Ga naar inhoud

Volkswagen ID.4


Audi S8

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden, Parsifal zei:

Seat? Ik dacht eerst dat een het Opel Grandland X was...

Idem, was ook 1e wat ik dacht als ik foto's zag. Is helemaal het design van de grandland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op één of andere manier ook het gevoel dat dit qua design niets nieuws is, alsof het al jaren rondrijdt. Als die SUV en crossoverdingen beginnen echt hard op elkaar te lijken en qua interieur is VW het spoor wel echt compleet bijster de laatste tijd😫

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Parsifal zei:

Seat? Ik dacht eerst dat een het Opel Grandland X was...

VW dacht dit blijkbaar zelf ook :D

Volkswagen ID.4 doet alsof 'ie een Opel is - AutoWeek.nl

aangepast door stradge
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is me dat?
Qua design is zo'n Opel zelfs knapper, en dat interieur (tot nog toe één van dé sterke punten van een VW ten opzichte van de concurrentie) is huilen met de pet op.
De stuurkolom is precies van hetzelfde soort plastic gemaakt als de apparatuur in ziekenhuizen.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Parsifal said:

Seat? Ik dacht eerst dat een het Opel Grandland X was...

Ik heb ook echt naar het logo moeten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, JanC said:

Wat is me dat?
Qua design is zo'n Opel zelfs knapper, en dat interieur (tot nog toe één van dé sterke punten van een VW ten opzichte van de concurrentie) is huilen met de pet op.
De stuurkolom is precies van hetzelfde soort plastic gemaakt als de apparatuur in ziekenhuizen.

Dat is nu iets dat ik niet begrijp. Van Tesla begrijp ik dat hun wagens zijn afgewerkt als een goedkope pedaalemmer uit den Action. Maar ook de electrische modellen van VW (ID) en Mercedes zijn een heel stuk slechter afgewerkt als hun normale modellen. Wat is er verkeerd aan deze wagen een warme aankleding te geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewicht. Ze moeten/willen ergens de massa van de accu compenseren. En tegenwoordig is een eco-interieur hip (lees bijbetalen voor geen koeienvelleke voor op te zitten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Joske zei:

Gewicht. Ze moeten/willen ergens de massa van de accu compenseren. En tegenwoordig is een eco-interieur hip (lees bijbetalen voor geen koeienvelleke voor op te zitten).

Dat is dan wel een enorm flauw excuus van VW zeg 🤣 dat interieur ziet er echt vreselijk goedkoop uit.

Ter vergelijking: De Nissan Ariya, directe concurrent van deze ID.4, is even lang als de VW en weegt 200kg (!) minder. En de Nissan heeft wél een knap interieur:

 

53kyc5ibb5ae.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is raar maar ik kijk hard uit naar hoe die dingen gaan evolueren. Ze maken imo veel meer "sense" dan al die ev's die nu in 3-4 tellen naar 100 stuiven. Als dat goegemeente zijn vervoer zou worden, hangen er elke dag een paar in de decor, denk ik.

Ik denk dat vooral ID3 en ID4 het autolandschap kunnen veranderen, toch zeker wat het conservatieve Europa betreft. Ik ga er zeker eens eentje testrijden, als de ID4 uit is. de ID3's staan blijkbaar al als testvoertuig bij de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/9/2020 om 09:27, The Swede zei:

Tesla (...) afgewerkt als een goedkope pedaalemmer uit den Action

:lolz:  👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid