Jump to content
gTa

Ongewenste tapatalk-prompt Android

Recommended Posts

ir_fuel    33,112
ir_fuel

Ik heb de mobiele skin vrijdag voor het eerst gebruikt en ik vind dat toch ook niet je-dat eerlijk gezegd.

Jupke    6,448
Jupke

Bwa, ik vertrek altijd met die "unread content" en dan kan je binnen een forum tekens naar het volgende ongelezen topic gaan door de link onderaan de pagina te gebruiken.

In de tijd van phpBB gebruikte ik altijd TT en was daar heel tevreden over maar in combi met invision en de "verbeteringen" die ze bleven aanbrengen op den duur toch geswitcht naar de mobile site. Werkt wel voor mij al was het wat wennen in het begin.

Polygoon    6,319
Polygoon
7 uren geleden, Ian zei:

Bij die mobiele skin zie ik in het forumoverzicht ook niet de laatste topics bvb

Nee hoor. Het meest linkse icoontje bovenaan (die krant) 

Capitol    334
Capitol

Ik gebruik eigenlijk bijna altijd Tapatalk.

Jochen    2,795
Jochen

Ik gebruik Tapatalk niet meer. Heb het jaren gebruikt toen ik meerdere fora volgde. Nu enkel nog AM en de mobiele versie doet het uitstekend vind ik.

Bladwijzer gemaakt van 'Ongelezen inhoud' en snelkoppeling op mijn startscherm :up:

dragonfly    7,849
dragonfly
17 uren geleden, Polygoon zei:

Nee hoor. Het meest linkse icoontje bovenaan (die krant) 

Idd

image.png

ir_fuel    33,112
ir_fuel
On 7/20/2020 at 5:40 PM, Jupke said:

In de tijd van phpBB gebruikte ik altijd TT en was daar heel tevreden over maar in combi met invision en de "verbeteringen" die ze bleven aanbrengen op den duur toch geswitcht naar de mobile site. Werkt wel voor mij al was het wat wennen in het begin.

Ik zal nooit vergeten hoe ze een hoop volk in 't zak hebben gezet door eerst een betalende versie te maken, waar mensen dan voor dokken (ik ook), om dat dan doodleuk te stoppen en met abonnementen te beginnen.

• Thanks Friendly 2

Luv4DLM    275
Luv4DLM
30 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik zal nooit vergeten hoe ze een hoop volk in 't zak hebben gezet door eerst een betalende versie te maken, waar mensen dan voor dokken (ik ook), om dat dan doodleuk te stoppen en met abonnementen te beginnen.

Ik was ook één van die "gelukkigen".