Ga naar inhoud

Mercedes AMG C63s coupé 2017


-krikke-

Aanbevolen berichten

@-krikke- : efkes serieus. Enerzijds zegt ge dat uw woon en werkplaats dezelfde is. Je hebt ook een erg lage kilometerstand... Dus je bent de ideale kandidaat om nog een manuele 911 te kunnen rijden... 🤔

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tut tut tut ik moen't allemaal ni weten...  🤪

Pdk it is and it will be.  :)

  • Vind ik leuk 2
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, -krikke- zei:

Tut tut tut ik moen't allemaal ni weten...  🤪

Pdk it is and it will be.  :)

We zijn hem kwijt, den deze 😪 

Nuja veel 'manueel' is er niet meer aan een 2020 manuele boite.  

On topic: Heeft den deze launch control? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me wel ni hoe da werkt... nooit gebruikt.  Als't regent zijde trager met deze rwd dan een fiat panda en als't droog is zijde zowiezo al de rapste...  Eerste meters moet ge verlies kunnen 'slikken' maar ene keer dat de 4.0 v8 zijn max koppel kan benutten, staan er twee weken later asfalt retouche werken op de planning in uw straat. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, ir_fuel said:

 

Suspicious Thinking GIF by SpongeBob SquarePants

My thoughts exactly.

4 hours ago, -krikke- said:

Aan uw werk wonen: dus geen dagelijks gebruik...  nu goed, de volgende eigenaar heeft er maar voordeel bij eh.

 

2 hours ago, -krikke- said:

Manueel nemen (wat nog perfect kan op de 992) kwam eigenlijk zelfs niet meer in me op...  Ben da flipperen nu zo gewoon van met de c63s en in de file vreet ge anders uw stuur kapot met ne manuele...  Nah als daily is er niks beter als pdk imo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Waky said:

We zijn hem kwijt, den deze 😪 

Nuja veel 'manueel' is er niet meer aan een 2020 manuele boite.  

On topic: Heeft den deze launch control? 

 

Ik vrees dat de krikke ook één van die gasten is die met een sportvoituur rijden om gezien te worden maar eigenlijk niet kan rijden... :ninja:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh boy... En als ge manueel hebt, heb je automatisch rij skills van Hamilton?

We gaan hier ni beginnen zeveren eh.  Ik stel voor dat als ge mij 3k per maand dokt, ik ne manuele neem en dan moogde ook de rest van de specs kiezen.  We zullen de wagen dan uiteraard ook op uwe naam zetten... Deal?  🙈

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik mis de manuele bak toch niet, want de PDK is waanzinnig goed, en zeker icm de 3.0 turbo.

+1

iemand die beweert dat de pdk niet goed is, die mag verder mannekes blijven tekenen op zijn bavette. 😁

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik mis de manuele bak toch niet, want de PDK is waanzinnig goed, en zeker icm de 3.0 turbo.

Schakelt toch maar vreemd dus geef mij dan maar de flippers als het PDK moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, -krikke- said:

+1

iemand die beweert dat de pdk niet goed is, die mag verder mannekes blijven tekenen op zijn bavette. 😁

Ge zijt in goed gezelschap :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, tiamo said:

 

@BMWMB ik denk dan ook dan de THE SWEDE zijn tekst hierboven volledig bij u past.

Zonder u te willen beledigen , heb u in de loop der jaren zowat gevolgt met wat je poste en je track dagen op zolder , en je ma tu vu gehalte is enorm.

Zo was je vroeger ook iemand die de term ( petrol head) hoog van de toren blies en je was er als een van de eerste bij om een elentrieke te kopen ,in mijn geval ik zal met nafte rijden  tot de laatste druppel in koeweit is opgebruikt .

mes excuzes het moest me van het harte

:lolz: Iemand heeft een fake account gemaakt om de waarheid te zeggen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

absoluut niet fake hier , maar de waarheid mag gezegt worden vind ik , daar dient toch een forum voor om te disquteren 

Aan uw schrijffouten te zien ben je zeker niet van de slimste. Zonde dat het topic van mijn vriend verknoeid is door dergelijke reacties. Op een forum mogen idd reacties gepost worden, maar je moet wel nadenken waar je het plaatst, en hoe je het plaatst. Dit doet mij pijn. [emoji22]
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn part breken ze het kot hier af in mijn TK topic... Als er op't einde van den bagarre ergens 58k op mijn tafel blijft liggen, kan ik veel verdragen 😁

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=86]BMWMB[/mention] ik denk dan ook dan de THE SWEDE zijn tekst hierboven volledig bij u past.
Zonder u te willen beledigen , heb u in de loop der jaren zowat gevolgt met wat je poste en je track dagen op zolder , en je ma tu vu gehalte is enorm.
Zo was je vroeger ook iemand die de term ( petrol head) hoog van de toren blies en je was er als een van de eerste bij om een elentrieke te kopen ,in mijn geval ik zal met nafte rijden  tot de laatste druppel in koeweit is opgebruikt .
mes excuzes het moest me van het harte

Excuses aanvaard. Bij mij is er nog steeds een verschil tussen een auto waar ik dagelijks mee in het drukke verkeer en de file sta, en waar ik in mijn vrije tijd mee rijd. En m’as tu vu gehalte? Dan had ik mijn rood gevleugelde GT3 niet moeten verkopen voor een saaie grijze 13 in een dozijn gewone 911. [emoji23]
Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik je prive een bericht sturen om jouw en MIJN vriend zijn topic niet te bevuilen aub 

Jazeker. [emoji1303] Het moet hier plezant blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, tiamo zei:

Ik kan alleen maar beamen , dat deze wagen elke euro cent verdient kwa vraagprijs .

perfect onderhouden , altijd mooi warm gereden, en steeds proper binnen gestaan .

Dikke zever.

Op de foto’s in de openingspost is duidelijk te zien dat hij buiten staat.

  • Grappig 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tiamo zei:

Jij bent gewoon jaloers dat hem die porsche ni bij u heeft gekocht :-))

Had @Alexanderr x weken geleden een bericht gestuurd voor wat prijs info omdak verschillende copains heb die bij hem reeds gekocht hebben. 

Vriendelijke reactie terug gekregen, dus daar ligt het zeker niet aan. Maybe next time...  👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid