Ga naar inhoud

2020 BMW Alpina XB7


Rabbit

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Rabbit zei:

zeecontainer meets speedboat: China is smiling

Niet zo denigrerend :D want ik vind dat ook een extreeem lekkere reis/gezinsauto.
Ben al tamelijk gek van de X7 an sich, de M50i is al quasi het einde (mooist klinkende V8 van BMW), deze Alpina tops it all.
Absurd lekker ding. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, gTa zei:

Niet zo denigrerend :D want ik vind dat ook een extreeem lekkere reis/gezinsauto.
Ben al tamelijk gek van de X7 an sich, de M50i is al quasi het einde (mooist klinkende V8 van BMW), deze Alpina tops it all.
Absurd lekker ding. :inlove: 

Ik moet je gelijk geven, in het begin vond ik de X7 maar niets, ondertussen grote fan geworden :inlove: 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Challazer zei:

Ik moet je gelijk geven, in het begin vond ik de X7 maar niets, ondertussen grote fan geworden :inlove: 

Ik volg je.

In de juiste uitvoering is dat oprecht een knappe auto. Ik kan zelfs 'leven' met die mega nieren.

Deze Alpina is demax. Ik zou 'em verkiezen boven de GLS63.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kist krijgt van mij ook een extra stem wegens een Alpina waar je een trekhaak kan op krijgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, William Blake said:

Ik volg je.

In de juiste uitvoering is dat oprecht een knappe auto. Ik kan zelfs 'leven' met die mega nieren.

Deze Alpina is demax. Ik zou 'em verkiezen boven de GLS63.

Langs achter lijkt hij ook op een Mercedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, William Blake zei:

In de juiste uitvoering is dat oprecht een knappe auto. Ik kan zelfs 'leven' met die mega nieren.

Idem. Vooral z'n interieur is echt bonkers :inlove: 

En 't is de enige BMW die die astronomisch grote nieren echt goed verdraagt (een '7 doet dat voor mij nog altijd niet, ook niet IRL).

Geen idee of ik dit boven een GLS 63 AMG zou verkiezen, want (even de criteria aanhalen waarvan sommigen mij verwijten dat dat de enige zijn die tellen bij mij) ze hebben allebei 23" fijnspaakvelgen in optie én je kan ze allebei tegen normale prijs in groen metallic krijgen, dus het is wel moeilijk kiezen dan. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, gTa zei:

Idem. Vooral z'n interieur is echt bonkers :inlove: 

En 't is de enige BMW die die astronomisch grote nieren echt goed verdraagt (een '7 doet dat voor mij nog altijd niet, ook niet IRL).

Geen idee of ik dit boven een GLS 63 AMG zou verkiezen, want (even de criteria aanhalen waarvan sommigen mij verwijten dat dat de enige zijn die tellen bij mij) ze hebben allebei 23" fijnspaakvelgen in optie én je kan ze allebei tegen normale prijs in groen metallic krijgen, dus het is wel moeilijk kiezen dan. :D 

Dit is natuurlijk ook wel DIK maar die classy combo gaat een GLE beter af vind ik. GLS vind ik wel mooi, maar iets te USA naar mijn smaak. Krachtbron bij de AMG is wel een stap boven de 4.4 V8 van BMW, maar algemeen vind ik een Alpina XB7 wel unieker en 'wijzer'.

-1x-1.jpg

43 minuten geleden, gTa zei:

290 km/u met zo'n bus :lolz:  :inlove: 

Da's 300 op de teller :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is eigenlijk de motorinhoud van de GLS 580 en de GLS 63 tegenwoordig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kies toch nog altijd resoluut voor de Range Rover in deze klasse. De enige die het met zo'n formaat echt stijlvol doet imo.

Europa zal inderdaad niet meteen de grootste afzetmarkt zijn hiervoor. Maar een gedrocht is het zeker nier. Euh, niet.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik nu wel aan denk: met die Alpina voorbumper kun je waarschijnlijk even veel offroad doen als je met mijn auto aan een verkeersdrempel kunt:niets.

Maar ik begin hem gelijk nog te smaken 😁

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Ik kies toch nog altijd resoluut voor de Range Rover in deze klasse. De enige die het met zo'n formaat echt stijlvol doet imo.

Europa zal inderdaad niet meteen de grootste afzetmarkt zijn hiervoor. Maar een gedrocht is het zeker nier. Euh, niet.

Idem, een G of een RR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
15 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Juist die snuit he, jakkes. Voor de rest idd ferm spul. Goede tip van@lefty
 

Al live gezien?

Op 't gevaar af van zoals de BMW-peepz (wiens brood men eet...) te klinken, waarbij ze m.i. bij de '4 en de '7 absoluut géén gelijk hebben, maar bij de X7 wel: "Al live gezien? Dan valt het echt goed mee."

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lefty zei:

Ik vind het op die sheer size ook wel meevallen tbh

Daar zit 'm de clou: opp nieren / opp front is bij de X7 véél kleiner dan bij de facelift '7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, beter geslaagd dan een x5, vond ik van in het begin. Het gat ( achterlichten ) van de x5 blijf ik het minste vinden. Dan  liever de grote nieren van de x7. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid