Ga naar inhoud

2025 Porsche Hypercar


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Zojuist, vince522 zei:

Zit iemand hier op te wachten?

Steeds méér mensen (met erg diepe zakken), ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, vince522 said:

Zit iemand hier op te wachten? Ik heb het wel beetje gehad met al die ultra/hyper/mega -cars

Zolang de markt er is zullen die auto's gemaakt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, gTa said:

Steeds méér mensen (met erg diepe zakken), ja.

 

9 minutes ago, ir_fuel said:

Zolang de markt er is zullen die auto's gemaakt worden.

Puur om het nieuwste, beste en vooral duurste te hebben wel, maar de gemiddelde autoliefhebber?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, vince522 zei:

de gemiddelde autoliefhebber?

Wat stel je dan voor, dat eerst een (parlement van) gemiddelde autoliefhebber(s) z'n goedkeuring geeft aan een constructeur om iets te maken waar alle gemiddelde autoliefhebbers nooit van z'n leven de centen voor zullen hebben om 't te bezitten? :silly: 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel een raar zakenmodel. Bedrijf maakt extreem dure autos, reviewers en autoprogrammas spenderen er heel veel tijd aan om iedereen verlekkerd te maken op die autos en zeer rijk volk vraagt dan 'wat kan ik zoal kopen dat bijna niemand kan betalen en waar iedereen van droomt'. Doet mij wat denken aan kijken naar programmas over royalty :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor ieder segment moet er iets exclusiefs zijn

commentaar van Veyron-kopers: 't spel is te goedkoop: resultaat Chiron kost het dubbel of meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, gTa said:

Wat stel je dan voor, dat eerst een (parlement van) gemiddelde autoliefhebber(s) z'n goedkeuring geeft aan een constructeur om iets te maken waar alle gemiddelde autoliefhebbers nooit van z'n leven de centen voor zullen hebben om 't te bezitten? :silly: 

Genre een Ferrari 458 Speciale :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, gTa said:

Wat stel je dan voor, dat eerst een (parlement van) gemiddelde autoliefhebber(s) z'n goedkeuring geeft aan een constructeur om iets te maken waar alle gemiddelde autoliefhebbers nooit van z'n leven de centen voor zullen hebben om 't te bezitten? :silly: 

Ik kom gewoon wat azijn pissen op les nouveaux riches, je moet geen onderbouwd tegenvoorstel verwachten :mellow:

De "hebben" factor zal altijd groot zijn bij die dingen, maar ik loop er niet warm voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, PJH said:

Hopelijk wordt het niet weer zo'n saai full EV ding met 2000pk

Idem. Een exclusieve auto moet het uitschreeuwen en emotie brengen. Voor electriek heb ik genoeg aan een staafmixer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat front is echt een 917 :inlove:

Heerlijk dik, brede wielkasten, enz enz. Zou awesome zijn als dat 1000kg zou wegen en 600pk atmo manueel RWD zou zijn, maar helaas :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten eigenlijk gewoon content zijn dat er nog een verbrandingsmotor inzit los van de hoeveelheid batterijen 😊

aangepast door Speedhunter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid