Ga naar inhoud

2006 BMW X5 3.0 diesel


utah

Aanbevolen berichten

Ziet er een propere wagen uit. 

De vraag is welke slijtage onderdelen er allemaal vervangen zijn en te vervangen zijn bij 390000km. 

Succes ermee.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagen is van haar geweest en was telkens op tijd binnen voor onderhouden en eventuele herstellingen. Moet wel eens vragen of hij nog op haar zaak staat. Of particulier. 

aangepast door utah
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dat laatste belang?

Is die wagen echt voor 390000km bij BMW geweest? :huh:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het haar vragen. Ik weet dat hij regelmatig onderhouden werd. Maar wat er aan uitgevoerd werd het laatste onderhoud weet ik niet, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, utah said:

Zal het haar vragen. Ik weet dat hij regelmatig onderhouden werd. Maar wat er aan uitgevoerd werd het laatste onderhoud weet ik niet, 

Als hij bij BMW werd onderhouden, zal het waarschijnlijk wel volgens de regels zijn geweest. Geeft een meerwaarde aan een auto als deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, The Swede zei:

Heeft dat laatste belang?

 

Absoluut. BTW-wagen of niet. En dus beter exporteerbaar of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Tommie said:

Absoluut. BTW-wagen of niet. En dus beter exporteerbaar of niet.

Dan moeten we wel al praten over export buiten EU.

Gaat die 700 euro zo een verschil maken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verkooptip van iemand die al wel eens af en toe een auto verkoopt; zet hem dan aan bijvoorbeeld 4950 op autoscout. 

7500 is zo ver van de realistische waarde dat je alle potentiële kopers afschrikt.

Uiteraard doe je er verder mee wat je wil, wil enkel helpen :).

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, RRD said:

Een verkooptip van iemand die al wel eens af en toe een auto verkoopt; zet hem dan aan bijvoorbeeld 4950 op autoscout. 

7500 is zo ver van de realistische waarde dat je alle potentiële kopers afschrikt.

Uiteraard doe je er verder mee wat je wil, wil enkel helpen :).

Wat weet gij nu af van autos verkopen 🤨

 

 

:D

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, RRD zei:

Een verkooptip van iemand die al wel eens af en toe een auto verkoopt; zet hem dan aan bijvoorbeeld 4950 op autoscout. 

7500 is zo ver van de realistische waarde dat je alle potentiële kopers afschrikt.

Uiteraard doe je er verder mee wat je wil, wil enkel helpen :).

Ze heeft haar prijs aangepast naar 4750 en onderhandelbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft een mooi model. Succes met de verkoop. 

aangepast door Speedhunter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jawel dadde. Eerste potentiële koper is al langs geweest. Dus weer in gang getrokken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, utah said:

Maar jawel dadde. Eerste potentiële koper is al langs geweest. Dus weer in gang getrokken. 

Ik hoop dat ge het sarcasme in mijn post had opgemerkt :lol:  Denk dat er weinig mensen in Vlaanderen rondlopen die zo goed de tweedehands markt kennen als RRD. ;)

Laat ons weten hoe die verkoop gaat.

 

PS: Koper langgeweest... Was dat wel een essentiele verplaatsing? 🧐

Link naar reactie
Delen op andere sites

VERKOCHT Voor de vraagprijs. 

 

Topic mag dicht. 

€4750?

 

Hoeveel zou die nieuw gekost hebben? Eigenlijk zot hoeveel waardeverlies dat heeft (ook al is ie al 14 jaar oud met bijna 400k km op de teller).

 

Maar anderzijds zou ik dergelijke auto's als deze ook niet durven kopen, zelfs voor maar €4750, omdat er meestal al 7 verschillende chauffeurs (vaak van zuiderse origine) mee gereden hebben. In deze z'n geval was de onderhoudshistoriek dus wel een meerwaarde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ian zei:

€4750?

 

Hoeveel zou die nieuw gekost hebben? Eigenlijk zot hoeveel waardeverlies dat heeft (ook al is ie al 14 jaar oud met bijna 400k km op de teller).

 

Maar anderzijds zou ik dergelijke auto's als deze ook niet durven kopen, zelfs voor maar €4750, omdat er meestal al 7 verschillende chauffeurs (vaak van zuiderse origine) mee gereden hebben. In deze z'n geval was de onderhoudshistoriek dus wel een meerwaarde.

 

Van deze weet ik het niet. Bij onze range was het waardeverlies over 300.000 km +/-58.000 euro. Hem dealer onderhouden over dezelfde km's, verzekeren en taksen betalen kwam op nog eens zoveel uit. 

Ik weet niet meer wie het op AF vaak zei, maar de vuistregel dat een wagen 5% van zijn nieuwwaarde kost om rijdende te houden blijft een goeie om in het achterhoofd te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid