Ga naar inhoud

Volkswagen lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Vandaag een aanvraag gedaan voor een proefrit met de nieuwe Touareg 4.0 V8 TDI, volgens mij de laatste subtiele V8 die door iedereen aanvaard wordt... 

 

aangepast door SpeedExceed
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah, wat zou da kosten in jaarlijkse taks? [emoji14] manuele R32 :inlove: 
Klinkt veel beter zonder DSG, de pauze tussen de versnellingen helpt echt
 
Vrees dat de taksen heel duur zullen zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een aanvraag gedaan voor een proefrit met de nieuwe Touareg 4.0 V8 TDI, volgens mij de laatste subtiele V8 die door iedereen aanvaard wordt... 
 
Iedereen weet dat de achtcilinder eruit zal gaan met der tijd. Geniet ervan

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
[mention=179]TomT[/mention]  Die Volkswagen Atlas, op welke basis is die gemaakt? Of is dat een met andere merk(en) gedeeld model met "VW-face"?
Die staat op het gekende MQB platform, dus niet zoals de Routan die gebruik maakte van een Chrysler platform.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Moh, het heeft nog lang geduurd eigenlijk. Waar kan je nu zoiets gaan tanken? Onze overbuur heeft VW firmawagen op CNG maar dat lijkt mij enkel voor het fiscale verhaal?

Kan je rijden zonder CNG te tanken?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Stancke zei:

Moh, het heeft nog lang geduurd eigenlijk. Waar kan je nu zoiets gaan tanken? Onze overbuur heeft VW firmawagen op CNG maar dat lijkt mij enkel voor het fiscale verhaal?

Kan je rijden zonder CNG te tanken?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
 

Bij Fiat wel, steekt een kleine benzinetank in de auto, bij VW geen idee, hier in de buurt zijn er wel genoeg tankstations did cng aanbieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal ook wel een streep door de rekening zijn van Colruyt. Meer dan 2000 van hun bedrijfswagens rijden op CNG. Nummerplaathouder van Dats en een CNG-sticker op een VAG? Yup, alweer een Colruyt-medewerker. Hier in de streek kom je ze overal tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/3/2020 om 15:34, Stancke zei:

Moh, het heeft nog lang geduurd eigenlijk. Waar kan je nu zoiets gaan tanken? Onze overbuur heeft VW firmawagen op CNG maar dat lijkt mij enkel voor het fiscale verhaal?

Kan je rijden zonder CNG te tanken?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
 

Bij VAG hebben ze nog een benzinetank steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
4 minutes ago, Ceke said:

Vandaag mn nieuwe wagen gaan halen, niets speciaal, maar ben er wel content mee.

Specs? Opties? 

Een Passat is voor mij een ultiem accessoire voor de zakenman. Iets zoals een handige maar niet flashy aktentas, of een notitieblok. En ook een alleskunner als tweedehands (als hij een beetje goedkoper is om te kopen als particulier :) want het is niet alsof hij tweedehands iets kan dat hij niet kon als hij nieuw was ...), zeker als break. Gewoon een zeer handig en doordacht apparaat. 

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, Marvin said:

Specs? Opties? 

Een Passat is voor mij een ultiem accessoire voor de zakenman. Iets zoals een handige maar niet flashy aktentas, of een notitieblok. En ook een alleskunner als tweedehands (als hij een beetje goedkoper is om te kopen als particulier :) want het is niet alsof hij tweedehands iets kan dat hij niet kon als hij nieuw was ...), zeker als break. Gewoon een zeer handig en doordacht apparaat. 

2.0 90kw DSG, Style Business zonder extra opties :D.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid