ik zie het met lede ogen aan. :(

De droom was om ooit terug eens een pre-fl E30 4-drs in huis te halen, liefst in een eighties (bompa) kleurtje. M'n eerste E30 was namelijk een bronzitbeige 316 4-deurs met bruin interieur en bruin getint glas. :inlove: Maar nu zou het een 6-cilinder moeten zijn (dus liefst de 325i dan).

Gisteren nog een schitterende E12 528i in oranje te koop zien staan, zalig zo!

VP was ook wel noordwaarts van €15k :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Order66 zei:

Op leboncoin zie ik soms wel nog 325i staan voor een haalbare prijs. Staat nader te bekijken natuurlijk 

Voordeel van fransen is dat als er moteur revise staat, je weet dat ze de olie EN de filters gewisseld hebben. 

Bij een nederlander is het maar de vraag of ze buiten ontvetter over de motor gieten ze nog iets anders gedaan hebben

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/7/2020 om 16:31, Ian zei:

De droom was om ooit terug eens een pre-fl E30 4-drs in huis te halen, liefst in een eighties (bompa) kleurtje. M'n eerste E30 was namelijk een bronzitbeige 316 4-deurs met bruin interieur en bruin getint glas. :inlove: Maar nu zou het een 6-cilinder moeten zijn (dus liefst de 325i dan).

Geen nood, heb een perfecte kandidaat gevonden! 323i is nog vétter dan 325i! Kleur klopt ook!

https://articulo.tucarro.com.co/MCO-567374565-bmw-serie-3-323i-_JM#redirectedFromParent

Staat wel in Columbia, maar hey: door wat pakjes wit poeder strategisch weg te stoppen in de Hohlräume kunt ge der nog een winstgevend zaakske van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/7/2020 om 16:31, Ian zei:

De droom was om ooit terug eens een pre-fl E30 4-drs in huis te halen, liefst in een eighties (bompa) kleurtje. M'n eerste E30 was namelijk een bronzitbeige 316 4-deurs met bruin interieur en bruin getint glas. :inlove: Maar nu zou het een 6-cilinder moeten zijn (dus liefst de 325i dan).

Speciaalste motorversie die te krijgen is, buiten de SA 333i dan.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/x/1427483980

En check die magistrale kleurencombo. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/7/2020 om 16:31, Ian zei:

De droom was om ooit terug eens een pre-fl E30 4-drs in huis te halen, liefst in een eighties (bompa) kleurtje. M'n eerste E30 was namelijk een bronzitbeige 316 4-deurs met bruin interieur en bruin getint glas. :inlove: Maar nu zou het een 6-cilinder moeten zijn (dus liefst de 325i dan).

Hier optisch wat terugdraaien en klaar. En al de B25 in 't vooronder!

https://www.leboncoin.fr/voitures/1786514084.htm/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid