Ga naar inhoud

2021 Lucid Air


Wutputt

Aanbevolen berichten

Niet meet grote fan van.

Zij-/achteraanzicht lijkt voor mij hard op hoe een hedendaagse Citroën C6 er zou kunnen uitzien.
De quirky elementen in 't ontwerp zouden ook best goed bij het merk passen (zoals die koffer).

De neus vind ik extreem ongeïnspireerd. Alsof ze écht niet wisten hoe ze die zouden vorm geven.
"Nu ja, doe dan maar gewoon alles vlak, streep er in voor de lichten ... en hey klets er wat alu over, da's 'design' joh!"

Wél hard fan van de horizontale lagen in het design, met vooral de dakkoepel die altijd in (geborsteld?) alu lijkt te zijn en zich dus zo altijd af zet van de 'romp'.

Geen kwaad woord over het interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 17/9/2020 om 20:37, Wutputt zei:

Wel ni zo handig. Zou veel beter geweest zijn moest de achterruit mee openen.

Ze zullen dan een breakversie moeten lanceren voor de Europese markt :)

Ik heb net gezien dat de Taycan ook zo een kleine kofferklep heeft, ik dacht dat doe zo eentje had als de Panamera waarbij de hele achterruit mee open gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
5 minuten geleden, Polygoon zei:

Hoe zit dat met aftersales? Waar zit het EU HQ? 

Zorgen voor later. Tesla is ook op deze manier gestart. Voorschotje kan perfect teruggevorderd worden zonder dat ik mijn order plaats, dus risico is er voorlopig niet.

Achter Lucid zit $1 miljard vanuit Saudi-Arabië. Ze kunnen nog wel even verder dus. Enige waarvoor ik wat schrik heb, prijsgewijs dan, is invoertaksen vanuit de US. Tenzij ze een fabriek hier in Europa op poten zetten, maar die kans is klein op zo korte termijn. Maar goed, alles op z'n tijd hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat! Deze maakt bij mij ook kans als opvolger voor mijn Tesla. Ik ga wel wachten tot eind volgend jaar alvorens iets te bestellen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
  • 5 maanden later...

Allebei lelijke auto's.

Ik heb niet alles gelezen, maar wat me wel is opgevallen is dat ze ook vinden dat de EQS qua materiaalkeuze binnen bijlange geen S-klasse is. Ik ben dus niet de enige die dat ervaren heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Ja en kleuren geïnspireerd op de natuur in Californië.

Ik denk dat dit meer en meer het nieuwe normaal gaat worden als het op auto's aankomt.
Wordt meer en meer een commodity

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, ir_fuel zei:

Want rijden is geen "user experience" in een auto?

Ahja , in Amerika is dat hoogstens den decor die verandert. Gezapige bende daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is maar één van de vele video’s die Lucid gemaakt heeft en het thema van die video is User Experience. Voortbordurend op UX/UI design van software.

Ze hebben d’er nog:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/11/2021 om 14:30, Dimitri zei:

Maar is ook wel 14k dollar duurder dan de Mercedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid