Ga naar inhoud

Toon ons jouw AM garage!


mrbbs

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Daggie zei:

 

Ziet er een ferm huis uit!

Eerste verdiep 'anderhalf' hoog gemetst, heeft wel zijn visuele impact. Maar dus bedrieglijk.
Toch bedankt!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, kwiekie zei:

Dat volg ik niet Bompa.

Voorlopig heb ik dus wel nog geen kasten. Enkel een rek, en 2 haken waar mn ladder tegen hangt.

Gezien ik geen echt tuinhuis heb (enkel iets kleins waar het groenafval en nog wat hout in staat) staat we grasmachine enzo tegen de muur.

Wat ik wel graag nog wil is echte werkbank.

Smeerputje delven hee  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Bompa zei:

Smeerputje delven hee  ;)

Aah op die manier.

Goh, misschien ooit als ik een oldtimer heb ipv een moto :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk topic en mooie garages gezien. heb er ook eentje genomen maar vergeten uploaden dus bij deze: 

CpeWl0A.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/4/2020 at 8:03 PM, kwiekie said:

Nog altijd tevreden van de ruime garage hierzo :)

Gezien ik altijd eerst vertrek en laatst thuiskom voorlopig ook geen last dat de auto's achter elkaar staan, zal misschien later nog vervelender worden maar dat zien we dan wel.

Net geen 5 meter breed en zo'n 15 meter lang.

20200504_193219.thumb.jpg.fff9738bf05655fce8a7bfd7aca340cc.jpg

20200504_193301.thumb.jpg.9d7cfe296871e347c24b49a420e809b5.jpg

20200504_193315.thumb.jpg.06c82119292b94a926d70c868c091ab6.jpg

Amai :inlove:

ik wil dat zo graag he zo’n garage/kelder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/4/2020 at 10:24 PM, gewoon ik said:

Ik heb een typische jaren 70 garage. 6m buitenmaten. Des past er net in (zie foto pjh ter illustratie) en smal. 

Gelukkig kleine L vorm zodat ik werkbank heb. 

Nu wel opslag verbouwing dus propvol rommel

Was onlangs in je straat om geboortekaartjes te bussen, zag Desje opgekrikt staan zonder wiel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Liquid Li0n zei:

leuk topic en mooie garages gezien. heb er ook eentje genomen maar vergeten uploaden dus bij deze: 

CpeWl0A.jpg

Die kasten met stickers, posters en foto’s op 😍

My kinda garage!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er ook goed uit. En goed idee van de bandenrekken, waar heb je die gehaald? Ga ik dat ook toepassen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een garage aan de kust is ook ideaal om te verhuren omdat je bijna niks van miserie kan hebben tov studio, app of huis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
1 hour ago, Alexis said:

Als ik dat zo lees toch blij met ons relatief recent huis waar nog veel ruimte verspild kon worden aan garageruimte. 

In ons geval wel nog iets apart. Als ik de plannen bekijk is de benedenverdieping bijna volledig ingenomen door 'technische ruimte'. De eerste eigenaar heeft de benedenverdieping dmv een gyproc muurtje ingedeeld in garage en extra kamer. 

Toen @Mayonaise me de ad van ons huis doorstuurde en ik de foto's bekeek dacht ik dat m'n vriendin nooit akkoord zou gaan. ZOVEEL ruimte opgeven aan garage? Toch gaan kijken en direct toegehapt. Op 10min fietsen van ons werk, dicht bij stad, wonen op eerste verdiep, veel lichtinval, tuintje, diepe garage, oprit, en geen oud huis met allerhande problemen of waar ik nog 5 jaar van mijn leven ging moeten insteken om er deftig in te kunnen wonen ... Meer moest ik niet hebben 🙂 

S2K en E30 staan binnen, E87 op de oprit. Gezien we nu de kinderkamer aan het aanpassen zijn staat er veel gerief in de garage waardoor de E87 op straat staat (doodlopend dus weinig passage) en de E30 op de oprit. Naast feit dat ze sneller vuil worden best wel fijn omdat ik er geregelder mee rij. Eerst bache eraf, einser en S2K op straat, auto's wisselen etc.. Zoveel moeite doe je niet om eens naar de bakker te sjeezen. 

Soit, foto's van de garage dus. Eind vorig jaar twee bandenrekken opgehangen, heeft er al voor gezorgd dat er weer wat plaats vrijkwam op de vloer. Sowieso nog veel ruimte voor optimalisatie! Toen ook twee LED lampen gehangen die superveel licht geven, de max om nu aan auto te werken. 

 

IMG_7807.thumb.JPG.8d65b076891d1a6d245db4095f230c42.JPG

IMG_7806.thumb.JPG.d0d63c3edcd8b3ee423f8cc2a42fb694.JPG``

IMG_7814.thumb.JPG.a599d7a9b334729d302c146f4a1c22eb.JPGIMG_7607.thumb.JPG.9fc72c84e76029b7a0355d93f6575c90.JPG

Ferm gerangeerd moet ik zeggen. En mis ik mijn S2000 zeg! pffft

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Liquid Li0n zei:

leuk topic en mooie garages gezien. heb er ook eentje genomen maar vergeten uploaden dus bij deze: 

CpeWl0A.jpg

E34 :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alexis zei:

Was onlangs in je straat om geboortekaartjes te bussen, zag Desje opgekrikt staan zonder wiel! 

Proficiat vent. 

Sinds zaterdag zonder voorwielen. Bezig met mijn voorophanging, maar blijf shit tegenkomen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, msxx said:

Ziet er ook goed uit. En goed idee van de bandenrekken, waar heb je die gehaald? Ga ik dat ook toepassen :) 

 

2 hours ago, bt. said:

Nice @Alexis!

Die bandenrekken moet ik ook hebben gvd! :biggrin:

Zijn Mottez bandenrekken. Eens besteld tijdens black friday op Collishop. Maar ook elders beschikbaar, hier bvb: https://www.manutan.be/nl/mab/bandenhouder-voor-aan-de-muur-mottez-a370402?gclid=EAIaIQobChMIrbLjqp2f6QIVhOJ3Ch0grABIEAYYBiABEgLsYfD_BwE

Zijn niet suuuperkwalitatief, maar goed voor wat het moet dienen. 
Gezien ik niet wil dat die naar beneden kletsen op mijn auto, voor chemisch anker gekozen. Alles volgens instructies gedaan en voldoende gewacht voor montage. Alles geïnstalleerd en me dan even aan het rek gehangen met mijn volle 65kg. Voelde ik die schroefdraad toch niet bougeren zeker :blink:
Uiteindelijk voor de peace of mind nog keilbout in betonnen gewelf geknald en met een ketting rond het bandenrek gewerkt voor de zekerheid. 

1 hour ago, lancer-evo said:

Ferm gerangeerd moet ik zeggen. En mis ik mijn S2000 zeg! pffft

Blijf het gek vinden dat je die verkocht hebt :) Maar wie weet komt er ooit nog eentje terug in de plaats? 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alexis zei:

 

Zijn Mottez bandenrekken. Eens besteld tijdens black friday op Collishop. Maar ook elders beschikbaar, hier bvb: https://www.manutan.be/nl/mab/bandenhouder-voor-aan-de-muur-mottez-a370402?gclid=EAIaIQobChMIrbLjqp2f6QIVhOJ3Ch0grABIEAYYBiABEgLsYfD_BwE

Zijn niet suuuperkwalitatief, maar goed voor wat het moet dienen. 
Gezien ik niet wil dat die naar beneden kletsen op mijn auto, voor chemisch anker gekozen. Alles volgens instructies gedaan en voldoende gewacht voor montage. Alles geïnstalleerd en me dan even aan het rek gehangen met mijn volle 65kg. Voelde ik die schroefdraad toch niet bougeren zeker :blink:
Uiteindelijk voor de peace of mind nog keilbout in betonnen gewelf geknald en met een ketting rond het bandenrek gewerkt voor de zekerheid. 

Okeeeeee :blink:

 't zal dan wel een gewoon bandenrekje worden :lol:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Order66 zei:

Nog een kleine aanvulling op onze garage thuis: 2 jaar geleden kochten we ook een garage aan de kust. Lang gezocht naar eentje die groot genoeg is om bvb een 5 reeks te herbergen, dus ruim, en ik wou sowieso water en elektriciteit. Geen sinecure om een nette garage te vinden daar, die nog iet of wat betaalbaar is. Maar na lang zoeken toch gelukt! Leuk na 10 jaar zoeken naar een plaatsje om te parkeren ☺️

E34-DE4-EB-2-E45-4584-AAC1-039-E4-C60-BE

Ziet dat blinken! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, bt. zei:

Okeeeeee :blink:

 't zal dan wel een gewoon bandenrekje worden :lol:

ja, zo iets zou ik ook zien zitten maar idd, als je dat zo hoort...dan laat ik ze maar in het tuinhuis liggen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Alexis zei:

 

Zijn Mottez bandenrekken. Eens besteld tijdens black friday op Collishop. Maar ook elders beschikbaar, hier bvb: https://www.manutan.be/nl/mab/bandenhouder-voor-aan-de-muur-mottez-a370402?gclid=EAIaIQobChMIrbLjqp2f6QIVhOJ3Ch0grABIEAYYBiABEgLsYfD_BwE

Zijn niet suuuperkwalitatief, maar goed voor wat het moet dienen. 
Gezien ik niet wil dat die naar beneden kletsen op mijn auto, voor chemisch anker gekozen. Alles volgens instructies gedaan en voldoende gewacht voor montage. Alles geïnstalleerd en me dan even aan het rek gehangen met mijn volle 65kg. Voelde ik die schroefdraad toch niet bougeren zeker :blink:
Uiteindelijk voor de peace of mind nog keilbout in betonnen gewelf geknald en met een ketting rond het bandenrek gewerkt voor de zekerheid. 

Blijf het gek vinden dat je die verkocht hebt :) Maar wie weet komt er ooit nog eentje terug in de plaats? 

Mijn buikgevoel zegt dat dat onderste boven hangt. ☺️🤔 Driehoek naar onder lijkt me sterker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buikgevoel zegt dat dat onderste boven hangt. [emoji3526][emoji848] Driehoek naar onder lijkt me sterker.

Hangt vast met genoeg pluggen zie ik, handig qua ruimte zo.

Gezond jaloers op al die auto’s en hun stalplaatsen, hier ook moto en rommelkot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, bt. said:

Okeeeeee :blink:

 't zal dan wel een gewoon bandenrekje worden :lol:

Toptip is eigenlijk meteen met van die pluggen werken die opfrommelen in de holle steen als je uw vijs aandraait. Krijg je nooit meer los. 
Had die onderaan gebruikt en chemisch anker bovenaan. Bleken die pluggen toch betrouwbaarder te zijn :D 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Alexis zei:

Toptip is eigenlijk meteen met van die pluggen werken die opfrommelen in de holle steen als je uw vijs aandraait. Krijg je nooit meer los. 
Had die onderaan gebruikt en chemisch anker bovenaan. Bleken die pluggen toch betrouwbaarder te zijn :D 

Hangt af van de steen waarin die moet. De uwe zal al met kamers in zijn (zoals een thermobrick) en contact oppervlakte dat verankerd werd was gewoon veel te klein of mss niet goed uitgeblazen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid