Jump to content
B3noît

2012 Porsche 991 Carrera (991.1)

Recommended Posts

ex-Mooseman    4,125
ex-Mooseman
ik zou zo'n kar elke dag met veel plezier dubbel gebruiken :inlove:
Wauw. Je ziet gewoon dat dat ding maar voor 1 ding gemaakt is.
En in dat grijs, zo stijlvol en tijdloos.
Bon, nu nog de lotto winnen.

Ik heb net een formulierke ingevuld
  • Like 1

The Swede    3,239
The Swede

Gekocht?

ex-Mooseman    4,125
ex-Mooseman

Ik heb net een formulierke ingevuld

Een lotto-formulierke, nji

saabi    1,292
saabi
Op 7/5/2020 om 12:01, B3noît zei:

Als je hem morgen zou inschrijven:

Jaarlijkse verkeersbelasting € 1.521,42

Belasting in verkeerstelling € 1.423,88

Dat is meer dan acceptabel.....die zal snel verkocht zijn @binnenmuisarchitekt

• Like 2

Jenkins    1,143
Jenkins

Zeer stijlvolle spec ook, nice!

• Like 1

Fr79    12
Fr79

Even een vraagje, is dat 'normaal' dat  6 injectoren en HPFP en radiatoren zo snel vervangen zijn (al in 2017 als ik goed lees?). Of was dit in het kader van een terugroepactie? Zoveel te beter voor de koper natuurlijk maar ik vind het nogal vroeg.  

B3noît    2,322
B3noît
Even een vraagje, is dat 'normaal' dat  6 injectoren en HPFP en radiatoren zo snel vervangen zijn (al in 2017 als ik goed lees?). Of was dit in het kader van een terugroepactie? Zoveel te beter voor de koper natuurlijk maar ik vind het nogal vroeg.  
Radiatoren is nog maar heel recent bij RSC uitgevoerd geweest.
Injectoren; er was er 1 die voor misfire zorgde doch werden ze toch alle 6 preventief vervangen
HPFP geen idee

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Redfive
      By Redfive
      Hier ook eens posten..

Na jarenlange trouwe dienst is het tijd voor wat anders. Hij krijgt het nieuwe model als opvolger.
      Ik heb de wagen nieuw gekocht en ben dan ook eerste eigenaar. Kleur Sophisto grijs met zwart lederen interieur.
      De wagen heeft nooit een carwash gezien en is steeds met de hand gewassen. Jaarlijks gekleid (voor de kenners), pre-wax en met natuurlijke wax behandeld. De lak is dan ook nog in uitstekende staat.
      Werd 7000km geleden voorzien van volledig nieuwe remmen rondom (nieuwe schijven alsook remblokken voor én achter).
      Nooit in gerookt.
      Bluetooth en GPS Professional (groot scherm)
      De navigatie heeft 3 jaar geleden een update gehad met de meest recente kaarten.
      Electrische trekhaak (heeft enkel af en toe een aanhangertje met groenafval aan gehangen, zeker nooit overladen!)
      Velgen 18” zonder stoeprandschade(!) met zomerbanden (vooraan Michelin Pilot Sprt 4 en achter Goodyear Eagle F1) en zonder ingevreten zwarte ijzerpunten!
      Winterbanden 17” (Goodyear) op aparte velgen zijn in de prijs inbegrepen en hebben slechts 2 winters gereden.
      Interieur is recent volledig gereinigd en het leder met de juiste producten behandeld.
      De auto is zeer zuinig met een verbruik onder de 7.5l/100km.
      Rijdt nog zeer krachtig en aangenaam zacht door de 3L 6 cilinder!
      Heeft altijd binnen in garage gestaan.
      Er wordt ook nog een onderhoud voorzien, dus rijden zonder zorgen.
      Werd steeds onderhouden in officiele BMW garage en facturen zijn beschikbaar.
      Momenteel wordt de wagen nog dagelijks gebruikt, staat dus zeker niet stil wat goed is voor batterij, banden, enz.
      Vraagprijs 12.900 euro
      Voor verdere informatie: 0497 402 485
      Enkel serieuze kandidaten aub.

• Dawud
      By Dawud
      Iemand nood aan een aanhangwagen/multitransporter?
      Bouwjaar 2016, maar in absolute nieuwstaat.
      Stond zo goed als altijd binnen en is maar een paar keer gebruikt eigenlijk. 
      Laadvermogen van 2070kg,  laadvloer 409cm lang en 202cm breed
      met oprijplaat, dubbel as en lier, kipbaar.
      Vraagprijs: 2500€

• Thebiemerke
      By Thebiemerke
      Porsche Panamera Sport Turismo Concept

Verrassing! Daar is ie dan! Een station shooting brake versie van de Porsche Panamera. Blijkbaar heeft de Mercedes CLS Shooting Brake de mensen bij Porsche op een idee gebracht.
      Het gerucht deed al een tijdje de ronde en blijkbaar was het gerucht waar. Details ontbreken momenteel nog, maar vanavond zal Porsche tijdens een evenement alles bekend maken.
      De foto’s laten wel zien dat er waarschijnlijk iets van een hybrideaandrijflijn gemonteerd is. We zijn benieuwd!
      www.autoblog.nl

• bt.
      By bt.
      Beste forummers

Wegens overlijden moet de wagen van m'n grootouders de deur uit. Ik zet 'm snel hier even te koop, begin maart tracht ik de tijd te nemen om deftige foto's te nemen en de auto op de gekende websites aan te bieden. 1e keus dus mocht er in tussentijd hier iemand interesse hebben!
      Honda CR-V
      1e inschrijving 10/2013
      2.0i - 114kw (155pk) - 179gr/km - Euro 5
      31.439 kilometer gelopen
      1e eigenaar - niet-rokers auto
      Automaat - metaalkleur - navigatie - leder 
      Hier en daar wat typische senioren-krasjes

Geen spannende maar wel een erg ruime en op zich niet verkeerd rijdende auto. Voor iemand die een degelijk en ruim vervoersmiddel zoekt tegen een aanvaardbare prijs, lijkt me dit geen straf!
      VP: € 15.000

• XavierBE
      By XavierBE
      Ik kan wat hulp gebruik van de Porsche kenners / liefhebbers.
      Mijn vader verkoopt binnenkort zijn Porsche 911 Targa (small body) uit 1976. Ik wil er een eerlijke prijs voor betalen, maar heb geen idee van waarde.
      Deze zal in orde gezet worden en herspoten worden in "een" originele kleur uit 1976 voor deze verkocht wordt.
      Bijgevoegd een foto waarbij enkele stickers uit gephotoshopt zijn. Dus zal er ongeveer zo uit zien bij verkoop (buiten de kleur dan).

Rekening houdende met volgende zaken kan ik er moeilijk een prijs op plakken.
      - Km-stand van rond de 240.000 km.
      - De wagen heeft een 3.2L motor (origineel was een 2.7L dacht ik, maar de 3.2L is betrouwbaarder).
      - Heeft waarschijnlijk een recentere G50 versnellingsbak ipv de originele 915.
      - Zal het interieur krijgen van een Porsche 911 SC.
      - Niet originele lak.
      - Komt met goeie soft top en hard top.
      - Originele Fuchs wielen.
      - Motor is in orde, wagen rijdt goed.

Volgende zaken kunnen waarschijnlijk met klein budget terug origineel gebracht worden:
      - Spiegels zijn van een ouder Porsche 911 model en niet elektrisch verstelbaar.
      - Side skirts ontbreken.
      - Motorkap is van een recentere 964.
      - Sport stuurtje ipv origineel stuur

Hoeveel schatten jullie de wagen?

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions