Ga naar inhoud

2010 BMW 525d 6 cil.


Redfive

Aanbevolen berichten

Hier ook eens posten..

Na jarenlange trouwe dienst is het tijd voor wat anders. Hij krijgt het nieuwe model als opvolger.
Ik heb de wagen nieuw gekocht en ben dan ook eerste eigenaar. Kleur Sophisto grijs met zwart lederen interieur.
De wagen heeft nooit een carwash gezien en is steeds met de hand gewassen. Jaarlijks gekleid (voor de kenners), pre-wax en met natuurlijke wax behandeld. De lak is dan ook nog in uitstekende staat.
Werd 7000km geleden voorzien van volledig nieuwe remmen rondom (nieuwe schijven alsook remblokken voor én achter).
Nooit in gerookt.
Bluetooth en GPS Professional (groot scherm)
De navigatie heeft 3 jaar geleden een update gehad met de meest recente kaarten.
Electrische trekhaak (heeft enkel af en toe een aanhangertje met groenafval aan gehangen, zeker nooit overladen!)
Velgen 18” zonder stoeprandschade(!) met zomerbanden (vooraan Michelin Pilot Sprt 4 en achter Goodyear Eagle F1) en zonder ingevreten zwarte ijzerpunten!
Winterbanden 17” (Goodyear) op aparte velgen zijn in de prijs inbegrepen en hebben slechts 2 winters gereden.
Interieur is recent volledig gereinigd en het leder met de juiste producten behandeld.
De auto is zeer zuinig met een verbruik onder de 7.5l/100km.
Rijdt nog zeer krachtig en aangenaam zacht door de 3L 6 cilinder!
Heeft altijd binnen in garage gestaan.
Er wordt ook nog een onderhoud voorzien, dus rijden zonder zorgen.
Werd steeds onderhouden in officiele BMW garage en facturen zijn beschikbaar.
Momenteel wordt de wagen nog dagelijks gebruikt, staat dus zeker niet stil wat goed is voor batterij, banden, enz.
Vraagprijs 12.900 euro
Voor verdere informatie: 0497 402 485
Enkel serieuze kandidaten aub.

20200515_124818 [640x480].jpg

20200515_124827 [640x480].jpg

20200515_124837 [640x480].jpg

20200515_124920 [640x480].jpg

20200515_124936 [640x480].jpg

20200515_125433 [640x480].jpg

20200515_124607 [640x480].jpg

20200515_124615 [640x480].jpg

20200515_124627 [640x480].jpg

20200515_124640_1 [640x480].jpg

20200515_124647 [640x480].jpg

20200515_124657 [640x480].jpg

20200515_124703 [640x480].jpg

20200515_124721 [640x480].jpg

20200515_124751 [640x480].jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jenkins zei:

Kijk ik over de kilometerstand? 

klopt, 193.000 km

aangepast door Redfive
Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes, erg degelijke auto’s!

Ik ben benieuwd naar de vlotheid van verkoop hiervan, ‘binnenkort’ moet er hier ook zo’n 5 van de oprit geraken :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bt. zei:

Succes, erg degelijke auto’s!

Ik ben benieuwd naar de vlotheid van verkoop hiervan, ‘binnenkort’ moet er hier ook zo’n 5 van de oprit geraken :lol:

Tot hiertoe enkele biedingen van opkopers, 9500 max; staat wel nog maar 1 week te koop;

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Redfive zei:

Tot hiertoe enkele biedingen van opkopers, 9500 max; staat wel nog maar 1 week te koop;

Da’s al niet gek, lijkt me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er een verzorgde auto uit. Als je door de kmstand heen kan kijken erg veel auto voor het geld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe wagen en correcte vraagprijs. Het verschil tussen vragen en krijgen is wel altijd groot bij die auto's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagprijs lijkt me redelijk voor een wagen die steeds dealer onderhouden werd. 

Probleem met oudere diesels is vandaag nog steeds al die LEZ's. Ik veronderstel dat dit een Euro 5 is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In gent tot eind 2024. Brussel zou ik moeten opzoeken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat betekent wel dat degene die die wagen nu koopt er al rekening mee houdt dat doorverkopen erg moeilijk wordt. En dat gaat de prijs impacteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

Dat betekent wel dat degene die die wagen nu koopt er al rekening mee houdt dat doorverkopen erg moeilijk wordt. En dat gaat de prijs impacteren.

hangt er vanaf hoelang die ermee wilt rijden. 

Je kan die na 2 jaar wegdoen of er langer mee rijden en gewoon niet in de LEZ rijden. zolang die van bvb Gent niet uitgebreid wordt qua oppervlakte, is er eigenlijk echt geen enkel punt om er naar om te zien. Je kan (via twee wegen) nog perfect tot vrij diep in gent en vandaaruit is alles zeer makkelijk bereikbaar op wandelafstand. ook van aan de R40 (stadsring waar je nog welkom bent) tot in de stad is echt nooit ver. 

In antwerpen is het een ander verhaal. Daar is het ook moeilijker om niet in de LEZ terecht te komen. 
Als bewoner van de Gentse buitenwijk (woon op 8km van Sint-Jacobs, hartje Gent, zou het me niet storen een niet-LEZ wagen te hebben. toch niet voor mijn verplaatsingen in en rond Gent. Voor uitstapjes naar de Zoo van Antwerpen bijvoorbeeld dan weer wel. Vooral omdat ik de situatie daar minder goed ken en schrik zou hebben per ongeluk een zone in te rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In gent tot eind 2024. Brussel zou ik moeten opzoeken.. 

Is toch eigenlijk echt straf dat een auto dan al 'voor de vuilhoop' is.. Vroeger was het zo omdat de auto's toen zo roestgevoelig waren dat een auto vanaf 10 jaar als 'stokoud' bestempeld werd, maar tegenwoordig omdat ze 'te vervuilend' zijn. 2024 zal er sneller zijn dan je denkt ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vuilhoop lijkt me nogal cru gezegd. Het is maar waar je er mee komt uiteindelijk zoals Tjeu zegt. De wagen rijdt nog fantastisch en het is nog elke dag een plezier om mee te rijden, maar nog langer bijhouden is helemaal funest voor de restwaarde denk ik dan.. Het is nu al aan de (te) lage kant voor mijn gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Ian zei:


Is toch eigenlijk echt straf dat een auto dan al 'voor de vuilhoop' is.. Vroeger was het zo omdat de auto's toen zo roestgevoelig waren dat een auto vanaf 10 jaar als 'stokoud' bestempeld werd, maar tegenwoordig omdat ze 'te vervuilend' zijn. 2024 zal er sneller zijn dan je denkt ook.

LEZ blijft slechts een heel beperkt deel van Europa. 95 % van de Europese bestuurders komt daar amper of niet mee in aanraking. De angst van een sterke prijsdaling eens het zover is is niet zo gegrond. Zeker omdat de LEZ afspraken binnen europa allemaal verschillend zijn en je dus geen grote dumping van modellen op de markt krijgt op een en hetzelfde model. Dat gaat allemaal vrij onopgemerkt voorbij gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijke discussie. Nu we een kindje hebben ga ik het ongetwijfeld vaker vervelend vinden om de LEZ niet zomaar binnen te kunnen rijden. 
Mijn schoonmoeder woont daar, en het regelen dat we er wel geraken op een andere manier is toch een gedoe. 
Daarnaast zijn er veel mensen die nooit met de LEZ in aanraking komen. Echter, voor hen geldt ook dat de LEZ de marktwaarde wel negatief impacteert, of ze er zelf in rijden of niet. 

Eind 2024 is nog een eind verwijderd. Het langste dat ik een daily al gehouden heb is 3 jaar. Maar als je nu een EURO5 diesel koopt moet je wel beseffen dat je er op 3-4 jaar tijd stevig op kan verliezen, net door zijn nakende onbruikbaarheid LEZ-gewijs. 

Ik zit met hetzelfde dilemma bij zoektocht naar een ruimere wagen. EURO5 diesel, of toch maar meer uitgeven voor EURO6 (natuurlijk ook beperkt in de tijd). Of gewoon kijken naar benzine en voor veel langer gerust zijn.. 

Desalniettemin ziet het er een prachtig onderhouden wagen uit, succes met de verkoop! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Alexis zei:

Moeilijke discussie. Nu we een kindje hebben ga ik het ongetwijfeld vaker vervelend vinden om de LEZ niet zomaar binnen te kunnen rijden. 
Mijn schoonmoeder woont daar, en het regelen dat we er wel geraken op een andere manier is toch een gedoe. 
Daarnaast zijn er veel mensen die nooit met de LEZ in aanraking komen. Echter, voor hen geldt ook dat de LEZ de marktwaarde wel negatief impacteert, of ze er zelf in rijden of niet. 

Eind 2024 is nog een eind verwijderd. Het langste dat ik een daily al gehouden heb is 3 jaar. Maar als je nu een EURO5 diesel koopt moet je wel beseffen dat je er op 3-4 jaar tijd stevig op kan verliezen, net door zijn nakende onbruikbaarheid LEZ-gewijs. 

Ik zit met hetzelfde dilemma bij zoektocht naar een ruimere wagen. EURO5 diesel, of toch maar meer uitgeven voor EURO6 (natuurlijk ook beperkt in de tijd). Of gewoon kijken naar benzine en voor veel langer gerust zijn.. 

Desalniettemin ziet het er een prachtig onderhouden wagen uit, succes met de verkoop! 

Koop dan.. 😉 prijs is nog licht bespreekbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Redfive said:

Koop dan.. 😉 prijs is nog licht bespreekbaar.

Helaas, ik ben specifiek op zoek naar een touring/avant/t-modell, tourer ... Een break dus :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ik ben specifiek op zoek naar een touring/avant/t-modell, tourer ... Een break dus [emoji4] 

E39 Touring kopen? :ninja:

Ivm de LEZ in Gent. Vroeger ging ik nog af en toe naar Gent, naar St. Jacobs, optredens of vrienden bezoeken. Maar sinds de invoering van de LEZ heb ik er amper nog een voet binnen gezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tjeu zei:

LEZ blijft slechts een heel beperkt deel van Europa. 95 % van de Europese bestuurders komt daar amper of niet mee in aanraking. De angst van een sterke prijsdaling eens het zover is is niet zo gegrond. Zeker omdat de LEZ afspraken binnen europa allemaal verschillend zijn en je dus geen grote dumping van modellen op de markt krijgt op een en hetzelfde model. Dat gaat allemaal vrij onopgemerkt voorbij gaan. 

True. Het is wel zo dat potentiele kopers LEZ als eerste argument gebruiken om de prijs te drukken; Ook al komen ze daar nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, een koper zoekt ALTIJD een reden om de prijs te drukken.

We zijn geen volk van afdingen, maar op dat vlak doen we als Belgen toch precies wel ons best.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is zelfs geen reden he. Als je in de LEZ moet zijn moet je die kar niet kopen en moet je dus ook niet zagen over de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid