Ga naar inhoud

The INEOS Grenadier 4x4


krikke

Aanbevolen berichten

Rechten niet overgekocht maar het design wel kopiëren, dat kan dan wel zomaar?

En dezelfde vraag met LR, die de Defender toch niet meer (op die manier) mocht bouwen wegens niet meer conform aan de veiligheidseisen (voor voetgangers etc), maar dit kan dan wel weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...
13 uren geleden, gTa zei:

Ik vind 't een verschrikking :oops: 

Mochten ze dit met Lego gemaakt hebben, het zag er mooier uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
15 uren geleden, X5. zei:

Ondertussen officieel zeker? In België verdeeld door Hedin, zal deze in een van hun showrooms te zien zijn?

Nog niet 🙂

Maar zal exclusief vanuit Lokeren verkocht worden!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 Van de meer bizarre dingen in de autowereld. Vooral door de hype errond.

Lijkt wat op Lucid, het is er wel, maar zijn we wel zeker?

Er zal in ieder geval ontzettend veel geld (fabriek kopen en personeel om iets in gang te steken dat nog niks heeft opgebracht) in gegaan zijn voor een, op het eerste zicht, vrij rudimentaire ketel.

Aan de ene kant denk ik, wijs kot voor het leger of voor in de bergen te crossen, aan de andere kant word ik er niet warm van. Wat is het verschil met een licht ge-upgrade Land Rover Defender?

Ik hoop voor hen dat het rendabel is en blijft. En dat ze nieuwe modellen kunnen uitbrengen, à la Bronco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
13 minuten geleden, flupke73 zei:

idd, is bij de meeste sites zo he, zelfs bij BMW, dat je altijd op de franse taal komt en zelf eerst moet aanpassen.

Had er van de week toevallig eens eentje samengesteld, op de duitse website weliswaar! Damn, 92 000 euro (en dat is dan nog met 19 ipv 21% BTW)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook al gemerkt bij BMW: triest, maar je kan nog wisselen naar Nederlands, bij Ineos zijn ze duidelijk op hun teen getrapt:  in 't Antwaarps tegen de webmaster: "Me alle Chineze mor ni veu de Vloadereers"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje over zitten opzoeken na een carwow filmpje te zien, ben nu wel fan van de Grenadier, spijtig dat de toegeknepen (BMW) B58 benzine motor er niet tot zijn recht komt, 9sec tot 100kmu... En de taksen (biv), dan zit je bijna aan 100k🥲 Zou er eens mee moeten rijden.

Screenshot_20240419_102939_SimulatieBIVVKB.jpg.93755b6ad7b6830dae2d7aa0b8272051.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo geweldig rijden doet dat niet. Een vriend van mij heeft er eentje.
Heer en meester in het terrein (waar hij die ook elk weekend voor gebruikt) maar op de baan voelt het allemaal vrij agrarisch aan.

Hij heeft hem trouwens in de Ardennen bijna op zijn zij gelegd tijdens het offroaden. Ik zou het niet durven met zo een kapitaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid