Ga naar inhoud

Citroën ë-C4


walter

Aanbevolen berichten

Op 17/6/2020 om 14:58, DenDuvel zei:

Dit moet je in't echt zien, denk ik.

Excuseer, maar de geijkte uitdrukking is wel "hang daar een nummerplaat op en dan valt dat wel mee".

(Dat het in dit geval een nummerplaat moet zijn in schaal 24:1 in wrap-folie die je dan over de hele auto moet plakken, is maar een detail.)

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 17/6/2020 om 10:13, Tiep zei:

Of de Toyota C-HR interpretatie van Citroën.

ik moest ook direct aan die denken. Of een citroen versie van de Civic, maar dan hoger op zijn poten. 

Er zijn wel meerdere van die wagens die niet direct bekoren, maar na een tijdje kan het wennen en laat het je koud (HR-V), karakter krijgen (Civic), of groeit de afkeer (Ignis). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Excuseer, maar de geijkte uitdrukking is wel "hang daar een nummerplaat op en dan valt dat wel mee".

(Dat het in dit geval een nummerplaat moet zijn in schaal 24:1 in wrap-folie die je dan over de hele auto moet plakken, is maar een detail.)

Met een m-pack valt het wel mee is de uitdrukking

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reïncarnatie van de Aztek, speelde Breaking Bad in Frankrijk af, Monsieur Blanc reed er gegarandeerd mee rond.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt blijkbaar ook in diesel en benzine...

Het onderscheid tussen EV en gewone wagen wordt vager met de dag :):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Even de tekst hier zetten

De Citroën ë-C4 maakt gebruik van de aandrijflijn van de Peugeot e-208. Dat betekent dat hij wordt aangedreven door een 136 pk en 260 Nm sterke elektromotor, die is gekoppeld aan een 50-kWh batterij. De Peugeot haalt daarmee een actieradius van maximaal 340 kilometer. Citroën heeft er nog 10 kilometer extra uit weten te peuteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid