Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

Denk dat het ook zoiets zal zijn.  (breder dan hoog om het instrumentenbord te kunnen zien.

 

Al kunnen ze ook gewoon weer een gewone tellerpartij steken ipv een volledige televisie. dan zit ook alles in de stuuromtrek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, is dat een regel tegenwoordig dat een stuur niet meer rond mag zijn? Ik vind dat zelfs enorm onpraktisch met al die hoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lotuzzz zei:

Maar boven het stuur kijken zoals bij Peugeot, dat mag nog steeds toch?

Uiteraard. Langs boven open zoals Tesla gaat ook. Maar dat is enkel bij steer by wire zinvol. 

6 uren geleden, Hazen zei:

Huh, is dat een regel tegenwoordig dat een stuur niet meer rond mag zijn? Ik vind dat zelfs enorm onpraktisch met al die hoeken.

Er is geen regel tegen een rond stuur. Het resultaat van alle eisen is een niet-rond stuur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgeplat voor beenbescherming bij een ongeval? 
Goede informatie in ieder geval, vroeg me al af waarom BMW voor het eerst een afgeplat stuur monteerde. Tis wel handig bij instap bij die zetels, maar ergonomisch tijdens het rijden vind ik het niet

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, tuscani zei:

Ik dacht wegens sportievere look. Bij audi is dat al jaren zo in de optielijst.  "Sportstuur met afgeplatte onderkant"

Leek mij inderdaad altijd een esthetische oplossing voor een onbestaand probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Hazen zei:

Leek mij inderdaad altijd een esthetische oplossing voor een onbestaand probleem.

Ja, maar zijn in een huidige auto niet veel, heel veel oplossingen voor onbestaande problemen? Lijkt wel of dat zo moet tegenwoordig. 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/1/2022 om 19:09, Lotuzzz zei:

Dat is toch altijd zo voorspeld op concept cars dat het ronde stuur ging verdwijnen? We zijn 2022 he mannen :D

 

In 82 was er al een voorbode van tesla zijn stuur en hij kon ook autonoom rijden.

1024px-KITT_Interior_at_Toronto_Auto_Sho

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
16 uren geleden, Simoni zei:

Heel uwen auto smerig. En dan blijven die druppels ook gewoon nog hangen. 

Inderdaad, gewoon eens aan uw duim lekken en proper maken voor je vertrekt 😬

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Simoni said:

Heel uwen auto smerig. En dan blijven die druppels ook gewoon nog hangen. 

Als je dat ding nodig hebt is gans je auto toch al smerig hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ir_fuel zei:

Als je dat ding nodig hebt is gans je auto toch al smerig hoor.

Inderdaad, dan maakt de rest ook niet meer uit maar kan je tenminste je camera’s gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind hem toch best met de basisversie bumpers, en wil hem wel eens zien op andere wielen dan de rommel die BMW levert...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
11 minuten geleden, Tommie zei:

Tuurlijk, we leveren al sinds 11/2021 he. 

Ik heb nu net geen 20k op de mijne en wissel binnen 2 weken naar m'n volgende 40.

idd was al vergeten dat jij ook eentje hebt. Dan is het nog redelijk weinig dat je ze ziet. trage leveringen of wat tegenvallende verkoop? (al is het ook geen goedkope wagen meer natuurlijk,  om in massa te zien rondrijden)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid