Ga naar inhoud

Maserati MC20


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Is dat nu een uitgerekte Alfa 4C? Of toch iets op die basis? Lijn lijkt me zeer gelijkend te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Parsifal said:

Is dat nu een uitgerekte Alfa 4C? Of toch iets op die basis? Lijn lijkt me zeer gelijkend te zijn...

Zou daar een deel op gebaseerd zijn ja, iets langer wel maar nog steeds zeer compact

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
11 uren geleden, BMWMB zei:

Zeer knap. Benieuwd naar het prijskaartje...

Volgens Google zal dat vanaf 160k euro zijn. 

En naar het geluid en naar het weggedrag en de beleving enz.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tiamo said:

ik vind dit een afkooksel , van een afkooksel

Van wat dan?

Ik zie wat 4C/Alpine A110 achtige elementen. Maar voor de rest wel redelijk uniek te noemen. Koplampen ben ik minder fan van zo gehoekt. Of ga je doelen op een MC12?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Timo zei:

Van wat dan?

Ik zie wat 4C/Alpine A110 achtige elementen. Maar voor de rest wel redelijk uniek te noemen. Koplampen ben ik minder fan van zo gehoekt. Of ga je doelen op een MC12?

ik zie wat dallara invloed ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Capitol zei:

En naar het geluid en naar het weggedrag en de beleving enz.

Ook uiteraard! Voor mij is het in eerste instantie om te zien of dit ooit bereikbaar zal zijn voor mij. Dat 'm een 3.0 motor heeft kan een voordeel zijn voor het fiscale. Ik heb voor mezelf beslist nooit nog eens 11k BIV te betalen.

Vorige week was ik nog bij Aston Martin in Brussel, en ook daar werd gezegd dat ze bezig zijn aan een 3.0 V6 om de AMG V8 te vervangen. Voor mij toch wel een goede evolutie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, BMWMB said:

Ook uiteraard! Voor mij is het in eerste instantie om te zien of dit ooit bereikbaar zal zijn voor mij. dat 'm een 3.0 motor heeft kan een voordeel zijn voor het fiscale. Ik heb voor mezelf beslist nooit nog eens 11k BIV te betalen.

Misschien trekken ze de maximale BIV wel op naar 20K binnenkort. Dan is dat probleem ook opgelost!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, BMWMB said:

Vorige week was ik nog bij Aston Martin in Brussel, en ook daar werd gezegd dat ze bezig zijn aan een 3.0 V6 om de AMG V8 te vervangen. Voor mij toch wel een goede evolutie.

Als liefhebber kan je dat toch geen goed evolutie vinden? Ok het is fijner omdat je meer flappen in je achterzak houdt maar dat is dan toch echt het enige voordeel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Hazen said:

Als liefhebber kan je dat toch geen goed evolutie vinden? Ok het is fijner omdat je meer flappen in je achterzak houdt maar dat is dan toch echt het enige voordeel?

Idd, en daarna een 4 cil hybrid

Joepie :noparty:

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ir_fuel said:

Maar wel met 800pk he!!! Dat maakt veel goed!

*prot* *prot* *prot* *knal* *knal*

Door de speakers van het HK surround systeem van 8k!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hapert die presentatie (allez, aftelklok) ook zo bij jullie? :D 

Edit: ah nee, gewoon laggy start. Loopt fijn, nu.

Edit2: de inloggegevens worden niet aanvaard - linker deel website freezes, dus ik zie maar een half scherm vd presentatie

Edit3: sound hapert, nu

Edit4: boy, 't is echt weer iets van de Italianen, dit :lolz: 

Edit5: WTF dit is niet te volgen 😕

Edit6: oplossing voor de registratie: terugkeren, keer wegklikken (skip) en dan nadien via link rechts bovenaan opnieuw doen, dan lukt het wel

Edit7: 20u37 en nog steeds "the presentation will start shortly" ... 😴

 

Ik stop de live verslaggeving uit Modena van deze digitale natuurramp hier. Over naar de studio.

 

Edit8: één ding nog: amai, mooi staaltje #endracism profiling, heel die intro-video bevolkt door hippe zwarte medemensen (for the record: ik heb geen problemen daarmee), ook de "throwback video" van 2 gozers in een oude Italiaanse stad in (schijnbaar) de jaren '70 die achter een sportwagen aan lopen om 'm van dichterbij te kunnen zien ... ik denk dat er in de jaren '70 in een Italiaanse stad geen één hippe zwarte met 2018-afro te zien was? Maar bon, 't is voor #endracism dus 't is gepermitteerd

Edit9: wtf :lolz: in die introfilm zit een rotslecht youtube filmke van een ADHD afro-american car reviewer die (Youtube schreeuwtaaltje incluis) een Levante "test" ... 't is al duidelijk op welk publiek Maser mikt :D 

Edit10 (de laatste, i promise): wtf, Mister JWW (de Youtube vlogger) als presentator :silly: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

wtf, Mister JWW (de Youtube vlogger) als presentator :silly: 

Nog een van de weinigen die op een normale manier video's maakt en niet staat te roepen.

Had je liever Schmee gehad? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Nog een van de weinigen die op een normale manier video's maakt en niet staat te roepen.

Had je liever Schmee gehad? :D

 

Liever Harry. Maar Sjoerd is ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid