Ga naar inhoud

2021 MERCEDES EQS


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Zojuist, BMWMB zei:

Ze hebben al een E, een CLS, een AMG GT 4-deurs, en een S. Ik begrijp dus niet waarom ze dan nog een ‘zedan’ willen ontwikkelen, en waar ze al 5 jaar aan bezig zijn dus. Ik blijf erbij... de nieuwe S had een elektrische variant moeten hebben.

Ik zou ook veel gelukkiger worden van de door ons gekende auto’s met een elektrische variant. Altijd die futuristische dingen 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, BMWMB zei:

Ze hebben al een E, een CLS, een AMG GT 4-deurs, en een S. Ik begrijp dus niet waarom ze dan nog een ‘zedan’ willen ontwikkelen, en waar ze al 5 jaar aan bezig zijn dus. Ik blijf erbij... de nieuwe S had een elektrische variant moeten hebben.

dan ken je het cliënteel niet hoor, plus design gewijs kan een EV niet werken, een S moet een bepaalde klassieke elegantie hebben

Maar... de EQS had de eerste EV moeten zijn van MB

grote luxesedan is de essentie van Das Haus

en geen dwaze SUV

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie bij Mercedes beslist er om zo'n lelijke dingen te maken als EV? Een S kan toch perfect een EV zijn... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/4/2021 at 9:52 PM, Stancke said:

 

Weer opmerkelijk om die lag te zien op het touchscreen, ik zou er gek van worden en @Rabbit ook 😛 

Welkom op een cheape Android tablet van 2017 :lol: 

Dat kan je toch niet geloven dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ir_fuel zei:

Welkom op een cheape Android tablet van 2017 :lol: 

Dat kan je toch niet geloven dit.

Hopelijk krijgen ze dat nog goed, want dat is onacceptabel (pre-productie)

Mijn CLA met MBUX is precies een iPhone, snel en responsief 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, vince522 said:

"The colour changes to red which makes it way more sportier - oooooooooohhh" :facepalm: 

In die 2e video ging het ook al over de leds in de deuren.

Ma echt :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, vince522 zei:

"The colour changes to red which makes it way more sportier - oooooooooohhh" :facepalm: 

Beetje kinderachtig allemaal met die geluidjes en kleurtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je merkt dat deze man ook niet overtuigd is van het uiterlijk, wat totaal niks gelijkt op het studiemodel. Wel zie je nu al dat het qua luxe-beleving een waanzinnig machien wordt. De prijs zal dus ook navenant zijn, want er wordt gesproken over 150k euro. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/4/2021 om 22:50, BMWMB zei:

Wie bij Mercedes beslist er om zo'n lelijke dingen te maken als EV? Een S kan toch perfect een EV zijn... 

Een auto gebouwd voor ICE gebruiken als basis voor een EV of een auto gebouwd 'from scratch' als dedicated EV maakt ook een wereld van verschil hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/4/2021 om 08:48, ir_fuel zei:

Welkom op een cheape Android tablet van 2017 :lol: 

Dat kan je toch niet geloven dit.

 

Op 12/4/2021 om 09:12, William Blake zei:

Hopelijk krijgen ze dat nog goed, want dat is onacceptabel (pre-productie)

Mijn CLA met MBUX is precies een iPhone, snel en responsief 

Mag inderdaad hopen dat dat eruit is bij het productiemodel 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een auto gebouwd voor ICE gebruiken als basis voor een EV of een auto gebouwd 'from scratch' als dedicated EV maakt ook een wereld van verschil hé.

Maar waarom doen ze het? 5 Jaar ontwikkelingstijd voor deze EQS, terwijl ze ondertussen ook een nieuwe S-klasse aan ‘t maken zijn. Je gaat me toch niet vertellen dat ze in deze tijd, en voor dat budget, geen onderstel voor de S-klasse hadden kunnen ontwikkelen zodat ‘m ook een EV is. BMW doet het nu toch ook met de i4 wat een 4GC is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur subjectief natuurlijk.

Eerst komen ze met een heel speciaal design studiemodel, om dan met een definitief model te komen dat compleet anders en vooral veel banaler is. Het coole van het studiemodel is compleet weg. Sorry, maar ik begrijp dat niet. Dan hebben Porsche en Audi dat beter gedaan met hun Taycan en E-tron gt.

De Taycan en de E-tron gt zijn dan ook speciallekes, modellen die ze nog niet hadden. Binnen hun gamma zijn er geen directe concurrenten, want het zijn 4-deurs coupés. De EQS daarentegen gaat gewoon een elektrische S-klasse zijn. Wie gaat dat kopen? Juist, kopers van de S-klasse die elektrisch willen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:


Maar waarom doen ze het? 5 Jaar ontwikkelingstijd voor deze EQS, terwijl ze ondertussen ook een nieuwe S-klasse aan ‘t maken zijn. Je gaat me toch niet vertellen dat ze in deze tijd, en voor dat budget, geen onderstel voor de S-klasse hadden kunnen ontwikkelen zodat ‘m ook een EV is. BMW doet het nu toch ook met de i4 wat een 4GC is.

Omdat je design-wise (door plaatsing batterijen, motorkap, interieur,...) bij een pure EV altijd een ander eindproduct zal hebben, zeker als je het 'goed' wilt doen.

S-Klasse klanten zijn supertrouw, 80%+ koopt de nieuwe. Het interieur is al een 'shock' genoeg ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid