Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden, thor zei:

Da's afgrijselijk, en al zeker in die kleur.

Wat hebben ze toch gedacht bij BMW?

'k Begin ook mijn bedenkingen te krijgen 🤔
Beetje vuilniszakgrijs + blauw (pastel) & allemaal zwarte accenten. ... Shit, het is in de mode precies.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

😬😅

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Men koopt dat toch puur omdat daar een BMW badge ophangt.

Plakt daar een chinese NIO badge op en geen kat die dat nog koopt.

(By the way Nio maakt eigenlijk mooie auto's)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, thor zei:

Men koopt dat toch puur omdat daar een BMW badge ophangt.

Plakt daar een chinese NIO badge op en geen kat die dat nog koopt.

(By the way Nio maakt eigenlijk mooie auto's)

Bwah, ik denk dat er wel een deel van het koperspubliek houdt van het nieuwe design. Het is eens wat anders, minder conservatief, genoeg mensen die zich daar mee kunnen  identificeren denk ik. Persoonlijk vind ik het veel minder lomp en patserig dan het design van een X5 bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Tommie zei:

Over smaken en kleuren twist ik niet. Controversieel is hij zeker.

Maar een wagen is meer dan enkel looks. De badge doet iets, maar voor dat geld zeker niet alles. ;) 

Heb heel wat BMW-s gekocht in mijn leven maar nu ben ik precies toch ook niet meer mee... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, josenjef zei:

Bwah, ik denk dat er wel een deel van het koperspubliek houdt van het nieuwe design. Het is eens wat anders, minder conservatief, genoeg mensen die zich daar mee kunnen  identificeren denk ik. Persoonlijk vind ik het veel minder lomp en patserig dan het design van een X5 bijvoorbeeld.

Beetje dit. 't Is vooral 'anders', en doet een X5 er best knullig en ambachtelijk uitzien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Check trouwens i3 versus i8. 't Is de eerste die imo nog steeds fris is en future classic. In 2013 had je ook de pig-nose 1 serie, ter vergelijk... 

Ik zeg tegenwoordig vaak tegen klanten dat als je een i3 vandaag 'nieuw' zou uitbrengen, die zo mee kan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Lotuzzz said:

Maar jij bedoelt het in de negatieve zin :P

Ook, maar er zit wel een lijn in (pun intended), en het klopt dat dezelfde badge erop staat. Past bij mekaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/11/2021 om 21:33, Rabbit zei:

Des te frappanter: hoe oud een x5 er naast lijkt

72C7BB4C-6437-4BD2-8351-E26E3FEC698E.thumb.jpeg.c3ba261be7ba731c13f64aef67feee71.jpegE77F08C8-A0F3-4D75-A7B7-2030405EF558.thumb.jpeg.ac9d74110962dddf1645a6d6d591b7da.jpeg

ééécht niet. 

De iX is precies een back-to-the-future Citroën Picasso... 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Ik zeg tegenwoordig vaak tegen klanten dat als je een i3 vandaag 'nieuw' zou uitbrengen, die zo mee kan.

Die i3 was duur, maar voor de rest in het perspectief van vandaag ongelooflijk vooruit op zijn tijd. De nieuwe EV vloot is niet efficiënter, integendeel vaak. Ik ben er altijd fan van geweest, dus waarschijnlijk is het niet gek dat ik de iX ook verfrissend vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tommie zei:

Ik zeg tegenwoordig vaak tegen klanten dat als je een i3 vandaag 'nieuw' zou uitbrengen, die zo mee kan.

m'n moeder had één van de eerste in Gent, denk ergens in 2013

auto was effectief zijn tijd vooruit, ook qua telematica

mooi was hij niet, maar 't reed wel plezant, en idd zoals je aangeeft best tijdloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, tuscani zei:

Wat is de totaalprijs van de uwe?

110k btwi. Maar ik heb alle opties, het B&W Diamond Surround Sound System kost al 6k. 
Basisprijs van de iX 40 is 84k BTWi. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Martini Racing zei:

Quote is niet gelukt, maar ik bedoelde dus deze foto. @Tommie
De hoogte in vgl met de toyota.

Ah, hoog ipv groot. Nee, hij heeft een verlaagde daklijn. Mensen vergelijken dit model vaak met een X5, maar hij heeft een veel lagere daklijn en dus ook zitpositie dan een X5. Wat niet wegneemt dat ‘t wel interne concurrenten zijn dezer dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid