Ga naar inhoud

Familiebak


tuscani

Aanbevolen berichten

Weinig animo lees ik in het die/dat topic. Dus brengen we daar wat verandering in, naar de goede oude tijd.

Vandaag euromillions en dan dromen er veel. ( ikzelf ook)

We hebben allemaal naar goede gewoonte een F40, zonda, GT40 naast een resem gt2rs'en staan in de garage. Maar waar ik meer waker van lig snachts is,..... welke familiewagen zou je nemen?

Je wilt nog altijd in je villa in Spanje geraken met je kroost. 

Ik heb er geen flauw benul van momenteel. 

De eene keer denk ik aan een g55, 5minuten later aan een ursus of zelfs bentyaga of zo'n lange rr met 2 zitplaatsen achteraan,  dan weer aan een rs6. 

Post hier dus je favoriet,  die je zou gebruiken voor verplaatsingen met de familie. Ben benieuwd wat er allemaal uit de bus komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met Euromillions winnen? Ik deed dat enkele dagen geleden nog (gene zever!) maar daarmee kan ik geen andere auto kopen, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, gesteld dat ik plots een "stevig" budget voor auto's zou hebben (enkele 100.000'en euro): E 53 AMG break of X7 M50i (al kan, als een X7 M50i tot de mogelijkheden behoort, een E 63S AMG break dan ook, maar dan zou ik ook eens goed richting Alpina B5 touring zitten loeren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel idd een stevig budget. Vanavond bv 130milj te winnen. Pak dat je er nog met 2 op bent. Nog steeds geld genoeg om zot te doen.

Schreef ik ook een beetje. Je hebt de obligate hyper sportkar staan.  maar daarmee geraken je kinderen niet in je villa in Spanje ( neen vliegen doen we niet) of geraak je je vuil niet kwijt op het containerpark. 

 

@gTa je mag dus gerust naar je am dbx gaan indien gewenst. Dat was toch een droombak van u dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een simpele BMW 5 touring diesel. 535d ofzo.

Redenering: als je met het gezin opweg bent gaat het helaas niet om rijplezier. Range en range en koppel krijgen dan de bovenhand, dus een dikke diesel lijkt op zijn plaats. SUV's zijn voor janetten, dus we komen uit bij een snelle stationwagen.

Audi's heb ik een hekel aan, dus een RS6 oid valt af. Patsen doe ik ook al niet, dus heb ik geen zot spel nodig.

Rap content blijkbaar op dat vlak :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

ga jij met kinders en een half huishouden de ventoux opstuiven en dan het dal induiken om 1000 bochten te gaan doen?

Edit: gewoon de madam de sleutels van de 5 geven en zelf doorrijden met de Lotus :D "ik zie je daar schat!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo beperkte fantasie...

Maar als ik in dat scenario zou zitten, dan zou ik voor gezinswagen een Taycan Turbo S en een G65AMG erbij zodat je alle situaties aankan...

Voor naar mijn villa te gaan in Spanje ga ik echt niet rammelen en 18u in een auto zitten klooien hoor. Dan koop ik me wel zoiets voor erbij:

https://www.diamondaircraft.com/en/private-pilots/aircraft/da62/overview/

En dan kan ik een paar van die andere auto's die ik had in Spanje laten staan zodat ik daar ook wat afwisseling heb in vervoer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je toch gewoon een huis met garagekelder daar, met ginds een Lotus, en hier een Lotus ?

 

Ik volg je redenering wel dat het met een gevulde achterbank niet altijd even gewenst is om de ene bocht aan de andere te rijgen.    Deze zomer heb ik in de Provence zelf meer op de achterbank gezeten, dan op de chauffeursstoel...  Vrouw en oudste dochter werden allebei misselijk:  mijn vrouw rijdt dan liever zelf en dochterlief heeft zich ook vooraan gezet.  

Het was echter ongepast om commentaar op de rijstijl te geven vanop de achterbank (jongste grut zei dat mama het stuur op een verkeerde manier vastpakte...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, PJH zei:

ga jij met kinders en een half huishouden de ventoux opstuiven en dan het dal induiken om 1000 bochten te gaan doen?

Edit: gewoon de madam de sleutels van de 5 geven en zelf doorrijden met de Lotus :D "ik zie je daar schat!"

hij kan bv ik zeg maar wat, een ferrari kopen? daar kan je idd met 4 in en heb je wat koffer om de hoofdzakelijke dingen mee te nemen. (als je een villa in spanje hebt, liggen de meeste zaken daar toch al)

 

ik moet zeggen, ik verschiet wat van de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Naish zei:

Zo beperkte fantasie...

Maar als ik in dat scenario zou zitten, dan zou ik voor gezinswagen een Taycan Turbo S en een G65AMG erbij zodat je alle situaties aankan...

Voor naar mijn villa te gaan in Spanje ga ik echt niet rammelen en 18u in een auto zitten klooien hoor. Dan koop ik me wel zoiets voor erbij:

https://www.diamondaircraft.com/en/private-pilots/aircraft/da62/overview/

En dan kan ik een paar van die andere auto's die ik had in Spanje laten staan zodat ik daar ook wat afwisseling heb in vervoer :D

ja typisch naish. jij wint gewoon de euromillions 2keer :D

het is hier nog een autoforum, en ik zie mij ook niet altijd het vliegtuig nemen, voor eens naar de efteling of de ardennen te gaan. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, tuscani zei:

hij kan bv ik zeg maar wat, een ferrari kopen? daar kan je idd met 4 in en heb je wat koffer om de hoofdzakelijke dingen mee te nemen.

Als ik mensen met kinderen moet geloven, dan:
- Zagen die na 4 uur al, dus omwegen pakken zit er niet in
- Kotsen ze de boel onder als je wat gaat doorkachelen op een bochtige weg (niet moeilijk als je heel de tijd met je neus tegen een ipad zit)
- Hebben die gezinnen giga veel bagage mee

Dan sjees ik liever in een rechte lijn naar de bestemming, en pak ik daar wel wat speelgoed om op mijnen alleen te gaan rondknallen.

En als ik echt zo rijk ben, dan pak ik allicht mijn eigen vliegtuig. De stap van zweefvliegen naar motorvliegen is zo groot niet :)

Edit: als ik momenteel op reis ga met het hele gezin, dan is dat effectief met de Lotus :D Ik ben er dus al, zonder euromillions

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, bt. zei:

Maserati Quattroporte V Sport GT S aub.

Heb je nu nog niet genoeg auto's die in panne vallen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, PJH zei:

Heb je nu nog niet genoeg auto's die in panne vallen? :D

Na mijn Euromillions cash-out heb ik uiteraard fulltime een mechanieker in dienst :inlove:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, tuscani zei:

Ik bedoel idd een stevig budget. Vanavond bv 130milj te winnen. Pak dat je er nog met 2 op bent. Nog steeds geld genoeg om zot te doen.

Schreef ik ook een beetje. Je hebt de obligate hyper sportkar staan.  maar daarmee geraken je kinderen niet in je villa in Spanje ( neen vliegen doen we niet) of geraak je je vuil niet kwijt op het containerpark. 

 

@gTa je mag dus gerust naar je am dbx gaan indien gewenst. Dat was toch een droombak van u dacht ik.

Ben fan van de DBX, yep, maar ik weet niet of ik die zelf snel zou halen. Mocht Renske een SUV-ding willen om de zoons van school te halen (daarvoor moet je minstens 5,1m auto hebben, dat is genoegzaam geweten), dan wel graag die, ja. Liever dan een Range iig, of dan een X7. Ikzelf zou liever met een E break rijden (geen SUV) of een Alpina B5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel tussen C en E 53 AMG T-Modell. In principe vind ik een E te groot voor mijn rijstijl/gevoel, maar voor langere afstanden en een fatsoenlijk interieur kan ik niet om de E heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Twijfel tussen C en E 53 AMG T-Modell. In principe vind ik een E te groot voor mijn rijstijl/gevoel, maar voor langere afstanden en een fatsoenlijk interieur kan ik niet om de E heen.

De huidige E is in de neus even agiel/speels/direct als de huidige C.
Z'n langere wielbasis maakt 'm wel stabieler, vooral aan hogere snelheden.
En Airmatic v+a = de shit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid