Ga naar inhoud

Lotus Cup Europe 2020


Waky

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, gTa zei:

Dat was Thierry Verhiest in de rode (met zilver rechterkant)? :D 

Je zag 'm inderdaad proberen defensief en blokkerend te rijden.
Dat ging tot z'n grip duidelijk minder was dan de jouwe.
En dan nog een last minute mogingske met zwaar verremmen...
Wat deed jij dan met 't handje links naar 'm? "No no no" ?

Heerlijk wel. Miljaar wat een droom is dit.

Nu die BoP zo overduidelijk in het voordeel van de Exiges staat:
kan je daar bezwaar tegen aantekenen? Kan men tijdens 't seizoen nog iets doen?

 

Nee dit was Palma, Thierry is een gentleman op circuit en zou nooit zo hopeloos blokkeren. Palma rijdt als ne zot, zie ook zijn mislukt uitrem manouevre, als ik daar niet in mijn spiegels kijk daar hangt hij in mijn deur, vandaar het handje van "alle wa doede gij ier nu?!" 

Aan de BOP zal weinig te doen zijn vrees ik, soit veel seizoen rest er ook niet. Dijon is afgelast, evenals Paul Ricard en Donnington. Er zou nu midden oktober op Zolder gereden worden samen met DTM.. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/9/2020 om 11:30, Waky zei:

Gopro.. wat een rommel is dat toch geworden :( gisteren als die lag op te laden was die af en toe random aan het biepen, en vandaag net voor de Quali schakelt die zichzelf uit, 2x herstart maar zonder succes.. reden onbekend 🤔 spel loopt wel zeer snel warm dus mss de settings wa minder zetten 🤷‍♂️ 

Probleem met de streaming lag blijkbaar niet aan de gopro, maar de 4g provider die upload limiteert ten gevolge van DTM die waarschijnlijk contracten heeft afgesloten inzake quality of service voor hun eigen broadcasts. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, toch groot verschil tussen de Exige en Evora.
Uit filmpje blijkt toch wel dat jij een heel pak later kan remmen dan de Exige (die toch wel wat fouten maakt imo..)

Wel knap gereden!!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De evora's hebben een race abs, dat is gewoon stampen. De exiges mogen sinds dit jaar ook een race abs installeren, maar moeten daarvoor 80kg ballast extra meepakken. Die rode reed met race abs, maar halverwege koers faalde dat, getuige zijn lockup in de eerste bocht. Dus ofwel moeten die piloten nog wennen aan die abs, ofwel zijn die nog niet goed afgeregeld, snap anders niet waarom een evora korter zou kunnen remmen dan een exige beide met abs. P1 reed voor de volledigheid zonder abs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/26/2020 at 10:45 AM, Waky said:

Wat ook wel een verschil was was zijn gearing die korter was, hij kon zijn 6e benutten terwijl ik die pas nodig had op 100m van het rempunt. 

Die is niet vast op jullie auto's? Je zou verwachten van wel in een Cup klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die is niet vast op jullie auto's? Je zou verwachten van wel in een Cup klasse.

Blijkbaar niet, de grootste limitering is het pk/kg, inclusief piloot 😅 Doet er mij aan denken dat er dit jaar niet gewogen werd na de koers, in tegenstelling tot voorgaand seizoen. Het steekt allemaal zo nauw niet dit 'seizoen' 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
13 minuten geleden, dragonfly zei:

Ik heb het niet kunnen volgen. Hoe is het geweest?

Van wat ik er van heb kunnen zien: bij de start van 2 naar 4 of 5 gezakt, dan SC, dan sterk gereden en terug naar 2. Wat klinkt die atmo 4L super zeg 😮

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren wilde de gopro dus niet connecteren  naar mijn wifi access point, vandaag ga ik dat wat vroeger starten zodat ik mij niet hoef op te jagen op de grid 😅 duimen maar

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid