Jump to content

Volkswagen ID.4


Audi S8
 Share

Recommended Posts

41 minuten geleden, Parsifal zei:

Seat? Ik dacht eerst dat een het Opel Grandland X was...

Idem, was ook 1e wat ik dacht als ik foto's zag. Is helemaal het design van de grandland.

Link to comment
Share on other sites

Op één of andere manier ook het gevoel dat dit qua design niets nieuws is, alsof het al jaren rondrijdt. Als die SUV en crossoverdingen beginnen echt hard op elkaar te lijken en qua interieur is VW het spoor wel echt compleet bijster de laatste tijd😫

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Parsifal zei:

Seat? Ik dacht eerst dat een het Opel Grandland X was...

VW dacht dit blijkbaar zelf ook :D

Volkswagen ID.4 doet alsof 'ie een Opel is - AutoWeek.nl

Edited by stradge
  • Funny 1
Link to comment
Share on other sites

Ik vind VW goed bezig met hun MEB platform. Als het kon, kocht ik nu een ID3 voor erbij.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wat is me dat?
Qua design is zo'n Opel zelfs knapper, en dat interieur (tot nog toe één van dé sterke punten van een VW ten opzichte van de concurrentie) is huilen met de pet op.
De stuurkolom is precies van hetzelfde soort plastic gemaakt als de apparatuur in ziekenhuizen.

  • Funny 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Parsifal said:

Seat? Ik dacht eerst dat een het Opel Grandland X was...

Ik heb ook echt naar het logo moeten kijken.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, JanC said:

Wat is me dat?
Qua design is zo'n Opel zelfs knapper, en dat interieur (tot nog toe één van dé sterke punten van een VW ten opzichte van de concurrentie) is huilen met de pet op.
De stuurkolom is precies van hetzelfde soort plastic gemaakt als de apparatuur in ziekenhuizen.

Dat is nu iets dat ik niet begrijp. Van Tesla begrijp ik dat hun wagens zijn afgewerkt als een goedkope pedaalemmer uit den Action. Maar ook de electrische modellen van VW (ID) en Mercedes zijn een heel stuk slechter afgewerkt als hun normale modellen. Wat is er verkeerd aan deze wagen een warme aankleding te geven?

Link to comment
Share on other sites

Gewicht. Ze moeten/willen ergens de massa van de accu compenseren. En tegenwoordig is een eco-interieur hip (lees bijbetalen voor geen koeienvelleke voor op te zitten).

Link to comment
Share on other sites

4 uren geleden, Joske zei:

Gewicht. Ze moeten/willen ergens de massa van de accu compenseren. En tegenwoordig is een eco-interieur hip (lees bijbetalen voor geen koeienvelleke voor op te zitten).

Dat is dan wel een enorm flauw excuus van VW zeg 🤣 dat interieur ziet er echt vreselijk goedkoop uit.

Ter vergelijking: De Nissan Ariya, directe concurrent van deze ID.4, is even lang als de VW en weegt 200kg (!) minder. En de Nissan heeft wél een knap interieur:

 

53kyc5ibb5ae.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Het is raar maar ik kijk hard uit naar hoe die dingen gaan evolueren. Ze maken imo veel meer "sense" dan al die ev's die nu in 3-4 tellen naar 100 stuiven. Als dat goegemeente zijn vervoer zou worden, hangen er elke dag een paar in de decor, denk ik.

Ik denk dat vooral ID3 en ID4 het autolandschap kunnen veranderen, toch zeker wat het conservatieve Europa betreft. Ik ga er zeker eens eentje testrijden, als de ID4 uit is. de ID3's staan blijkbaar al als testvoertuig bij de dealer.

Link to comment
Share on other sites

Op 25/9/2020 om 09:27, The Swede zei:

Tesla (...) afgewerkt als een goedkope pedaalemmer uit den Action

:lolz:  👌

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions