Ga naar inhoud

BMW G23 4 Reeks Cabrio


Phil

Aanbevolen berichten

Ik dacht net hetzelfde! Qua looks A5 >>> '3.

En zoiets koop je om te cruisen/flanneren, dus de rij-eigenschappen zouden logischerwijs ondergeschikt zijn aan de looks.
De A5 zijn dashboard begint wel wat tekenen van veroudering te tonen, vind ik, hoewel er op zich weinig verkeerd mee is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Challazer zei:

Los van zijn uiterst discutabele neus, groen is terug, hopelijk als standaardkleur :inlove: 

Op foto verschilt de tint wel gigantisch tussen verschillende foto’s. Op foto 2 vind ik het knap, op foto 3 dan weer veel minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap

Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden

Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, Challazer said:

Los van zijn uiterst discutabele neus, groen is terug, hopelijk als standaardkleur :inlove: 

Standaard Individual kleur, dus wel duurder dan een gewone metallic-kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap
Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden
Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?
Ik vermoed net als bij de I8 dat dit op de Canarische eilanden is getrokken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Phil said:

Ook heel mooi maar de 4 is eleganter van lijn. Gestroomlijnder dak, langere snuit, plattere koffer.

Ik vind een A5 niet eens mooi. In die 4 zit toch niet veel vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe auto, behalve van zodra "THE obvious reason" in beeld komt. Nog maar een keer: die neus vind ik zo extreem spuuglelijk...

De A5 wordt er hier bij gehaald, ik moest daar ook meteen aan denken bij 't zien van de foto's. En ik vind de A5 cabrio in z'n geheel ook een mooiere auto, homogener, wat meer sexy, iets bredere stance, en vooral: geen zo'n afzichtelijke neus.

Bijzonder knap groen! Heel warm van tint (dus groen dat meer naar de gele dan naar de blauwe kant op gaat), imo véél knapper dan dat Isle of Man groen dat op de M3 beschikbaar is. Hoe heet het exact, @Phil

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Luv4DLM said:
1 hour ago, PJH said:
Knap
Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden
Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?

Ik vermoed net als bij de I8 dat dit op de Canarische eilanden is getrokken.

Zuid-Afrika blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k zou direct aanzetten om daar te gaan knallen zo te zien. Durf alleen niet, want dat groene neusbeest rijdt daar misschien nog rond :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Luv4DLM zei:
23 uren geleden, PJH zei:
Knap
Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden
Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?

Ik vermoed net als bij de I8 dat dit op de Canarische eilanden is getrokken.

Zou me ergens niet verbazen dat het gewoon backplates zijn en de auto er op is gephotoshopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou me ergens niet verbazen dat het gewoon backplates zijn en de auto er op is gephotoshopt.
Dat zei ik niet he, zelfde sfeer van foto's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Luv4DLM zei:
59 minuten geleden, Tiep zei:
Zou me ergens niet verbazen dat het gewoon backplates zijn en de auto er op is gephotoshopt.

Dat zei ik niet he, zelfde sfeer van foto's.

Dat kan ik niet echt opmaken uit jouw reactie hé 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Best mooie wagen, die 4 cabrio.  Wij (mijn vrouw en ik) zijn deze aan het overwegen voor haar.  Nog heel even wachten op een paar zaken van haar kant uit en dan valt de beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid