Jump to content
gTa

embedded facebook video's haperen

Recommended Posts

gTa    17,595
gTa

Heren,

image.png.ad857b838c32372bb0dd10924006aa7d.png

In 't forum embedded video's vanop facebook (het forum converteert een fb-link automatisch naar een embedded video denk ik?) speelt bij mij altijd een kwart secondje af en dan krijg ik die foutmelding. Op close klikken speelt-ie weer een kwartje seconde en dan weer die foutmelding. Krijg dat dus niet gestopt (maar ook niet afgespeeld), tenzij ik de pagina refresh of verlaat.

Any thoughts?

Joske    250
Joske

fb nie meer gebruiken :D

dragonfly    8,130
dragonfly

Ik begin te denken dat het aan gTa ligt en zijn PC's 😛 

Ik kan dit probleem niet simuleren

Challazer    1,961
Challazer

Ik heb het ook aan de hand bij embedded FB video's op dit forum. Speelt kwart seconde af en dan weer stil. 

MBP met Catalina en Safari hierzo

ICM    15,002
ICM
2 hours ago, dragonfly said:

@gTa

:lol:

gTa    17,595
gTa
15 uren geleden, dragonfly zei:

13 uren geleden, ICM zei:

@gTa

:lol:

*kuch*

|
 |
 |
\/

14 uren geleden, Challazer zei:

Ik heb het ook aan de hand bij embedded FB video's op dit forum. Speelt kwart seconde af en dan weer stil. 

MBP met Catalina en Safari hierzo

Rest my case.

ICM    15,002
ICM
12 minutes ago, gTa said:

*kuch*

|
 |
 |
\/

Rest my case.

Misschien kan hij ook geen users raggen, dan zijn we ergens.

gTa    17,595
gTa
16 minuten geleden, ICM zei:

Misschien kan hij ook geen users raggen, dan zijn we ergens.

Ik rag nooit, laat staan users. 😛
In plaats van er wat lollig over te doen, kan je misschien helpen nadenken waaraan het ligt? :D

Dat mention-probleem was enkel op het 1e, 2e en 3e exemplaar (origineel toestel en de eerste 2 vervangtoestellen) van die Microsoft SurfaceBook gen.1. Op het 3e vervangtoestel ging dat wel. Maar dat is ook weeral stuk en momenteel zou er (na 3 jaar miserie) een SurfaceBook 2 onderweg zijn. Cross fingers. Ook op de 2 Dell-toestellen van 't werk (m'n vorige was een 5530, nu een 5580) ging/gaat dat feilloos, ook multiple mentions.

Omgekeerd: toen m'n laatste exemplaar SurfaceBook 1 nog werkte, kon ik op dit forum perfect embedded fb-video's afspelen. Dat gaat nu niet op m'n Dell.

Browser is op alles Chrome en op alle toestellen draai ik dezelfde add-ons (Ghostery, 1password, Clickbait Remover for Yout........... hey wait a minute! Die eens uitschakelen. Edit: nope, extensie uitgeschakeld to no avail.

Edit: HURRAY !!! Gevonden !!! 't Is de Ghostery extensie die dat probleem veroorzaakte.

@Challazer die even uitschakelen, pagina herladen en dan zou 't moeten werken.

@dragonfly alstublieft :D 

@ICM you say what about raggen? 😛 

• Like 1
  • Thanks Friendly 1

ICM    15,002
ICM
7 hours ago, gTa said:

Ik rag nooit, laat staan users. 😛
In plaats van er wat lollig over te doen, kan je misschien helpen nadenken waaraan het ligt? :D

Dat mention-probleem was enkel op het 1e, 2e en 3e exemplaar (origineel toestel en de eerste 2 vervangtoestellen) van die Microsoft SurfaceBook gen.1. Op het 3e vervangtoestel ging dat wel. Maar dat is ook weeral stuk en momenteel zou er (na 3 jaar miserie) een SurfaceBook 2 onderweg zijn. Cross fingers. Ook op de 2 Dell-toestellen van 't werk (m'n vorige was een 5530, nu een 5580) ging/gaat dat feilloos, ook multiple mentions.

Omgekeerd: toen m'n laatste exemplaar SurfaceBook 1 nog werkte, kon ik op dit forum perfect embedded fb-video's afspelen. Dat gaat nu niet op m'n Dell.

Browser is op alles Chrome en op alle toestellen draai ik dezelfde add-ons (Ghostery, 1password, Clickbait Remover for Yout........... hey wait a minute! Die eens uitschakelen. Edit: nope, extensie uitgeschakeld to no avail.

Edit: HURRAY !!! Gevonden !!! 't Is de Ghostery extensie die dat probleem veroorzaakte.

You’re welcome.

Joske    250
Joske
9 uren geleden, gTa zei:

lle toestellen draai ik dezelfde add-ons (Ghostery, 1password, Clickbait Remover for Yout........... hey wait a minute! Die eens uitschakelen. Edit: nope, extensie uitgeschakeld to no avail.

Klinkt als hoe ik bij klanten ook problemen oplos. Hun laten uitleggen wat t probleem is en dan horen "ahhhh, daar is t probleem". :facepalm:

gTa    17,595
gTa

't Is al goed. JULLIE HOREN MIJ HIER NIET MEER, BENDE KLOOTZAKKEN

:D 

Ritsuke    3,846
Ritsuke

Ik ben blij dat het opgelost is @gTa

• Thanks Friendly 1

dragonfly    8,130
dragonfly

Ik ben ook blij dat je je eigen probleem opgelost had. Lag dus niet aan het forum hé 😛 

• Sad 1

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions